Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Bayern Munchen vs Chelsea FC i Prag - Skal du afsted ?

Hej Chelsea medmennesker.
Er ny herinde men har haft Chelsea i mit hjerte i nogle år efterhånden.

Nogle der skal til Prag? Mig og en Chelsea ven flyver fra Kastrup torsdag morgen så tænkte hvis der var nogle ku vi se lodtrækningen sammen på en Pub i Prag.

Skriv gerne hvis du skal til prag :)

Thomas Overbye
12 år siden
1864 visninger

Kommentarer

JaTerry12 år siden
http://www.chelseafc.com/news-article/article/3442879/title/team-news-bayern-munich-v-chelsea

Så er startopstillingen offentliggjort. Jeg syntes det er mega surt at Morinho ikke bruger en spiller som Mata i sådan en kamp, og er faktisk også lidt irriteret over at han ikke har brugt ham for start endnu i denne sæson. især når man tænker tilbage på den form han var i sidste sæson.
Morten12 år siden
Enig, Mata skal være en starter
Morten12 år siden
Sådan Torres! 0-1
Han kan det der med finaler:-)
Michael8212 år siden
Ftorres9 og Lampard123 - hold venligst en pæn tone. Har slettet jeres kommentarer.

Ftorres9, der er intet i vejen for at skrive om kampen i kamptråden (som denne må anses for at være).
Lampard12312 år siden
Undskyld det var ikke min hensigt :)
AnnemarieA12 år siden
Kan godt være vi tabte, men synes dælme det var flot kæmpet af vores drenge.. Vi var foran 2 gange, vi spillede med 10 mand lige pludselig, Bayern reddede den kun lige akkurat i de sidste sekunder, for så at vinde straffe ved at vores yngste og nyeste angriber kikser..

Den så meget godkendt i min bog!

Og hvor sej en målmand har vi lige hva :-D
Tweaker1212 år siden
Jeg må indrømme at jeg sidder med en rigtig øv fornemmelse i kroppen lige pt. Jeg synes sku vi fortjente den sejr, også er det bare endnu mere ærgerligt at vores forsvar ikke lige kan holde de sidste 4 sekunder.. Stakkels Lukaku... Sikke en følelse han må sidde med i kroppen..
Awekat12 år siden
Elsker David Luiz måde at sparke straffespark på. Har aldrig set ham brænde et, men jeg ville fandeme også være bange for ham med den fart han kommer løbende mod bolden med.
Dwise12 år siden
Det er så overlegent sparket. Mener han lavede samme spark mod dem i cl-finalen. Elsker også det blik, han lige sender de tyske fans bag målet efter scoringen. Det er en mand med selv tillid. David Luiz er tilbage!
justblue12312 år siden
Stakkels lukaku! Men hvordan kan det være torres altid score, i finaler?
Men læste hans mål var til Mata;) synes vi fortjente at vinde! Og som mou siger! Hver gang han spiller mod pep, slutter kampen med en udvist spiller, fra hans hold...
Steen12 år siden
At sige Bayern er den nye æra af stor hold i Europa, kan jeg kun sige - Chelsea er verdens bedste organiseret hold. Hold nu ferie vi beviser at lige gyldigt hvilket offensivt hold vi møder, kan vi altid vende det til vores fordel. Vi havde ikke heldet med os igår, men er da en smule træt af den overtid i det 121 min.. Det var vores trofæ! FC Bayern München, er jeg ikke længere nervøs for.

Lukaku, i'll never forget, but i'll easily forgive.

Kæmpe pres på så uprøvet en spiller. Vi skulle have ladet ham sparke før eller ladet Ivanovic sparke.
Obi12 år siden
Omvendt, respekt for han trods alt stille sig op og prøver at tage det spark :)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.