Biletter til Chelsea kamp
Hej! Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal skaffe biletter til en Chelsea kamp. Den kamp jeg søger er Chelsea vs Arsenal d. 20 januar 2013. Hvordan gør jeg?
På forhånd tak!
Kommentarer
Hvordan har du fået de medlemskaber? :)
@superfrank 8: Jeg har koebt dem igennem klubbens hjemmeside
@Poyet: Jeg har lovet at koebe billet til en anden, men jeg skal lige se om det stadig er relevant.
Bare helt iorden Blueviking.
Hey Poyet. Jeg kan godt hjaelpe med 2 billetter til Sunderland kampen. Har du en mail adresse eller FB saa kan vi lige skrives ved der?
Lyder som en god ide:) Jeg har ikke modtaget noget paa facebook. Proever du ikke lige igen? Du har en del navnebroedre i Danmark, hvilket ikke goer det lettere at finde dig.
Er der nogle der kan hjælpe med en billet til arsenal kampen? Jeg har selv et medlemsskab, men man skal bruge to medlemsskaber hvis man vil købe to billeter inde på viagogo. Det vil være en stor hjælp.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg har to medlemskaber og kan koebe til de kampe jeg ikke selv ser, men jeg skal selv ind og se Arsenal kampen.
Du kan forsoege dig paa http://forum.talkchelsea.net/ hvor folk er meget flinke til at hjaelpe. Dog er det ikke den letteste kamp du har valgt:)