Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

4 billetter til Chelsea-West Ham d.7.april

Kære Chelsea-fans.
Jeg håber, at én af jer kan være behjælpelig med at give et bud på hvor jeg kan købe 4 billetter til kampen mod West Ham den 7.april.?
Er der en samarbejdspartner eller en billetportal, som er at foretrække?

Venlig hilsen
Jean Callesen

Skrevet af Jeancallesen
Skrevet af 28/02/2018 - 11:51

Kommentarer

Hej Jean, det bedste er selvfølgelig hvis i melder jer ind i true blue fanklubben, men hvis i kun skal se den ene kamp kan det godt være en dyr omgang. Hvis det er noget i vil noget mere kan det godt svare sig, vi har f.eks fået billetter til Malmø ude og hjemme og pt. Er der billetter til både Huddersfield og Wolverhampton til salg. Hvis du kun vil den ene kamp har vi prøvet stubhub.dk et par gange (dog ikke til Chelsea kampe) og der har ikke været nogle problemer, men de ved godt hvad de vil have for dem????

Alle de gange vi har været på Stamford Bridge (10 gange) har der været folk der solgte ude foran stadion, men jeg ved ikke hvor sikkert det er!

Håber det hjalp lidt......

Skrevet af Nima d. 28/01/2019 - 19:09

Ups glemte lige at nævne at det selvfølgelig ikke er sikkert at man kan få igennem true blue, men de “små” kampe er lidt lettere, det er næsten umuligt at få de store......

Skrevet af Nima d. 28/01/2019 - 19:12

Hej. Nogen det ved hvordan jeg skaffer billetter til Malmø ude på torsdag? Billetter på Malmø afsnit kan også gå an.
Vh Mathias

Skrevet af 913941 d. 12/02/2019 - 20:27

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.