Velkommen til det nye Chelseafc.dk!
Hey derude!
Så kan jeg langt om længe byde velkommen til det nye Chelseafc.dk!
Ved første øjekast ser ændringerne måske ikke ud af meget, men det primære arbejde har også været at opdatere rygraden af hjemmesiden.
Det helt store formål med denne opdatering er, at få gjort chelseafc.dk "webapp"-kompatibel. Dvs. at man på sin iPhone- eller Android-telefon nu kan tilføje hjemmesiden til sin startskærm, hvorfra den vil fungere som en selvstændig app - virkelig smart, hvis jeg selv skal sige det :)
Derudover har designet fået en lille opfrisker, men egenligt er de samme principper beholdt.
Af nye features kan jeg bl.a. liste:
- Kampreferat af kampene, ala. livescore info (desværre ikke realtime - det arbejdes der på :)
- En ny opdateret "Social" side, hvor alle spillernes instagram-billeder listes
- En liste over spillernes fodboldstøvler, for de interesserede
- En ny "Gear"-side, hvor der listes nogle af de aktuelle Chelsea-tilbud hos Unisport
- Mulighed for at oprette sin bruger eller logge ind vha. Facebook
Flere idéer er på tegnebrættet, som måske implementeres over den næste periode.
Der er nogle enkelte funktioner der stadig mangler at komme over fra det gamle site, bl.a. funktionerne Like, Anmeld, Ranking, Notifikationer, Egen forside, CFC Tip, Rediger kommentar og Rediger tråd. De vil blive tilføjet inden længe.
Som altid er i meget velkomne til at komme med feedback og idéer!
Så kan jeg langt om længe byde velkommen til det nye Chelseafc.dk!
Ved første øjekast ser ændringerne måske ikke ud af meget, men det primære arbejde har også været at opdatere rygraden af hjemmesiden.
Det helt store formål med denne opdatering er, at få gjort chelseafc.dk "webapp"-kompatibel. Dvs. at man på sin iPhone- eller Android-telefon nu kan tilføje hjemmesiden til sin startskærm, hvorfra den vil fungere som en selvstændig app - virkelig smart, hvis jeg selv skal sige det :)
Derudover har designet fået en lille opfrisker, men egenligt er de samme principper beholdt.
Af nye features kan jeg bl.a. liste:
- Kampreferat af kampene, ala. livescore info (desværre ikke realtime - det arbejdes der på :)
- En ny opdateret "Social" side, hvor alle spillernes instagram-billeder listes
- En liste over spillernes fodboldstøvler, for de interesserede
- En ny "Gear"-side, hvor der listes nogle af de aktuelle Chelsea-tilbud hos Unisport
- Mulighed for at oprette sin bruger eller logge ind vha. Facebook
Flere idéer er på tegnebrættet, som måske implementeres over den næste periode.
Der er nogle enkelte funktioner der stadig mangler at komme over fra det gamle site, bl.a. funktionerne Like, Anmeld, Ranking, Notifikationer, Egen forside, CFC Tip, Rediger kommentar og Rediger tråd. De vil blive tilføjet inden længe.
Som altid er i meget velkomne til at komme med feedback og idéer!
Kommentarer
Cool features. See godt ud
Mega fedt! Er så glad for hjemmesiden bliver opgraderet!. Det eneste jeg er lidt øv over er, at jeg ikke kan se om den bliver vist på kanalerne (6'eren) eller (tv3+).
Epankilic skrev:
Godt spottet - kanalerne TV3 og 6'eren bliver vist nu :)
Mega fedt! Er så glad for hjemmesiden bliver opgraderet!. Det eneste jeg er lidt øv over er, at jeg ikke kan se om den bliver vist på kanalerne (6'eren) eller (tv3+).
Godt spottet - kanalerne TV3 og 6'eren bliver vist nu :)
Kunne være lækkert hvis I kunne få koblet Indkast.dk på også! :)
Dejligt at høre og godt arbejde.
Har virkelig savnet den her hjemmeside :)
Lad os hjælpes med at få den op og køre igen.
Har virkelig savnet den her hjemmeside :)
Lad os hjælpes med at få den op og køre igen.
Sådan!! Tak for det????????
Kunne være lækkert hvis I kunne få koblet Indkast.dk på også! :)
- Jomo11ae
Det undersøger jeg lige om er muligt :)
Det ser rigtig godt ud, glæder mig til at udforske det endnu mere.
Hej! Vil admin gerne sætte tv-kanalerne på igen, så det står på forsiden. Da det er ændret til TV3 sport og tv3 max :-)
CHELSEA FC!
CHELSEA FC!
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |