Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Feedback til Chelseafc.dk ønskes!

Hej Chelsea-fans!

Jeg håber at jeg i nærmeste fremtid igen kan få lidt tid til at gøre Chelseafc.dk til et endnu federe sted at besøge!

Jeg har allerede en del ting på tegnebrættet, men jeg er naturligvis meget interesseret i at høre hvad i, som fans, mangler eller synes kunne være relevant.

Der bliver i udgangspunktet ikke pillet særlig meget ved designet, så det må i fortsat leve med :P

Skrevet af Ejerskov
Skrevet af 11/08/2016 - 08:33



Kommentarer

Jeg synes vi mangler en topscorer. Er det noget du kan klare ;)

Skrevet af Ehazard17 d. 11/08/2016 - 16:17

Ehazard17 skrev:

Jeg synes vi mangler en topscorer. Er det noget du kan klare ;)


Altså en generel topscoreliste? Fordi vi har jo en topscore ude til højre (godt nok kun i PL sammenhæng :) )

Skrevet af Michael82 d. 11/08/2016 - 17:30

Nej, mente mere en angriber ;)

Skrevet af Ehazard17 d. 11/08/2016 - 17:33

Ejerskov, hvis vi kunne få noget samarbejde med Chelsea, kunne det jo være at man kunne få dem til at sponsorere en trøje eller noget merchandise som vi kunne udlodde i konkurrencer? Ligesom dengang med bøgerne :)


Nu ved jeg ikke hvor mange unikke besøg der er, men det kan måske bruges i en snak med dem?

Skrevet af Michael82 d. 11/08/2016 - 17:33

Måske hvis man kom på de sociale medier med Chelsea lir og eller en app, så man kunne følge med i farten..

Men det er ikke direkte forbedringer til siden. Men igen, kommer man ud på de sociale medier, vil man uden tvivl få flere brugere.

Hvad med en ugelige afstemning?

Skrevet af Obi d. 12/08/2016 - 16:48

Savner også lidt den Chelsea quiz tråd, vi havde et par år tilbage. Kunne man måske gøre det til en feature, som du styrer?

Skrevet af Ehazard17 d. 12/08/2016 - 18:05

Wow hej allesammen!

Længe siden jeg har været herinde.
Synes der skulle være noget mere "awareness" om siden på diverse sociale medier så vi kan tiltrække flere Chelsea fans til siden.

Synes også vi burde gå tilbage til live chatten under kampene. Det var altid sjovt :)

Skrevet af SebastianLunnDK d. 16/08/2016 - 15:18

Tak for svarene indtil videre!

Jeg planlægger at gøre lidt mere ud af afstemningerne - dem har jeg desværre syltet meget længe. Måske muligheden for at brugerne selv kan forslå en afstemning.
Måske også en mere formel quiz kunne være sjov - den vil jeg tænke over :)

Social awareness har jeg umiddelbart ikke nogle tiltag på - hvad forstiller i jer kunne hjælpe med det?

Derudover tager jeg stadig imod ønsker til opdateringen :)

Skrevet af Ejerskov d. 26/08/2016 - 09:15

Hvad er det du skal ha hjælp til ?

Skrevet af Obi d. 28/08/2016 - 10:42

Obi skrev:

Hvad er det du skal ha hjælp til ?

Der er flere der nævner social awareness, så hvis nogen har forslag til hvordan det kunne foregå, så er det velkomment! :)

Skrevet af Ejerskov d. 28/08/2016 - 11:06

Ejerskov skrev:

Obi skrev:
Hvad er det du skal ha hjælp til ?
Der er flere der nævner social awareness, så hvis nogen har forslag til hvordan det kunne foregå, så er det velkomment! :)


Jamen eksisterer denne side overhovedet på FB? Min ju-jutsu klub var meget imod at gå på FB før, på trods af at jeg fortalte dem at det er der, folk er.
Nu er de også på der og hjemmesiden bruges mest til information.

Man sniksnakker på FB. Opretter tråde mv. til kampe. Herinde kan man så finde det man ønsker (jeg bruger fx denne side meget til at se på hvad der sker med Chelsea rundt omkring :))

Skrevet af Michael82 d. 29/08/2016 - 14:35

Virker CFC-Tips ikke?

Mange hilsner
Michael Gorm

Skrevet af terry26 d. 30/08/2016 - 11:43

Jamen en FB, Twitter eller instagram konto er vejen frem i dag, hvis man vil frem i livet. Desuden kunne det være endnu bedre hvis der var en mere mobil venlig hjemmeside, så folk på farten kunne følge med i Chelsea her fra siden. F.eks. en app, men det er ikke noget jeg har forstand på at lave skal det lige sige, men blot en forslag.

Skrevet af Obi d. 31/08/2016 - 13:18

terry26 skrev:

Virker CFC-Tips ikke?

Mange hilsner
Michael Gorm

Jo - havde åbenbart ikke fået slettet sidste sæsons resultater ordenligt.
Den er nu nulstillet igen (alle gæt fra denne sæson er gemt).

Skrevet af Ejerskov d. 04/09/2016 - 20:36


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.