Nyt Social design
Hey derude!
Som nogen af jer måske har opdaget, så har twitter updates ikke været opdateret det seneste (lange) stykke tid. Twitter har ændret noget i den måde tweets bliver hentet på og har desværre ikke haft tid til at kigge på problemet før nu.
Til gengæld er der blevet kræset lidt om jer og der er nu lavet et samlet social feed hvor nyeste posts fra både instagram, facebook og twitter indgår. Relevante chelsea-profiler er valgt ud og man er meget velkommen til at komme med ønsker :)
Som altid er i meget velkomne til at give feedback.
http://www.chelseafc.dk/social/
Bonusinfo:
Truppen er også blevet opdateret med et nyt design, opdateret trup og en oversigt over udlånte spillere! :)
Som nogen af jer måske har opdaget, så har twitter updates ikke været opdateret det seneste (lange) stykke tid. Twitter har ændret noget i den måde tweets bliver hentet på og har desværre ikke haft tid til at kigge på problemet før nu.
Til gengæld er der blevet kræset lidt om jer og der er nu lavet et samlet social feed hvor nyeste posts fra både instagram, facebook og twitter indgår. Relevante chelsea-profiler er valgt ud og man er meget velkommen til at komme med ønsker :)
Som altid er i meget velkomne til at give feedback.
http://www.chelseafc.dk/social/
Bonusinfo:
Truppen er også blevet opdateret med et nyt design, opdateret trup og en oversigt over udlånte spillere! :)
Kommentarer
Lækkert Ejer :).
Bruger selv Twitter og Instagram nogle gange og det er ret sjove ting man kan se fra nogle af drengene :).
Dejligt med et samlet overblik :)
Bruger selv Twitter og Instagram nogle gange og det er ret sjove ting man kan se fra nogle af drengene :).
Dejligt med et samlet overblik :)
Kvalitetsarbejde Ejerskov! Virkelig fedt designet, tak for alt det du laver for det her forum :)
Super fed ide!
Big ups for arbejdet Ejerskov. Fornøjelse
Hej Ejerskov
Jeg var inde og kigge på truppen, og på Mata's profil står der han er 170 cm, men inde på chelseafc.com står han til 174 cm? Og bare for at være irriterende, så tjekkede jeg lige de andre for uregelmæssigheder også ;)
David Luiz på cfc.com = 189 cm. På cfc.dk = 185 cm
Frank Lampard på cfc.com = 184 cm. På cfc.dk = 183 cm
Juan Mata - 174 cm - 170 cm
Oscar - 180 cm - 179 cm
André Schurrle - 175 cm - 184 cm
Marco V. Ginkel - 180 cm - 186 cm
Hazard - 170 cm - 172 cm
Lukaku - 190 cm - 191 cm
Jeg var inde og kigge på truppen, og på Mata's profil står der han er 170 cm, men inde på chelseafc.com står han til 174 cm? Og bare for at være irriterende, så tjekkede jeg lige de andre for uregelmæssigheder også ;)
David Luiz på cfc.com = 189 cm. På cfc.dk = 185 cm
Frank Lampard på cfc.com = 184 cm. På cfc.dk = 183 cm
Juan Mata - 174 cm - 170 cm
Oscar - 180 cm - 179 cm
André Schurrle - 175 cm - 184 cm
Marco V. Ginkel - 180 cm - 186 cm
Hazard - 170 cm - 172 cm
Lukaku - 190 cm - 191 cm
NERD
Maybe a bit XD
Hehe.. indrømmet, jeg har taget højderne fra wiki - regnede med at det var en pålidelig kilde. Chelseafc.com er naturligvis bedre, så det er ændret nu :P
Tuxen:
http://cheezburger.com/6057025024
Ejerskov skrev:
Det var egentlig også bare fordi jeg ville bruge spørgsmålet i quiz'en, at jeg tænkte jeg hellere lige måtte dobbelt tjekke inden jeg sad og spillede klog :-)
Hehe.. indrømmet, jeg har taget højderne fra wiki - regnede med at det var en pålidelig kilde. Chelseafc.com er naturligvis bedre, så det er ændret nu :P
Det var egentlig også bare fordi jeg ville bruge spørgsmålet i quiz'en, at jeg tænkte jeg hellere lige måtte dobbelt tjekke inden jeg sad og spillede klog :-)
He ejerskov.
Dem der har scoret for os i pl er ikke kommet på!!
Take a look on it! ;)
Dem der har scoret for os i pl er ikke kommet på!!
Take a look on it! ;)
Hva? Skal ejerskov bare bombes med fejl xD
De kalder det for skyde teltet, minder lidt om Arsenals bagerste kæde.. Gnæk gnæk :D
WOOOW hvad sket der lige for den, video torres lagde ud, måske ham i midten er lidt beruset?
#Justblue123
jeg kan ikke finde den video, kan du ikke linke den for mig?
jeg kan ikke finde den video, kan du ikke linke den for mig?
Kiiwiui: selfølgelig! Linket er lige her;-) du skal nok loge skrue en anelse ned inden du høre den xD http://instagram.com/p/dtz08NhXSH/
har i set den lille smukke pige lukaku har lagt ud? Er det hans datter? :)
har i set den lille smukke pige lukaku har lagt ud? Er det hans datter? :)
Tak for det justblue :)
Så lidt;-)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |