feedback og spørgsmål omkring den nye
Kunne vi ikke lige hæve niveauet en smule, og lade være med at starte vores egne rygter, som i \"Persie i blå?\", hvor ingen medier har overhovedet nævnt det mindste ord om sådan et skifte. Det er sku\' for dårligt at vi begynder at starte vores egne rygter. Virkelig. Og lad os holde os til de lidt mere seriøse rygte-overskrifter end \"Torres væk!!!!?\" Der er slet ikke behov for alle de udråbstegn, da et enkelt \"?\" ville være nok, og overskriften burde helst være neutral som overhovedet muligt, da det nødvendigvis ikke er alle der deler samme begejstring eller sorg over et evt. klubskifte, som den person der har tilføjet rygtet.
Og kunne vi ikke godt lade være med at hive frem i gamle rygter, her tænker jeg lidt på \"Torres væk!!!!?\" som ingen medier har haft oppe og vende i de sidste par uger nu. Altså selvfølgelig skal vi kunne tilføje alle de rygter der er fremme til dags dato, men når rygter er begyndt og blive outdated og ikke er tilføjet under \"Rygter\" i den tid hvor rygtet var aktuelt, bør det heller ikke blive tilføjet når det nu er outdated.
Ejerskov; Super idé med at tilføje denne nye funktion. Er sikker på at den vil blive brugt flittigt under kommende transfervinduer, ligesom i dette vindue, men har lige et par spørgsmål omkring den:
1) Vil denne funktion blive låst når transfer vinduet lukker og blive låst op når det næste starter osv.?
2) er denne funktion kun tilegnet rygter om spillere eller andre rygter f.eks. et ligesom dengang med Battersea Stadium?
3) Kunne du evt. lave noget lignende med \"-Læs mere på wikipedia\" bare med \"-Læs mere omkring reglerne på rygter\" eller noget lignende?
4) Skulle det ikke være muligt at besvare og like kommentarer, som folk har tilføjet under de forskellige rygter, eller er der en anden god grund til at det kun er forbeholdt forummet?
Kommentarer
Super med nogle gode input til hjemmesiden drenge - godt at se i også tænker på hvordan den kan forbedres :-) Det er en masse gode idéer i har oppe og vende - helt sikkert, men husk også på hvor mange timer Ejerskov i forvejen har lagt i chelseafc.dk og i den forbindelse skal i huske på, at chelseafc.dk er reklamefri :) Det er altså alt sammen af ren kærlighed til Chelsea og jer danske fans! :)
On topic: Man kunne også overveje at gøre nogle af de allermest travle debattøre herinde for admins - således at der er andre end Ejerskov til at administrere forum, rygtebørs osv. Der er i hvert fald mange af jer entusiastiske og seriøse debattøre som bruger mange timer om ugen på chelseafc.dk, og så kunne man jo måske godt forestille sig jer som administratorer? :)
Men i det hele taget er det jo altid sådan med fora, at der vil være nogle useriøse/sløsede indlæg, som blot må slettes af eventuelle administratorer når de opdages :)
Hey drenge og tak for kommentarene og inputs!
Umiddelbart har jeg ikke selv tænkt hvordan reglerne skal være omkring rygterne, men det er da helt sikkert gode tanker.
Jeg har slettet de to rygter uden links og så tænker jeg også at slette Lukaku-rygtet, da det jo ikke længere er et rygte. I den forbindelse skal man oprette en forumtråd under transfers, hvis man vil diskutere denne transfer.
Jeg ser lige hvordan det går fremover med at få oprettet rygter og hvis der fortsat er problemer med kvaliteten kan jeg evt. sætte en brugerrank-begrænsning på - go ide! :)
Jeg tænker at rygtebørsen altid er åben, dog vil der naturligvis være mere aktivitet under selve transfervinduerne.
Rygtebørsen er kun tiltænkt spiller-rygter! :)
Links til Chelseafc.com virker ikke på min computer. Ved ikke om jeg er den eneste der har det problem?
Det gør de heller ikke for mig Awekat...
Jeg er lige kommet hjem fra ferie - kigger på det snarest!
Michael82 skrev:
Enig med dig Mikkel
I forlængelse af Mikkels idéer og tanker, så har jeg nogle ekstra tanker.
Jeg ved det er muligt at lave niveauer til brugere på forummer og muligt at give hver bruger bestemte rettigheder. Kunne det ikke være en idé at man opnåede et bestemt niveau førend man kunne oprette tråde og rygter?
Jeg tænker nemlig at da jeg begyndte herinde, så var vi trods alt kun få personer og det var lettere at holde styr på hvad hver enkelt lavede. Som der kommer flere og flere, så vil der også komme en del mere \"fyldetråde\" (henviser blot til RVP og Torres rygterne...).
Jeg mener ikke at man nødvendigvis behøver at være super mega black level som Steen er det, men bare at man har fået 1 eller 2 niveauer før man kan oprette tråde?
Synes det er noget som bør klarlægges såfremt at antallet af CFC fans stiger i takt med den kommende sæson som bliver mere end succesfuld (ja, jeg forudsagde at vi vandt FA og CL sidste år! (men igen, forudsagde også at vi muligvis fik PL men vi ville slås med MU om trofæet haha)
Jeg vil gerne lige knytte en kommentar til omkring brugerniveau på at oprette indlæg! Dette er en fantastisk idé, så vi ikke ender ud i de værdiløse og knap så gennemtænkte indlæg. Det er ikke for at skele fårene for bukkene, men det vil blive langt mere sagligt og vi ville i sidste ende også ende ud i at få et bedre \"miljø\" på forummet. Vedr. BLACK-level er det også overratede, jeg vil klart sige at en lvl 2 er en god ide :)
Jeg mener også at der bør være nogle skarpe regler omkring rygtebørsen, og hvad Mikkel har at byde på, er ganske udemærket :)! Men det er op til Ejerskov.
Mht. Joeys kommentar omkring reklamefri osv. Dette kan jeg godt sige: \"TAK FOR!\". Jeg magter ikke reklamer, det ødelægger ens fokus :P Så hvis det er, vil jeg da sige, smid en donations knap op - så ser vi på det :)!
Lidt feedback vedr. rygtebørsen.
Notifikations-muligheden her ville også være nice!
Er det interessant hvem der har oprettet rygtet?
Ja, jeg synes det ville være en god ide at kunne se hvem der har oprettet rygtet...
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Enig med dig Mikkel
I forlængelse af Mikkels idéer og tanker, så har jeg nogle ekstra tanker.
Jeg ved det er muligt at lave niveauer til brugere på forummer og muligt at give hver bruger bestemte rettigheder. Kunne det ikke være en idé at man opnåede et bestemt niveau førend man kunne oprette tråde og rygter?
Jeg tænker nemlig at da jeg begyndte herinde, så var vi trods alt kun få personer og det var lettere at holde styr på hvad hver enkelt lavede. Som der kommer flere og flere, så vil der også komme en del mere \"fyldetråde\" (henviser blot til RVP og Torres rygterne...).
Jeg mener ikke at man nødvendigvis behøver at være super mega black level som Steen er det, men bare at man har fået 1 eller 2 niveauer før man kan oprette tråde?
Synes det er noget som bør klarlægges såfremt at antallet af CFC fans stiger i takt med den kommende sæson som bliver mere end succesfuld (ja, jeg forudsagde at vi vandt FA og CL sidste år! (men igen, forudsagde også at vi muligvis fik PL men vi ville slås med MU om trofæet haha)