Champions League 2014/2015
Champions League er snart i fuld gang. Hvad skal vi forvente af Chelsea i denne turnering?
Lad os samle alt snak, debat og refraktær om Champions League i denne tråd.
Gruppe A; Atletico Madrid, Juventus, Olympiakos, Malmø.
Gruppe B; Real Madrid, Basel, Liverpool, Ludogorets.
Gruppe C; Benfica, Zenit, Bayer Leverkusen, Monaco.
Gruppe D; Arsenal, Dortmund, Galatasaray, Anderlecht.
Gruppe E; Bayern München, Manchester City, CSKA Moskva, Roma.
Gruppe F; FC Barcelona, Paris SG, Ajax, APOEL Nicosia.
Gruppe H; FC Porto, Shakhtar Donetsk, Athletic Bilbao, BATE Borisov.
Gruppe G; Chelsea, Schalke, Sporting Lissabon, Maribor.
Lad os samle alt snak, debat og refraktær om Champions League i denne tråd.
Kommentarer
Vores gruppe er fantastisk god, mener faktisk at vores trup allerede nu kan gå hele vejen i Champions league
Hvis vi spiller med spillere som willian, ramires osv burde vi stadig gå videre fra denne gruppe vil også mene at der er en mulighed for debut til Andreas Christensen
Hvis vi spiller med spillere som willian, ramires osv burde vi stadig gå videre fra denne gruppe vil også mene at der er en mulighed for debut til Andreas Christensen
En god start på turneringen er vigtigt, men som altid kræver det snilde og en rum del held, for at vinde CHL. Både i lodtrækningen, i dommerkendelser og små ting der går holdets vej i kampene.
Men vi har bedre kort på hånden, end vi har haft i mange år, så er bestemt også optimist. Forventer minimum semifinale :)
Men vi har bedre kort på hånden, end vi har haft i mange år, så er bestemt også optimist. Forventer minimum semifinale :)
Umiddelbart ser det jo dejligt ud. Det kan jo være at vi faktisk kan spare spillere i sidste kamp (for fudgin once!)
Men bemærk noget andet.
Lør Swansea City (H) -- Ons Schalke (H) -- Søn Manchester City (A)
Lør Aston Villa (H) -- Tor Sporting (A) -- Søn Arsenal (H)
Lør Crystal Palace (A) -- Tor Maribor (H) -- Søn Manchester United (A)
Lør Queens Park Rangers (H) -- Ons Maribor (A) -- Lør Liverpool (A)
Lør West Bromwich Albion (H) -- Tor Schalke (A) -- Lør Sunderland (A)
Lør Newcastle United (A) -- Ons Sporting (H) -- Lør Hull City (H)
Vi har efter 4 af vores CL kampe, kampe mod større modstandere. City ude efter Shalke. Gunners hjemme efter Sporting samt United efter Maribor. Og til sidst Pool efter Maribor.
Godt nok er Utd efter gruppens svageste og Utd er i forfald, men tager dem stadig med, men det er stadig noget man skal tage med.
Vi har heldigvis konstant lørdagskampe før CL kampen.
City er så søndagen efter (dejligt), Gunners er også søndag (selvom vi spiller torsdag mod Sporting). Det samme gør sig gældende for Utd kampen. Pool er om lørdagen men her spiller vi onsdag så det er ligevidt.
Jeg synes gruppen ser tilforladelig ud, men vi har nogle hårde PL kampe. Så rotation er vel et ord som kommer frem
Men bemærk noget andet.
Lør Swansea City (H) -- Ons Schalke (H) -- Søn Manchester City (A)
Lør Aston Villa (H) -- Tor Sporting (A) -- Søn Arsenal (H)
Lør Crystal Palace (A) -- Tor Maribor (H) -- Søn Manchester United (A)
Lør Queens Park Rangers (H) -- Ons Maribor (A) -- Lør Liverpool (A)
Lør West Bromwich Albion (H) -- Tor Schalke (A) -- Lør Sunderland (A)
Lør Newcastle United (A) -- Ons Sporting (H) -- Lør Hull City (H)
Vi har efter 4 af vores CL kampe, kampe mod større modstandere. City ude efter Shalke. Gunners hjemme efter Sporting samt United efter Maribor. Og til sidst Pool efter Maribor.
Godt nok er Utd efter gruppens svageste og Utd er i forfald, men tager dem stadig med, men det er stadig noget man skal tage med.
Vi har heldigvis konstant lørdagskampe før CL kampen.
City er så søndagen efter (dejligt), Gunners er også søndag (selvom vi spiller torsdag mod Sporting). Det samme gør sig gældende for Utd kampen. Pool er om lørdagen men her spiller vi onsdag så det er ligevidt.
Jeg synes gruppen ser tilforladelig ud, men vi har nogle hårde PL kampe. Så rotation er vel et ord som kommer frem
Men det er vel ikke anderledes for de andre engelske hold og de fleste af vores reserve spillere kan sagtens tage schalke, ludo og maribor
3 ud af de 4 jold som du nævner spiller jo også champions league? :)
3 ud af de 4 jold som du nævner spiller jo også champions league? :)
Super gode muligheder for at vi går videre for grubbespillet, og også at vi kan vinde iår.
Med den trub vi har så kan vi godt vinde tror jeg.????????
Med den trub vi har så kan vi godt vinde tror jeg.????????
Ser man på papiret, så er der ingen tvivl om at kampen ligger imellem Madrid som selvom den store flugt, har fået flere gode erstatninger ind. Juve har truppen men den nye træner Allegri er jeg i tvivl om han har det der skal til en klub som Juve. Olympiakos skal hente deres point imod Malmø.
Igen, der er ingen tvivl, Real har en af verdens aller stærkeste trupper mens Liverpool (som har gode resultater imod Real i CL), men Liverpool er under opbygningen og Real har rutinen og ved hvad der skal til. Basel ligner 3 mens Ludo-what ever, aldrig hørt om dem..
En af de mere jævne gruppe, selvom at Monaco har € så har de ikke købt ind i stor stil som sidste år, og Falcao er på vej væk, mens Benfica, Zenit og Leverkusen alle på dagen kan slå hinanden. CL rutinen taler lidt imod Monaco, der har vært ude af europa de sidste par sæsoner.
Arsenal og Dortmund ligner dem man vil sende videre, mens Galatasaray altid kan slå til hjemme og så har de ganske stærk start 11'. Dortmunds videre færd i CL afhænger om Imobile skål til ever levandowski skifte. Anderlecht ligner bunden.
Ren guf vi har her, hvor Roma tror jeg kan være outsider til at gå videre fra gruppen. Bayern, de har truppen der spiller målrigt men kedeligt bold under Pep. City er ligeledes offensiv anlagt og med alle mand klar så kan de på deres bedste dage slå alle. CSKA ska hente deres point i det kolde.
Barca er under opbygningen og deres mere aggressive og fysiske spille stil bliver spændene at følge. Paris er og bliver en outsider til titlen, der har en trup som få. Ajax ligner en 3 plads mens Apoel ligner en prügl knap.
Porto og overraskelsen fra Bilbao tror jeg tager billetten videre, mens jeg ikke helt længere tror på Donetsk med den store spiller flugt de har haft de sidste par år. De kan true, men tror stadig at Porto og Bilbao klare den. BATE leveret for et år siden nogen sentations resultater i CL, de kan formodentlig gør det igen. En lidt åben gruppe trods de lidt åben spørgsmålstegn.
Jeg ved godt at på papiret at kampene ikke bliver spillet, men det ligner altså en form sag. Der skal være en sikker første plads, intet andet. Schalke er sgu en sjov størrelse. De kan slå Dortmund den ene dag og næste dag ryge ud til hold fra 3 div. Sporting har sikkert som altid nogen spændene unge, klar til salg til sommer. Maribo, ja, det ligner en meget svær opgave for dem.
Go CL folkens...
Ser man på papiret, så er der ingen tvivl om at kampen ligger imellem Madrid som selvom den store flugt, har fået flere gode erstatninger ind. Juve har truppen men den nye træner Allegri er jeg i tvivl om han har det der skal til en klub som Juve. Olympiakos skal hente deres point imod Malmø.
Igen, der er ingen tvivl, Real har en af verdens aller stærkeste trupper mens Liverpool (som har gode resultater imod Real i CL), men Liverpool er under opbygningen og Real har rutinen og ved hvad der skal til. Basel ligner 3 mens Ludo-what ever, aldrig hørt om dem..
En af de mere jævne gruppe, selvom at Monaco har € så har de ikke købt ind i stor stil som sidste år, og Falcao er på vej væk, mens Benfica, Zenit og Leverkusen alle på dagen kan slå hinanden. CL rutinen taler lidt imod Monaco, der har vært ude af europa de sidste par sæsoner.
Arsenal og Dortmund ligner dem man vil sende videre, mens Galatasaray altid kan slå til hjemme og så har de ganske stærk start 11'. Dortmunds videre færd i CL afhænger om Imobile skål til ever levandowski skifte. Anderlecht ligner bunden.
Ren guf vi har her, hvor Roma tror jeg kan være outsider til at gå videre fra gruppen. Bayern, de har truppen der spiller målrigt men kedeligt bold under Pep. City er ligeledes offensiv anlagt og med alle mand klar så kan de på deres bedste dage slå alle. CSKA ska hente deres point i det kolde.
Barca er under opbygningen og deres mere aggressive og fysiske spille stil bliver spændene at følge. Paris er og bliver en outsider til titlen, der har en trup som få. Ajax ligner en 3 plads mens Apoel ligner en prügl knap.
Porto og overraskelsen fra Bilbao tror jeg tager billetten videre, mens jeg ikke helt længere tror på Donetsk med den store spiller flugt de har haft de sidste par år. De kan true, men tror stadig at Porto og Bilbao klare den. BATE leveret for et år siden nogen sentations resultater i CL, de kan formodentlig gør det igen. En lidt åben gruppe trods de lidt åben spørgsmålstegn.
Jeg ved godt at på papiret at kampene ikke bliver spillet, men det ligner altså en form sag. Der skal være en sikker første plads, intet andet. Schalke er sgu en sjov størrelse. De kan slå Dortmund den ene dag og næste dag ryge ud til hold fra 3 div. Sporting har sikkert som altid nogen spændene unge, klar til salg til sommer. Maribo, ja, det ligner en meget svær opgave for dem.
Go CL folkens...
Fed gruppe for os. Ærgerligt ingen af dem kommer til at blive vist i tv (tror jeg)
Så får vi da også brugt vores computere lidt ;-)
Eftersom vi har haft nogle forholdsvise lette grupper de seneste par år er det næsten blevet en slags tradition at vi de tirsdage og onsdage sidder og streamer Chelsea mens 3+ viser en anden kamp.. Egentlig hyggeligt nok synes jeg :-)
Eftersom vi har haft nogle forholdsvise lette grupper de seneste par år er det næsten blevet en slags tradition at vi de tirsdage og onsdage sidder og streamer Chelsea mens 3+ viser en anden kamp.. Egentlig hyggeligt nok synes jeg :-)
Så er det i aften det starter! I min optik er Barcelona, Bayern og Real favoritter til at vinde turneringen. Chelsea og Paris er outsider. Men tror bestemt på vi kan gøre det!
Hvem tror I Mou primært vil bruge som angriber under CL gruppespillet. Costa el Remy?
Alle modstanderne i vores gruppe er som bekendt underdogs iforhold til Chelsea, og da vi har nogle skide svære PL kampe i samme uger, tror I så ikke han vil bruge Costa primært til PL og Remy til CL ( Under gruppespillet)
Alle modstanderne i vores gruppe er som bekendt underdogs iforhold til Chelsea, og da vi har nogle skide svære PL kampe i samme uger, tror I så ikke han vil bruge Costa primært til PL og Remy til CL ( Under gruppespillet)
Simoron:
Jeg tror Costa er 1 valg, men det kommer an på de omkringliggende BPL kampe. Jeg tror eks. at Remy starter inde mod Shalke her i morgen eftersom vi møder City i weekenden.
Kirk:
Hmm, jeg ved ikke om jeg ser Real som favoritter. Efter salget af Xabi og Di Maria, så ser de meget svagere ud.
Jeg tror (og ja kald mig en smule farvet) virkelig at de 3 bedste hold i turneringen er Barca, Bayern og Chelsea.
Bayern er nok min favorit umiddelbart da de er komplette over det hele (hvilket jeg også mener Chelsea er). Barca har deres offensiv, men synes ikke at de har noget bagtil.
Men kæft hvor jeg glæder mig!!!!
Er der nogen som vil joine mig nede på Guldhornene i morgen? Jeg dukker op med en kammerat :)
Jeg tror Costa er 1 valg, men det kommer an på de omkringliggende BPL kampe. Jeg tror eks. at Remy starter inde mod Shalke her i morgen eftersom vi møder City i weekenden.
Kirk:
Hmm, jeg ved ikke om jeg ser Real som favoritter. Efter salget af Xabi og Di Maria, så ser de meget svagere ud.
Jeg tror (og ja kald mig en smule farvet) virkelig at de 3 bedste hold i turneringen er Barca, Bayern og Chelsea.
Bayern er nok min favorit umiddelbart da de er komplette over det hele (hvilket jeg også mener Chelsea er). Barca har deres offensiv, men synes ikke at de har noget bagtil.
Men kæft hvor jeg glæder mig!!!!
Er der nogen som vil joine mig nede på Guldhornene i morgen? Jeg dukker op med en kammerat :)
Tak Michael82:
Så får Remy sgu lov til at komme med på mit manager hold ;).
Jeg er ligeledes helt enige i at Chelsea er en klar favorit til at vinde CL. Har ikke set Real i aktion efter de har solgt ud, men med Bale, CR7 og James, så må man os tilregnes at være favorit.
Bor i Århus, så kan desværre ikke joine i morgen.
Held og lykke til drenge i morgen! Jeg lugter 3 point
Så får Remy sgu lov til at komme med på mit manager hold ;).
Jeg er ligeledes helt enige i at Chelsea er en klar favorit til at vinde CL. Har ikke set Real i aktion efter de har solgt ud, men med Bale, CR7 og James, så må man os tilregnes at være favorit.
Bor i Århus, så kan desværre ikke joine i morgen.
Held og lykke til drenge i morgen! Jeg lugter 3 point
Vil I poste det bedste stream til aftenens kamp her?
Schalke 04 - Chelsea kampen
Schalke 04 - Chelsea kampen
Da der ikke er streams oppe at køre før kampen går igang kan jeg ikke sende dig et lige nu, skal nok sende et ligeså snart jeg kan :)
Jeg ved ikke om dette er det bedste men det er et stream! :D http://www.bestsportgo.tv/20140902/vv-884425-football-54057401a31c98.39208682.html
Tobias, den er ganske udmærket :)
http://www.onsball.com/2014/09/chelsea-vs-fc-schalke.html
Værsgo Steen: http://www.onsball.com/2014/09/chelsea-vs-fc-schalke.html
Stream i HD :)
Værsgo Steen: http://www.onsball.com/2014/09/chelsea-vs-fc-schalke.html
Stream i HD :)
Chelsea vinder
Hvad er det for et lorte nick?
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

- Ønske gruppe, kunne ikke havde været bedre! Den gruppe burde vi gå rimelig nemt videre fra.
Med et par enkelte indkøb til bredden kan vi godt spiller med om det hele. Vores start 11 er i mine øjne god nok til at vinde Champions League.