Det nye design på Chelseafc.dk
Så er det længe ventede design endelig kommet op at køre! Håber i kan lide det nye udseende og at de udvalgte billeder i toppen, hjælper til stemningen her på siden :)
De vigtigste kommentarer omkring det nye design er, at siden nu er understøttet på alle mobile enheder, dvs. at layoutet tilpasser sig til din mobil, ipad eller almindelige computer. Dette har medført et nyt "skrivefelt" her på forummet, så brugere fra mobiler enheder også kan lave fed, skrå, understreget osv. Tjek evt. forsiden, kampprogrammet og forummet ud på en mobil enhed, hvis du har en liggende!
Der vil stadig komme et par opdateringer her i løbet af de kommende dage. Bl.a. skriver jeg rundt til nogle brugere på siden, for at høre om de er interesseret i at blive admins her på siden. Beskederne kommer igennem det nye besked-system! :)
Den nye forside:
Forsiden kan nu designes, så man selv kan vælge hvilke elementer og hvilke rækkefølge man gerne vil se dem i. Alt sammen sker fra kontrolpanelet, hvor du kan tilføje elementerne og vælge hvor mange ting fra hver element du vil se. Hvis du f.eks. synes det er lidt for småt med 3 kolonner, kan du prøve sætte forsiden til 2 kolonner.
Forsiden tilpasser sig automatisk hvis du ser siden fra en mobil enhed. Dvs. at hvis du eksempelvis ser den fra en iPhone, så vil alle elementerne komme i en lang kolonne - meget læsevenligt!
Jeg håber i synes godt om siden og så må i meget gerne melde tilbage her i tråden, hvis i oplever nogen fejl! :)
[b]Hvis logoet ser sjovt ud, så prøv at tryk Ctrl+F5, Ctrl+R eller CMD+R[b]
De vigtigste kommentarer omkring det nye design er, at siden nu er understøttet på alle mobile enheder, dvs. at layoutet tilpasser sig til din mobil, ipad eller almindelige computer. Dette har medført et nyt "skrivefelt" her på forummet, så brugere fra mobiler enheder også kan lave fed, skrå, understreget osv. Tjek evt. forsiden, kampprogrammet og forummet ud på en mobil enhed, hvis du har en liggende!
Der vil stadig komme et par opdateringer her i løbet af de kommende dage. Bl.a. skriver jeg rundt til nogle brugere på siden, for at høre om de er interesseret i at blive admins her på siden. Beskederne kommer igennem det nye besked-system! :)
Den nye forside:
Forsiden kan nu designes, så man selv kan vælge hvilke elementer og hvilke rækkefølge man gerne vil se dem i. Alt sammen sker fra kontrolpanelet, hvor du kan tilføje elementerne og vælge hvor mange ting fra hver element du vil se. Hvis du f.eks. synes det er lidt for småt med 3 kolonner, kan du prøve sætte forsiden til 2 kolonner.
Forsiden tilpasser sig automatisk hvis du ser siden fra en mobil enhed. Dvs. at hvis du eksempelvis ser den fra en iPhone, så vil alle elementerne komme i en lang kolonne - meget læsevenligt!
Jeg håber i synes godt om siden og så må i meget gerne melde tilbage her i tråden, hvis i oplever nogen fejl! :)
[b]Hvis logoet ser sjovt ud, så prøv at tryk Ctrl+F5, Ctrl+R eller CMD+R[b]
Kommentarer
Hvor er det fuckung fedt lavet Ejerskov... Probs til dig, big probs...
Det har du sku gjort godt Ejerskov! Det må jeg sige. Vildt fedt design!
Så flot!!!
Ps: kan du ikke også lave t sted hvor der står udlejninger?
Det er blevet virkeligt fedt i starten troede jeg var blevet vider stillet men det er for fedt det her:)
Mega fedt Ejerskov! Lækkert arbejde!
Dog kan jeg ikke få logoet til at se normalt ud, heller ikke med CTRL+F5, CTRL+R.
Dog kan jeg ikke få logoet til at se normalt ud, heller ikke med CTRL+F5, CTRL+R.
Fik det til at virke nu. Skulle åbenbart logge af og gøre det, og så logge på igen.
Dog fandt jeg så nu ud af at jeg ikke kunne redigere i min tekst?
Edit: Kan nu redigeres :) Mange tak!
Dog fandt jeg så nu ud af at jeg ikke kunne redigere i min tekst?
Edit: Kan nu redigeres :) Mange tak!
Lækkert! Fik et helt chok da jeg logget på! Men nice look, og skal da lige tjekket resten ud på siden! Thumbs up!
Godt design!
Bliver lækkert at kunne designe sit eget ;)
Bliver lækkert at kunne designe sit eget ;)
klasse design Ejerskov
I øjeblikket oplever jeg fejl med notifikationer fra tablet. Det er vist dét
Awekat skrev:
Hvilke fejl?
Hvilke fejl?
Kæmpe kadou herfra Ejerskov! Ser virkelig lækkert ud! Fede billeder som kører i toppen!
Makin' me proud to be a danish blues fan!
(om jeg kommer til at promovere siden til Chelsea :D). Mangler bare at få ham Thomas som laver videoer, til at gøre noget med den :D
Makin' me proud to be a danish blues fan!
(om jeg kommer til at promovere siden til Chelsea :D). Mangler bare at få ham Thomas som laver videoer, til at gøre noget med den :D
Ejerskov skrev:
Jeg kan ikke se notifikationerne, når jeg klikker på ikonet. Jeg kan se der f.eks. er 3 nye, men kan ikke få "pop-up"-boksen frem, som jeg kan på min computer :)
Awekat skrev:
Hvilke fejl?
Jeg kan ikke se notifikationerne, når jeg klikker på ikonet. Jeg kan se der f.eks. er 3 nye, men kan ikke få "pop-up"-boksen frem, som jeg kan på min computer :)
Hvilken tablet bruger du Awekat?
Jeg er umiddelbart kæmpe fan!
Jeg bruger Asus.
Hej ejerskov jeg kan ikke skrive skrå skrift eller tykt skrift der sker bare dette: > fed skrift
> skrår skrift > med streg under:( ps skriver fra iPad
Jeg kan heller ikke rediger mine kommentar men jeg vil bare sige jeg heller ikke kan lave opstillinger som jeg kunne før der er ret mange problemer:(
Ehazard17 skrev:
Du skal skrive teksten inde mellem [ b ] og [ /b ], ellers virker det ikke..
Awekat: Jeg går ud fra du kører Android? Det virker fint på min Android telefon, så det lyder lidt mærkeligt. Sker der bare ingenting når du trykker på "Noter"?
Hej ejerskov jeg kan ikke skrive skrå skrift eller tykt skrift der sker bare dette: > fed skrift
Du skal skrive teksten inde mellem [ b ] og [ /b ], ellers virker det ikke..
Awekat: Jeg går ud fra du kører Android? Det virker fint på min Android telefon, så det lyder lidt mærkeligt. Sker der bare ingenting når du trykker på "Noter"?
Ok ejerskov prøver lige det kan jeg ikke:(
Test med fedskrift
Test med kursiv
Test med understreget
Test med gennemstreget
Har skrevet det hele med klammer [] med hhv. b, i, u, s og quote
Test med kursiv
Test med understreget
Test med citering
Har skrevet det hele med klammer [] med hhv. b, i, u, s og quote
Er du sikker på at din tekst står imellem eks. [ b ] og [ /b ] (begge uden mellemrum)? Det virker fint på min iPad, når jeg trykker på de forskellige funktioner over skrivefeltet.
Det er rigtig lækkert design! Også at man selv kan styre ens forside.
Jeg har lige været inde og opdatere på min egen profil og når jeg trykker "opdater profil", så kommer den med fejlmeddelse.
404 - siden blev ikke fundet
Siden du forsøgte at nå findes ikke.
Men ellers igen skide lækkert :)
Jeg har lige været inde og opdatere på min egen profil og når jeg trykker "opdater profil", så kommer den med fejlmeddelse.
404 - siden blev ikke fundet
Siden du forsøgte at nå findes ikke.
Men ellers igen skide lækkert :)
Tak for rosen Boucher :)
Er det når du er inde og redigere din profil? For ved mig virker det fint. Hvilken side (adresse) kommer du ind på når du får fejlmeddelelsen?
Er det når du er inde og redigere din profil? For ved mig virker det fint. Hvilken side (adresse) kommer du ind på når du får fejlmeddelelsen?
Lampard123 skrev:
Jo, det er på blokken :)
Ps: kan du ikke også lave t sted hvor der står udlejninger?
Jo, det er på blokken :)
Hmm.. Det kører helt fint, både på min smartphone (HTC) og min tablet (Kina tablet), begge er med costum rom og kernel, så det virker underligt at en standard (går jeg ud fra) Ipad skulle have problemer :s
Ejerskov, det slog mig lige at man ikke kan slette sine egne kommentarer, kan man det?
Nej, det kan man ikke :)
Burde man ikke kunne det?
Wow rigtig flot side, super fedt lavet.
Elholm89 skrev:
Man kan redigere sin kommentar til eksempelvis "slet" så en admin kan slette den, men man kan ikke selv slette den.
Det har jeg aldrig set på andre forumsider.
Burde man ikke kunne det?
Man kan redigere sin kommentar til eksempelvis "slet" så en admin kan slette den, men man kan ikke selv slette den.
Det har jeg aldrig set på andre forumsider.
Enig med Elholm89 med at man burde kunne slette sine kommentarer.. har været ude for at jeg har kommet til at skrive noget helt forkert eller noget urelevant, og ikke kunne slette kommentaren efter..
Men det er også kun en lille ting, og ikke brok, kritik eller noget!! er stor fan af siden! :-)
Men det er også kun en lille ting, og ikke brok, kritik eller noget!! er stor fan af siden! :-)
Helt i orden Sebastian :)
Funktionen vil dog ikke blive tilføjet, man må redigere sin kommentar til "Slet" el. lign. hvis man ønsker den fjernet igen :)
Funktionen vil dog ikke blive tilføjet, man må redigere sin kommentar til "Slet" el. lign. hvis man ønsker den fjernet igen :)
Ja okay, det tænkte jeg egentlig også, men det kunne jo være at du måske havde noget på vej, men helt fint :-)
I did it:) fedt nok ejerskov
hej ejerskov.. hver eneste gang jeg trykker på en profil i chatten eller på online-brugerstår der bare 404 - siden blev ikke fundet
Siden du forsøgte at nå findes ikke... det er træls:/
Siden du forsøgte at nå findes ikke... det er træls:/
Tak for tippet ehazard, det er fixet nu!
Det virker stadig ikke:(
Hej Ejerskov,
Jeg opdagede først det nye design på min iPhone igår og begyndte straks at råbe og skrige af glæde. Dette virkede lidt underligt da jeg passede "kontoret" og fruen blev lidt bekymret... :) hehe. Det er SUPER flot, og virkelig lige det vi kun kunne have drømt om. THUMPS UP MAYN!
Jeg opdagede først det nye design på min iPhone igår og begyndte straks at råbe og skrige af glæde. Dette virkede lidt underligt da jeg passede "kontoret" og fruen blev lidt bekymret... :) hehe. Det er SUPER flot, og virkelig lige det vi kun kunne have drømt om. THUMPS UP MAYN!
Så lidt :)
Det er når jeg er på http://www.chelseafc.dk/kontrolpanel/ og trykker opdater, så kommer siden http://www.chelseafc.dk/inc/PIE_IE678.js
Det er når jeg er på http://www.chelseafc.dk/kontrolpanel/ og trykker opdater, så kommer siden http://www.chelseafc.dk/inc/PIE_IE678.js
Boucher skrev:
Wow det er en mærkelig fejl.. jeg har prøvet at udrette den, kan du prøve igen? :)
Så lidt :)
Wow det er en mærkelig fejl.. jeg har prøvet at udrette den, kan du prøve igen? :)
Ejerskov: Er det korrekt at rygtebørsen er blevet "renset"? Der er intet derinde.
Jep, det stemmer Steen. Valgte at lave nogle fundamentale ændringer (der oprettes nu en tråd i forummet hvor man kan diskutere rygtet), så derfor blev jeg nødt til at slette alle de eksisterende rygter..
Ejerskov skrev:
Den markerede bare teksten noter. Men jeg bruger den sjældent, det er min kærestes :)
[...]
Den markerede bare teksten noter. Men jeg bruger den sjældent, det er min kærestes :)
Ejerskov: Jeg prøver lige at oprette en - kan være den skal slettes igen! :)
Ejerskov: Vi kan ikke tilføje links, som kan bevidne at der er noget om rygtet og det ikke blot er tyndt snak
PS. Må vi ikke få et billede inde på Trup? :)
Ejerskov: Vi kan ikke tilføje links, som kan bevidne at der er noget om rygtet og det ikke blot er tyndt snak
PS. Må vi ikke få et billede inde på Trup? :)
Funktionen blev næsten ikke anvendt i det gamle design (og hvis det blev benyttet, skrev folk dem ofte forkert ind), så nu skriver man bare links som kommentarer, hvor det også er muligt at knytte en kommentar til kildens pålidelighed eller lignende.. :)
Angående billeder, så ejer jeg ikke nogle billeder af spillerne desværre :(
Angående billeder, så ejer jeg ikke nogle billeder af spillerne desværre :(
Steen skrev:
... ydermere, kan det lade sig gøre at man skal tilføje at link for at kunne oprette et rygte?
Derudover, jeg kan ikke trykke på hvad min mening om rygtet er (Thumbs up, Thumbs down)
... ydermere, kan det lade sig gøre at man skal tilføje at link for at kunne oprette et rygte?
Derudover, jeg kan ikke trykke på hvad min mening om rygtet er (Thumbs up, Thumbs down)
Ejerskov: Det svare vel lidt til det samme som topic-billedet?
Elholm:
Fejlen er rettet, tak for tippet.
Nu har jeg ændret teksten der hvor man opretter rygtet. Personen der opretter rygtet skal tilføje et link i en kommentar, ellers vil det blive slettet.
Fejlen er rettet, tak for tippet.
Nu har jeg ændret teksten der hvor man opretter rygtet. Personen der opretter rygtet skal tilføje et link i en kommentar, ellers vil det blive slettet.
Steen skrev:
Hvad mener du med topic-billedet? :)
Ejerskov: Det svare vel lidt til det samme som topic-billedet?
Hvad mener du med topic-billedet? :)
Jeg mener, de 5 billeder der skifter i toppen. Der må jo også være en ophaver der kunne få ondt i hans r*v, selvom der er kommet grafik over? :)
Jeg syntes bare dengang vi havde billeder derinde, det var mere liv i det.
Vedr. Rygtebørsen, savner jeg lidt mere information omkring personen der skal fra eller til. Som f.eks. fulde navn (igen). Alder, tidligere klubber, nationalitet. osv.
Jeg syntes bare dengang vi havde billeder derinde, det var mere liv i det.
Vedr. Rygtebørsen, savner jeg lidt mere information omkring personen der skal fra eller til. Som f.eks. fulde navn (igen). Alder, tidligere klubber, nationalitet. osv.
De billeder i toppen er wallpapers som jeg har fået lov at bruge af de forskellige personer der har lavet det (og desuden linker jeg også til dem - download-pilen ved siden af skifteren deroppe).
Fotografier (som der skal være under truppen) er lidt en anden sag, da det jo er professionelles billeder og derfor får man ikke bare lov at anvende deres fotografier.
Det ville være lækkert med billeder af truppen, men jeg vil ikke overtræde copyright-loven på det punkt..
Angående rygter, så er det opretterens opgave af provide informationer og hvis ikke dette bliver gjort i tilfredsstillende omfang, kan rygtet slettes igen. Der står også hvem der har oprettet rygtet nu, så man har sit omdømme på spil ;)
Fotografier (som der skal være under truppen) er lidt en anden sag, da det jo er professionelles billeder og derfor får man ikke bare lov at anvende deres fotografier.
Det ville være lækkert med billeder af truppen, men jeg vil ikke overtræde copyright-loven på det punkt..
Angående rygter, så er det opretterens opgave af provide informationer og hvis ikke dette bliver gjort i tilfredsstillende omfang, kan rygtet slettes igen. Der står også hvem der har oprettet rygtet nu, så man har sit omdømme på spil ;)
Ejerskov: Hatten af for det :) Kan jeg godt følge dig i! Det er sku cool at have sin sti ren.
Yaay :)
Og jeg kan lave afsnit, mellem det jeg skriver :-D
Og jeg kan lave afsnit, mellem det jeg skriver :-D
det super fedt!!!
men det var dog lettere at finde rundt på mobil før
men jeg er ved at lære det :-)
men virkelig godt Design , meget mere moderne!
men det var dog lettere at finde rundt på mobil før
men jeg er ved at lære det :-)
men virkelig godt Design , meget mere moderne!
Jeg synes også den er super fed :D jeg har dog et par forslag hvis det kan lade sig gøre: Kunne godt tænke mig at man fremover kan trykke på resultatet og se målscorene, eller at der var livescore på siden :) og så kunne det være fedt at se hvem der er lejet ud .. ellers er der sikkert nogen ideer at få på: www.chelseafan.dk
Udover det, så er det super fedt at siden skifter billeder oppe i toppen, men det er noget der forvirre mit billede af helheden, så vil egentlig gerne have den ikke skifter, så ved jeg godt at man kan trykke på pause knappen, men det er også træls at gøre hver gang man kommer ind på siden.
Så er det muligt at få lavet det sådan, at hvis man trykker på pause knappen, så er den også på det næste gang man kommer ind på siden?
Men alt i alt, en super fed side, som er meget bedre end før :) godt arbejde
Ray
Udover det, så er det super fedt at siden skifter billeder oppe i toppen, men det er noget der forvirre mit billede af helheden, så vil egentlig gerne have den ikke skifter, så ved jeg godt at man kan trykke på pause knappen, men det er også træls at gøre hver gang man kommer ind på siden.
Så er det muligt at få lavet det sådan, at hvis man trykker på pause knappen, så er den også på det næste gang man kommer ind på siden?
Men alt i alt, en super fed side, som er meget bedre end før :) godt arbejde
Ray
Hey Raynay og tak for den konstruktive kritik!
Angående livescore, så har jeg netop lavet en lille "livescore" der kommer frem på forsiden under "Næste kamp", når Chelsea spiller. Den er dog meget simpelt og viser kun minuttal og stillingen.
Angående at se mere info for hver kamp, så er det noget der er blevet forslået før og det er også noteret :)
Go idé med at den husker "pause" af billederne i toppen, det får jeg lige kigget på!
Angående livescore, så har jeg netop lavet en lille "livescore" der kommer frem på forsiden under "Næste kamp", når Chelsea spiller. Den er dog meget simpelt og viser kun minuttal og stillingen.
Angående at se mere info for hver kamp, så er det noget der er blevet forslået før og det er også noteret :)
Go idé med at den husker "pause" af billederne i toppen, det får jeg lige kigget på!
Hej Ejerskov. I kampe står der nede i enden at vi skal møde nogen fra
Asien og så står der "Premier league" hvad er det for noget:)
Asien og så står der "Premier league" hvad er det for noget:)
Den gør det samme igen :)?
Raynay: Så skulle den gerne huske "pause" :) Derudover er der også tilføjet et link under hver kamp, som fører ind til den officielle kamprapport hos chelseafc.com.
Ehazard17: Tak for tippet. Det var lige et par venskabskampe der var kommet med i dette årsprogram..
Boucher: Det lyder mærkeligt.. jeg prøver at se om jeg kan finde fejlen :/
Ehazard17: Tak for tippet. Det var lige et par venskabskampe der var kommet med i dette årsprogram..
Boucher: Det lyder mærkeligt.. jeg prøver at se om jeg kan finde fejlen :/
Ejerskov, nu sad jeg lige og kiggede hele websitet igennem. Her faldt jeg så lige over en lille fejl under Transfers.
Thorgan Hazard er købt i Lens og ikke Lille ;)
Thorgan Hazard er købt i Lens og ikke Lille ;)
Tak Ejerskov.
Tak for det Elholm!
Hej Ejerskov det kunne være fedt hvis du måske kunne lave et sted på sitet hvor man kunne eventuelt se hvor man hvilken kanal hvor man kunne se Chelsea kampene så vi ikke altid skal spørge på chatten:)
Ehazard17 skrev:
Hej Ejerskov det kunne være fedt hvis du måske kunne lave et sted på sitet hvor man kunne eventuelt se hvor man hvilken kanal hvor man kunne se Chelsea kampene så vi ikke altid skal spørge på chatten:)Der har før været en TV-funktion, hvor der står hvor kampene bliver vist, men det feed der blev brugt er desværre blevet lukket, så det virker ikke lige i øjeblikket :(
God ide det sidste Ejerskov.
Ej okay seriøst, bliver simpelthen nødt til at knytte en kommentar til det med hvilken kanal det bliver vist på. Det kan umuligt være særlig svært at tjekke en TV-guide de dage hvor Chelsea spiller.
Jeg kan anbefale: www.tvguide.dk - hvis man synes det er bøvlet og besværligt at skrive hele hjemmesideadressen, kan man jo lave det som et hyperlink i sin browser, så man blot skal klikke på en knap.
Jeg kan anbefale: www.tvguide.dk - hvis man synes det er bøvlet og besværligt at skrive hele hjemmesideadressen, kan man jo lave det som et hyperlink i sin browser, så man blot skal klikke på en knap.
... ellers er www.bold.dk/tv en sikker vinder. Den viser hvilke kanaler der viser hvilke kampe.
Vanvittigt flot design! Thumbs up for det!
Er det muligt, at man kan komme til at udvide nyeste debatindlæg, så man kan se flere end de 5 nyeste kommenterede? Evt. bare i egne settings?
Awekat skrev:
Hvad mener du?
Er det muligt, at man kan komme til at udvide nyeste debatindlæg, så man kan se flere end de 5 nyeste kommenterede? Evt. bare i egne settings?
Hvad mener du?
Awekat, inde i kontrolpanel kan du vælge at få vist de 10 nyeste.
Ah det vidste jeg ikke. Tak!
Jeg kunne ikke tippe på el kampen mod kazan:/
Husk at tilføje kampen mod Kazan på torsdag d. 11/04, inde under KAMPE og CFC TIP.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer