Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea - Rubin Kazan

Nå - så må vi hellere få lavet en 'rigtig' tråd om kampen.

Hvem: Chelsea F.C (ENG) - Rubin Kazan (RUS)
Hvor: Stamford Brigde, London kl. 21.05
Hvad: Europa League - kvartfinale kamp 1

Chelsea FC:
Sidste 5 kampe: V-T-V-V-U
Skader:
Oriol Romeu
Ashley Cole
Gary Cahill

Rubin Kazan
Sidste 5 kampe: V-U-U-V-U

En kamp som hvis Chelsea skal videre SKAL vindes på hjemmebane, da Rusland altid er et meget ubehageligt sted at spille, og kampen skal helst vindes med minimum 2 kasser.

Rubin Kazan er et godt hold som Chelsea kan få det rigtigt svært og spille mod.

Diskuter herunder, hvilken startopstilling burde vi starte med?

13 år siden
4247 visninger

Kommentarer

Duxii13 år siden
Sådan håber jeg lidt vi stiller op, men om det er Luiz der starter som skraldemanden tvivler jeg på
Ehazard1713 år siden
Tak for respekten for den tid jeg har brugt duxii:( men hvor er de ting som jeg SKULLE have med i en tråd alle kan skrive hvor de er fra!
Michael8213 år siden
Tror du virkelig at Mata og Hazard starter inde? Plus at Azpi kan tage endnu en kamp på fløjen? Jeg tænker mere en defensiv bestående af Bertrand, Terry, Luiz, Ivan med Lampard og Mikel som defensive midter
Duxii13 år siden
Ehazard17 skrev:
Tak for respekten for den tid jeg har brugt duxii:( men hvor er de ting som jeg SKULLE have med i en tråd alle kan skrive hvor de er fra!

Hej du.

Det er slet ikke for at det du har lavet var dårligt, jeg syntes bare den tråd var kørt helt af sporet og ligepludselig drejede sig om noget helt andet, derfor valgte jeg at lave en ny, så tråden er overskuelig og man kan diskutere kampen.

Derudover SKULLE du heller ikke have tingene med i en tråd, men tror det der blev ment med det var at du skulle tage noget af det med, men ikke kopiere Steens indlæg fuldstændigt, det orker jeg simpelthen heller ikke ;o)
Michael8213 år siden
Jeg har efter ønske fra Ehazard17 slettet den anden tråd. Vi holder os kun til kampen herinde.

På forhånd tak :)
Duxii13 år siden
Michael82 skrev:
Tror du virkelig at Mata og Hazard starter inde? Plus at Azpi kan tage endnu en kamp på fløjen? Jeg tænker mere en defensiv bestående af Bertrand, Terry, Luiz, Ivan med Lampard og Mikel som defensive midter

Jeg er helt enig i din tankegang - men for mig at se som jeg også skriver, så SKAL vi score og spille mere offensivt, Chelsea kan og må ikke begynde at stille sig defensivt på Rubin Kazan, så tror jeg vi får en uafgjort og det kan vi ikke bruge til så meget i returen, ellers tror jeg vi som minimum skal i forlænget.
Michael8213 år siden
Enig, men Mata er halvudbrændt... Hazard er semisparet

For mig kunne en idé være at smide dem ind efter pausen... måske starte med Hazard, Oscar, Moses eller Marin, Hazard, Moses
Ehazard1713 år siden
Mener også selv at vi har en ret vigtig kamp i weekenden mod Sunderland da der ikke er plads til flere nederlag. Og så hvis united smækker City i ringen å mandag kan vi måske stadig kigge op til en anden plads
SebastianLunnDK13 år siden
Nå, så må jeg vel lige skrive lidt igen :-)

Som jeg skrev i den tidligere tråd, husker jeg Rubin Kazan som et kompakt, og rimelig defensivt hold, som jeg tror kan give os problemer, for det synes jeg vi før har haft mod kompakte hold. De vil sikkert lade os have alt spillet, og køre på kontra angreb.

Jeg tror ikke at Azpi' starter for 3. Kamp i træk, og er enig i den forsvarskæde som Michael skriver. Lampard tror jeg er en sikker starter, er dog lidt i tvivl om det bliver Mikel eller Ramires på den anden midtbane.. (Der bliver sku nok Mikel) jeg tror at Moses starter inde... Istedet for hvem ved jeg ikke helt, men tror ikke at "Mazacar" starter inde sammen, oooog sidst men ikke mindst, Torres på toppen :-)

God kamp!
Ehazard1713 år siden
Nogen der ved hvor den bliver vist?
Kampen bliver vist på Kanal 8 :-)
Michael8213 år siden
Kanal 8? Nu er jeg lost. Hvad er kanal8? Plejer det ikke være 3+ eller 6'eren som viser fodbold? (eller gud forbyde det, kanal 9)
Kfrandsen13 år siden
Kanal 8 er vældig fin, de kommenterer neutralt (som regel). Det er mange, mange gange bedre end at høre på Morten (bæ) Bruun.
Ja, jeg har desværre ikke Kanal 8, så jeg må streame...
and3rz3n13 år siden
giver ingen mening at tråden er blevet ændret til det her. er det ikke næsten det samme der står her ? :)

men for at komme med mit input, så tro jeg vi stiller med følgene:

--------------------------Cech-----------------

Ivanovic------ Terry ------Luiz --------Cole

---------------- Mikel ----------Lampard------

Moses-----------------Oscar-------------Hazard

---------------------Torres----------------------

kampen bliver 3-1 til chelsea.
målene score af:
Mata, Torres og Ivano.
og fra Rubin bliver det Bibers Natcho.
Ehazard1713 år siden
Men så kan vi altid se den p viaplay :D
Kfrandsen13 år siden
and3rz3n skrev:
giver ingen mening at tråden er blevet ændret til det her. er det ikke næsten det samme der står her ? :)

Jeg vil sige det samme, tråden her er ikke særlig informativ.
Dwise13 år siden
Jeg håber også, at han sparer Mata og Hazard, fordi kampen mod Sunderland SKAL vindes. Det vigtigste i mine øjne er at holde dem fra at score. Holder vi nullet, så tror jeg på, at vi kommer videre i denne turnereing. Det er aldrig nemt mod holdene fra Østeuropa, synes jeg, så tror det bliver et tæt opgør over de to kampe. Men for alt i verden undgå udebanemål til Rubin Kazan.
Lampard12313 år siden
-------------------------Cech----------------------------
Ivanovic-----Luiz------------John Terry----------Betrand
-----------------Lampard----Mikel-----------------------------
Moses--------------------Mata----------------------Hazard
----------------------------Torres----------------------------
Sådan starter den kære dejlige Rafa Benetiz
and3rz3n13 år siden
er Cole skadet efter sidste kamp ? Betrand har jo lige spillet 90 min i lørdags og 70 min i mandags.

er Cole blevet sådan rigtigt skadet ? :'(
Ehazard1713 år siden
Lampard hvordan kan man sige dejlige Benitez:D
GoldForce13 år siden
Sådan tror jeg at opstillingen vil se ud.....

Bænk: Ramires,mata,hazard,azpilicueta,turnbull,ake

Tror at det bliver 3-0 til Chelsea. Mål af torres2X og Marin .

god kamp!!!!
Duxii13 år siden
and3rz3n skrev:
er Cole skadet efter sidste kamp ? Betrand har jo lige spillet 90 min i lørdags og 70 min i mandags.

er Cole blevet sådan rigtigt skadet ? :'(

http://www.chelseafc.com/injury-news

Ashley Cole suffered a hamstring injury in the home game v Manchester United on 1 April. Rafael Benitez estimated he would be out for a minimum of two weeks.
Ftorres913 år siden
Håber på denne startopstilling!

Chelsea vinder: 3-1

Go´ kamp!!!
Duxii13 år siden
Michael82 skrev:
Kanal 8? Nu er jeg lost. Hvad er kanal8? Plejer det ikke være 3+ eller 6'eren som viser fodbold? (eller gud forbyde det, kanal 9)

Kanal 8 er en søster kanal til Canal 9, og du burde vidst have den så fremt du har Canal 9 allerede nu, det kan være du evt. skal re-tune dit fjernsyn hvis du kører via kabel-TV og ellers genstarte din boks hvis du har sådan en på.
AnnemarieA13 år siden
Ikke nødvendigvis.. Jeg har Canal 9, men ikke kanal 8, og jeg har også Yousee
christensen13 år siden
Jeg forstår overhovedet ikke hvad i har imod Morten Bruun. Syntes virkelig han er en dygtig kommentator der forstår at sætte sig ind i kampene, og forklare kampens forløb. Og ja ved godt at han er United fan. Det samme gælder gary Neville, der også er United fan . Han er klasse ekspert, og hver gang jeg ser Fodbold med engelsk kommentatorer håber jeg på at han er med.!
TheBison13 år siden
Ærlig talt, så håber jeg vi ryger ud. Top 4 SKAL være første prioritet, men som det er lige nu, tænker Rafa kun på at kunne tilføje FA og EL til sit CV.. Hvis vi ryger ud nu, er der færre kampe hvilket vi virkelig har brug for, og det vil tvinge Rafa til at satse mere på PL. Nægter fandeme at se på sådan en opstilling som mod Southampton i lørdags igen, for at sparer spillere til FA/EL.

#RAFAOUT
Jeg må sige at jeg er uenig med dig TheBison, i at du siger du håber vi ryger ud. Ja... En top 4 plads er et must i denne sæson, og er nok noget af det vi skal tænke mest over, men derfor skal vi da ikke håbe på at ryge ud af de andre turneringer bare af den grund. Vi er stadig godt med i FA Cuppen, og Euro League, og vi kan da ligesågodt gå efter sejren i dem! Især FA Cuppen da vi er forsvarende mestre, og vi er en slags "FA Cup Kings" med de mange sejre over de sidste par år... Og Euro league ville da også være super at vinde, og det ville da redde sæsonen lidt hvis vi fik de to pokaler.
justblue12313 år siden
Jeg gad godt se Torres og Ba inde på samme tid
Ehazard1713 år siden
Hader virkelig at vi starter på hjemmebane så hvis vi vinder fx 2-1 eller 3-2 skal de kun vinde med en på hjemmebane:/
Elholm8913 år siden
justblue123 skrev:
Jeg gad godt se Torres og Ba inde på samme tid

Det sker desværre ikke denne kamp. Ba kan ikke spille EL med os ;)
Ehazard1713 år siden
Det er rimelig træls at ba ikke kan være med:)
simonmathiesen13 år siden
Sådan ser startopstillingen ud.
Michael8213 år siden
Wuhu! Jeg har kanal8 nu! Købte en DVB-C tuner :D. Legede lidt med det og nu er det klaaaaar!!! Kammerat som kommer over med bajere og så er der dømt pizza, vandpibe, bajere og Chelsea!! (selvom han er FCK fan :D)
Ehazard1713 år siden
Hvad saten Michael troede du holdt med de gule' blå så kan man sku ikke invitere en FCK fan på besøg når de rigtige spiller:-D det er dumt Michael:)
Cole13 år siden
Offensivt har Bertrand godt nok i mine øjne overrasket meget positivt!
Lampard12313 år siden
Fra min side en helt sikker acceptered præstation!

Jeg var delvist skeptisk overfor denne opstiling men det gik jo fint!
Rigtig flot af Torres! Skide stolt.
Men Lampard var ikke særlig stærk idag. Betrand spilled rigtig godt offensivt og defensivt. Isøær til at dække det hul Hazard skaber når han ikke løber hjem.
Men igen SKIDE godt. Godt arbejde og ros til Rafa for den måde han indtil videre har håndteret alle de her kampe på (bortset fra Sputhampton)
Og det faktum at han har roteret så godt at nu burde alle de tre magikere være klar Sunderland!

justblue12313 år siden
SÅDAN TORRES!
fantastisk at se at han kæmpede for at vinde!
så det bare om han holder det...(krydser fingre)

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.