Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea i Parken??

Alle Chelsea gutter: Jeg vil i parken og se FCN få smæk, men på Chelsea fans tribune? hva gør jeg??

13 år siden
8786 visninger

Kommentarer

Steen13 år siden

Hej Ricky,

Du skal først og fremmest følge med i denne tråd:

http://www.chelseafc.dk/forum/champions-league-draw-523/#36

Her er der en hel del af drengene herinde fra som vil afsted, der har du nok mulighed for at følges med nogle af de danske blå!

Derefter vil jeg anbefale dig evt. kontakte Parken via deres hjemmeside: www.Parken.dk

En anden mulighed for dig som kommer fra Sjælland, ville også være at tage kontakt med nogle af gutterne nede fra guldhornene, jeg kunne snildt forrestille mig de arrangerede et eller andet? I dont know.

Ricky8913 år siden

Hvordan får jeg fat i gutterne på Guldhornene?

Steen13 år siden

Ricky: Jeg ved de har en facebook profil. En anden mulighed kunne jo også være at kontakte dem direkte ved et visit. Iaften ville være et glimrende tidsvalg, da der vil være fest derinde pga. Super Cup finalen!

Michael8213 år siden

Du kunne komme derind ;)

Zola8613 år siden

http://lmgtfy.com/?q=cafe+guldhornene+kontakt

;)

Ricky8913 år siden

Haha fedt link Zola :D jamen jeg tager sku derind så :)

chelsealover113 år siden

jeg tænkte på om vi kunne arangere noget emd en bus-tur til stamford bridge mod endten shaktar eller nordsjælland hvor vi danske chelsea fans får billeter til kampen og en bus tur elelr fly rejse elelr noget nogle ideer eller nogle der syntes det er en god ide

Jstechnik13 år siden

Jeg har hørt at man skal kontakte deres officielle fanklub i England for at få billetter til kampen i Parken, men jeg ved ikke om dette holder vand?

Steen13 år siden

Det er forkert Jstechnik!

Jstechnik13 år siden

Okey, super! 

Men, hvordan får man så fat i billetterne? 

Jeg har været inde og kigge på debatten der er listet længere oppe - men syntes ikke jeg kan se hvordan jeg får fat i dem, andet end at man kontakter Chelsea via deres hjemmeside? 

Steen13 år siden

Hvis du skal købe enkeltstående billetter, skal du rette henvendelse til FC Nordsjælland, da de sidder på salget af billetter til kampen.

Jeg har talt med Parken vedr. dette, igennem et erhvervssponsorat.

Derudover går jeg stærkt ud fra at biletterne bliver sat til salg på parken.dk, (billetnet) hvis der ikke snart er udsolgt.

Er du medlem af ChelseaFC.com har du mulighed allerede nu at købe billet.

Ellers så har Christoffer skaffet et busselskab til at kører os og alt er inkl. 1095 kr. pr. billet.

God jagt.

chelsealover113 år siden

der står at man skal skaffe billetterne til D tribunen via sin egen klub altså det vil sige chelsea det er det jeg fik  det til

Jstechnik13 år siden

Det lyder ellers godt med det tilbud! 

- Men jeg skal overnatte i København, så det kan jeg desværre ikke benytte mig af. Eller, jo - men det ville være spild af penge. :-)

Men tak for svaret! Det har helt klart været en stor hjælp!

dba13 år siden

Hey

Jeg har 3 billetter til kampen til salg på den blå avis:

http://www.dba.dk/fcn-fodbold-parken-d/id-86103151/

Jeg ser selvfølgelig gerne, man køber en Shaktar-billet eller to (eller tre!) oven i Chelsea-billetterne - for ligesom at dele udgiften til Shaktar-billetter, der formentlig ikke kan sælges alene.

Smid et bud via DBA.dk - skriv evt I kommer fra chelsea-forummet her, da billetterne da helst skal gå til rigtige fans :)

Strande2013 år siden
Jeg har billetter til FCN - Chelsea!! D2 udebaneafsnittet.. Nogen der mangler eller kender nogen??
Jstechnik13 år siden

JEG MANGLER!!!! HVOR MANGE HAR DU? :-D

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold