Beskeder
Hej
Er det muligt at aendre set-uppet under beskeder, saa man kan saa hele traaden i stedet for kun den besked man svarer paa?
Det er ret besvaerligt, at gaa frem og tilbage i mellem gamle emails for, at see hvad der er skrevet?
V.h.
Rasmus
Er det muligt at aendre set-uppet under beskeder, saa man kan saa hele traaden i stedet for kun den besked man svarer paa?
Det er ret besvaerligt, at gaa frem og tilbage i mellem gamle emails for, at see hvad der er skrevet?
V.h.
Rasmus
Kommentarer
Hej Ejerskov
Hvorhenne tager "PL topscorer" ude i højre side informationerne fra? Fordi det ligner umiddelbart som om den også ligger mål for CHL med, siden Hazard og Oscar står noteret for hhv. 5 og 4 mål, når EPL officielle hjemmeside siger at de kun har scoret 3 mål hver :)
Hvorhenne tager "PL topscorer" ude i højre side informationerne fra? Fordi det ligner umiddelbart som om den også ligger mål for CHL med, siden Hazard og Oscar står noteret for hhv. 5 og 4 mål, når EPL officielle hjemmeside siger at de kun har scoret 3 mål hver :)
Nu hvor vi lige snakker om PL-topscore, så den afstemning som er lige under, som jeg kan se det, så er den hvad folks forventninger var til sidste sæson, måske vi skulle have den opdateret, måske hvem der laver flest assists, da den kan ligge meget åben, hvem der score flest mål, er jeg ret sikker på går til Costa, og vi er KLARE favoritter til at vinde, så tror også det er meget klart hvad folk forventer af vores placering :)
Zola86 skrev:
Du har ret, der var en fejl - nu er det kun med mål fra PL :)
Du har ret, der var en fejl - nu er det kun med mål fra PL :)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg får det lige noteret, så kigger jeg på det! :)