billetter mod swansee
hej er der nogle der kan hjælpe med hvor jeg kan købe 5 billetter til kampen mod swansee den 27 april til en fornuftig pris
hilsen ib
hilsen ib
Kommentarer
De hedder Swansea
@Ehazard17
Man skal vist ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus...
Man skal vist ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus...
Hej Ib.
Hvis I står og skal bestille med hotel kan jeg varmt anbefale Thomas Cook Sports, jeg skal selv over og se Chelsea - Tottenham med dem, og hvis du har nogle spørgsmål til Thomas Cook kan du bare skrive til mig.
Hvis I allerede har hotel osv. planlagt, kommer billetterne på det der hedder "General Sale" gennem klubben på denne side: http://purchase.tickets.com/buy/TicketPurchase?orgid=24457&agency=CHELSEA_PUBLIC d. 2. april. Jeg skal ikke kunne sige om I kan få 5 billetter her på det generelle salg, men jeg skulle gerne mene det er jeres billigste mulighed.
Hvis I står og skal bestille med hotel kan jeg varmt anbefale Thomas Cook Sports, jeg skal selv over og se Chelsea - Tottenham med dem, og hvis du har nogle spørgsmål til Thomas Cook kan du bare skrive til mig.
Hvis I allerede har hotel osv. planlagt, kommer billetterne på det der hedder "General Sale" gennem klubben på denne side: http://purchase.tickets.com/buy/TicketPurchase?orgid=24457&agency=CHELSEA_PUBLIC d. 2. april. Jeg skal ikke kunne sige om I kan få 5 billetter her på det generelle salg, men jeg skulle gerne mene det er jeres billigste mulighed.
Tuxen hvad mener du nu:( og det var jo bare fordi der er så mange der staver det sådan jeg kritisere ham ikke vel
Det er fordi du skrev heder
Rettelse - HEDDER
Rettelse - HEDDER
Tak lampard123 det er rettet;) men hvorfor skal du tale sådan i koder Tuxen og ikke bare skrive det?
Det er da ikke en kode, bare et godt gammeldags udtryk med man nok ikke skal pege fingre af andre :)
Hardcore gammeldags dansk hemmeligt kode-ordsprog. Kun for folk der har læst videre.
Ftorres9
Lær at skriv, før du laver en tråd??
Tjek det nu lige igennem en enkelt gang til, inden du kaster med de førnævnte sten.. Det andet er vist, at gøre dig selv en bjørnetjeneste ;)
Lær at skriv, før du laver en tråd??
Tjek det nu lige igennem en enkelt gang til, inden du kaster med de førnævnte sten.. Det andet er vist, at gøre dig selv en bjørnetjeneste ;)
Jeg har slettet 2 svar herinde.
Hold venligst tonen pæn. Ingen grund til at bruge nedværdigende ord. Og uanset hvordan et hold staves, så ved i hvad der tales om. Ingen grund til at være efter folk som laver en stavefejl.
Fortsat god påske
Hold venligst tonen pæn. Ingen grund til at bruge nedværdigende ord. Og uanset hvordan et hold staves, så ved i hvad der tales om. Ingen grund til at være efter folk som laver en stavefejl.
Fortsat god påske
ej kom nu, man ved jo godt der står swansea hvorfor så kommentere det? som Michael82 også skriver. :-) :-) :-). smiley kongen :-)
@Ibber: inde paa http://forum.talkchelsea.net/topic/15874-2-chelsea-v-swansea-tickets-available/#entry649898 er der 2 billetter til salg til Swansea kampen. Ved godt du efterlyste 5, men det er da en start:)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer