Biletter til 14/15
Hej
Vi er fire fyre der gerne vil på broen i den kommende sæson. Derfor vil jeg gerne vide, hvor det er bedst at købe billetterne fra og om der gode erfaringer, som de gerne vil dele ud af - og hvornår det er muligt at købe dem. Vi overvejer om skal bo på vandrehotel derovre, men det er ikke helt bestemt endnu.
Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen form for mulighed for, at man kan komme på rundvisning på stadion eller se dem træne? Hvis der er nogen der har kontakter eller ved hvor man kan finde ud af det, så del meget gerne din viden - så er der 4 fyre som bliver helt vilde!
Er også interesseret i at høre, om de rutiner de engelsk Chelsea fans gør sig på dagen, altså hvilken pub osv. de besøger - men også hvilken i selv har oplevet!
Håber der er nogle gode blues, som kan hjælpe!
MH. Enevoldsen
Vi er fire fyre der gerne vil på broen i den kommende sæson. Derfor vil jeg gerne vide, hvor det er bedst at købe billetterne fra og om der gode erfaringer, som de gerne vil dele ud af - og hvornår det er muligt at købe dem. Vi overvejer om skal bo på vandrehotel derovre, men det er ikke helt bestemt endnu.
Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen form for mulighed for, at man kan komme på rundvisning på stadion eller se dem træne? Hvis der er nogen der har kontakter eller ved hvor man kan finde ud af det, så del meget gerne din viden - så er der 4 fyre som bliver helt vilde!
Er også interesseret i at høre, om de rutiner de engelsk Chelsea fans gør sig på dagen, altså hvilken pub osv. de besøger - men også hvilken i selv har oplevet!
Håber der er nogle gode blues, som kan hjælpe!
MH. Enevoldsen
Kommentarer
Jeg står i præcis samme situation, da jeg har lovet min (gamle) far en tur til broen.
Jeg prøvede lige dit link Duxii, men det virker ikke til Blueviking.
Nogle der har erfaring med at købe billetter på www.chelseafc.com?
Schou skrev:
Hej Schou.
Jeg havde sat parentes efter ved en fejl, det er rettet nu :)
Jeg står i præcis samme situation, da jeg har lovet min (gamle) far en tur til broen.
Hej Schou.
Jeg havde sat parentes efter ved en fejl, det er rettet nu :)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Tag fat i BlueViking her på forum, han er bosat i london og har rimelig godt styr på det med billetter :) http://www.chelseafc.dk/profil/blueviking/
Mht. Rundvisining er det bestemt en mulighed, Se mere her: http://www.chelseafc.com/stadium-tours
Mht. på dagen så tag ned på Fulham Road så skal i nok støde ind i nogen Chelsea fans.