Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea FC. Vs Inter

Nogen der ved hvor man kan se den i nat ? :)
12 år siden
2728 visninger

Kommentarer

Rygtemaskinen12 år siden
På firstrow. Søg på det på en Google-søgning kan nemlig ikke det fulde navn
Ftorres912 år siden
Du kan også se den på Coolsport.tv på stream 4

Dog med engelske comments. men det må du leve med;)
Poyet12 år siden
Mange tak, det er ligegyldigt med kommentator, bare jeg kan se drengene :-)
Ftorres912 år siden
Selv tak!
Altid dejligt at hjælpe andre Chelsea fans;-)
Lampard12312 år siden
2-0 mod inter er et helt klart godkendt reslultat.
Hurtigt kombination i boksen og fart i kontraerne var hvad man kan sige om kampen.

Lækker kasse af Oscar og velplaceret straffespark af Hazard.
4 sejre i træk i Mourinhos første kampe tegner rigtig godt! Så skal vi snart møde AC Milan (ikke sandt?)

Jeg har indti videre været MEGET imponeret af vores spil og reslutater. 15 mål og 2 indkasserede i starten. LÆKKERT!
Michael8212 år siden
Vi var heller ikke helt uheldige mod Inter med bl.a. det straffe. Der var ikke skyggen af straffe.

Til dem der ikke har set highlights - værsgo

http://footyroom.com/chelsea-2-0-inter-milan-2-2013-08/
justblue12312 år siden
De spillede godt, alle sammen! eller alle undtagen Torres
Michael8212 år siden
Jeg har nu læst mig til at Torres spillede fint, især at han lavede nogle spektakulære ting i slutningen, men at hans sidste touch igen var et issue.

Van Ginkel skulle dog have været den helt store oplevelse
justblue12312 år siden
jeg så ikke kampen, men siden Mou ikke satte ham ind, fra start har da der sikkert været et problem med ham:)
der ser OK ud http://www.youtube.com/watch?v=XjFAdDC8CSQ
Tweaker1212 år siden
Jeg så kampen, og jeg synes egentlig at vi spillede en rigtig fornuftig kamp over hele linjen. Som Michael påpeger, så er der selvfølgelig ikke straffespark i situationen, så lidt held gik også vores vej. Jeg var rigtig imponeret over specielt Van Ginkel, da han spillede en rigtig rigtig god kamp. Den knægt han skal nok blive til noget det er der ingen tvivl om, og for mig, virker han indtil videre som en rigtig god signing.
Duxii12 år siden
Av en redning Cech hiver frem!
Men er det kun mig der syntes målene ser en smule mindre ud?
Thorsager12 år siden
Torres gjorde det fint. Han fik ~18 minutter i en kamp, som var afgjort og luften gået af ballonen for begge hold.
Faktisk var det fantastisk at se ham, gå på tre mand og bare tvinge sig igennem med hurtighed og power. det giver sgu lidt håb at se ham gøre den slags igen.
Hans touch var måske lidt off én eller højest to gange. Men det siger sgu ærlig talt ikke det store, udfra hvad han fik af spilletid og muligheder.
Men generelt så det godt ud i første halvleg. Anden halvleg var jævnt kedelig og uinspireret.

Men for pokker et lækkert mål Oscar sparker ind!
kiiwiui12 år siden
For pokker hvor jeg da håber det kommer til at gå Torres godt , i den kommende sæson. Jeg ønsker virkelig at han rykker PL fuldstændigt i stykker, og at han tæppebomber modstanderen, for min skyld, for klubbens skyld og ikke mindst hans egen.

Off topic:

Er det bare mig eller ser vores spiller lidt støre ud i de nye trøjer? Synes når jeg ser på Torres, at han ser ud som om han har taget et par kilo på, det samme med Hazard?
justblue12312 år siden
Måske, har de fået flere muskler? Hazrd har i hverfald fået større arme, og Torres træner Rigtigt hårdt på fysikken så det kunne være det?;) men jeg synes kun det er eden og Torres og det er kun bryst mæssigt
LilHenrik12 år siden
Jeg blev virkelig også glad da jeg så Torres komme ind, ingen hemmelighed at jeg er stor Torres elsker, og som de andre sæsoner håber jeg det bedste for ham, og at ham og Lukaku kan blive de 2 mænd vi bruger oftest i forreste post, er da klart mit ønske, selvf. alt efter hvilken modstander vi spiller imod, da de er meget forskellige :)
Og som nævnt, så det løb han tager sig med 3 Inter spillere, er fantastisk, desværre ikke med det magiske touch til sidst, men det kan der arbejdes på :)
otorres12 år siden
http://www.wiziwig.tv/

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold