Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Chelsea - PSG TONIGHT!

Godmorgen folkens.

Så er sæsonens hidtil største kamp lige om hjørnet. Vi tager i aften imod PSG, som muligvis er i deres bedste form nogensinde!

For vores kære Chelsea-mandskab, så bliver dette en vanvittigt svær kamp og jeg håber at de møder op med den rette indstilling. Ifølge diverse medier, så tyder der på at PSG har fået Veratti og Matuidi tilbage, og mon ikke de starter inde på midtbanen.

Vores egen skadesituation ser desværre ikke så godt ud. Terry bekræfter igennem Insta, at han ikke deltager i braget i aften. Det kunne være rart at vide om vi har Pedro og Kenedy til rådighed ? (Som jeg klart fortrækker over Baba- og Pedro for den sags skyld ) Er det nogle, som kan bekræfte det ?

Ellers håber jeg satme at The Blues viser noget karakter, og får sat de fedtet aber på plads i aften ;)

COMEONUBLUES!!!

Skrevet af Simoron
Skrevet af 09/03/2016 - 08:09

Kommentarer

Jeg tror på det kan lade sig gøre! Vi har brug for et tidligt mål for at presse dem maksimalt. KTBFFH!

Skrevet af Ehazard17 d. 09/03/2016 - 10:09

Puha. Så gik første halvleg, og jeg syntes egentlig vi gør det godt. PSG medspiller os det første kvarter og fik scoret (ffs) men vi har kæmpet os stille og roligt tilbage, jeg håber på de afgørende mål i anden halvleg. 1-1 Costa og Rabiot er målscorerne, COYB!!!

Skrevet af Ehazard17 d. 09/03/2016 - 21:35

2-1, så må man nok erkende at med (lige nu spillet 71 min.) og skal lave 3 mål, bliver nok ret svært. Ingen Cl næste sæson.

Skrevet af Obi d. 09/03/2016 - 22:14

Jeg synes faktisk, at vi spillede en god kamp. Men vi mødte et bedre hold, det må vi indrømme.

Vores offensiv var god, og helt på højde med deres, synes jeg. Forsvaret er en anden historie. Skaderne til Terry og Zouma har ramt os ret hårdt, men det er vel ikke så mærkeligt, at ens defensiv bliver ramt, når 1. og 2.-vaglet i det centrale forsvar mangler. Placeringsproblemer var skyld i det første mål, som jeg ser det. Der går et eller andet galt mellem de to centrale og Kennedy, som ellers spiller fin kamp, og så går Rabiot i ryggen på Dave.
Det andet mål er bare godt spillet af Di Maria i dybden. Der synes jeg ikke, at man kan bebrejde nogen.

Diego Costa spiller måske sin bedste kamp i sæsonen, og bliver så skadet. Udover at bytte trøjer på upassende tidspunkter så laver Hazard masser af gode ting... og bliver så skadet. Dvs. at vi pt har Terry, Hazard, Costa og Zouma ude med skadet. Intet hold ville kunne klare det, uden at det vil kunne ses på spillet.

Det er bare ikke i denne sæson, at noget som helst skal lykkes.

Skrevet af Dwise d. 10/03/2016 - 10:21

Hvis ikke vi får en sejr i FA Cuppen lørdag, så er denne sæson en absolut fiasko..

Skrevet af Ehazard17 d. 10/03/2016 - 14:14

Chelsea spillet fornuftigt, og @Dwise påpeger kampen meget godt. Paris kendte blot deres besøgs tid og slog til når det var nødvendigt. Men det er en sæson der har vært alt andet en god, men måske meget sundt, så man igen kan nyde sejrens sødme igen. Men Hiddink gør det fornuftigt, der er ro på troperne og flere af spillere nærmere sig et fornuftigt niveau. Tydeligt at mærke Costa, Cesc og Hazard er ved at være i omdrejninger.

Men er spændt på hvad den nye træner (Conte siger rygter) kan gøre. Lidt mere fart på spillet, og det så man i starten af anden halvleg hvor Chelsea presset på, havde Paris det sgu lidt svært.

Skrevet af Obi d. 11/03/2016 - 21:06

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.