Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea V QPR

Hey,

Så er det blevet tid til QPR.QPR har fantastiske spillere ifølge mig, men de er lidt ligesom Englands landshold de har nogle af de bedste spillere 

hele verdenen men de spiller helt forkert de vil ik sarmarbejde MEN de vil gerne.QPR har helt vilde spillere da jeg hørte det troede jeg ik på det jeg mener se lige

Julio Cesar

Jose Bosingwa

Fabio(lånt)

Green

Djbril Cisse

Andrew Johnson

Ji Sung Park

Og enda Harry Redknapp

Esteban Granero

Shaun Wright-Philips

Stephane Mbia

Bobby Zamora

Ryan Nielsen

___________________________INFO_________________________

Stamford Bridge

20:45

skriv jeres menning og opstilling

Ha en god kamp

13 år siden
2777 visninger

Kommentarer

chelsealampard13 år siden

Min opstilling

GoldForce13 år siden

Tror at Chelsea har den samme opstilling imod Everton, Hvor de trak Ramires ud i højre kant, og luiz i deffensiv midtbane hvor han efter min mening har spillet rigtig godt. Derudover håber jeg, at cech spiller hele kampen, istedet for at skifte en anden målmand ind ( Turnbull/Hillario ) hvor modstanderen har en støre chance for at scrore!

Jeg tror på en flot 5-2 sejre til Chelsea, hvor de har bevist at de er rigtige målfarlige lige for tiden ( Aston villa hvor Chelsea Vandt hele 8-0 )

Mål: Chelsea= Torres,torres,mata,ramires og ivanovic.

QPR= Djbril Cisse og Esteban Granero.

Udskiftning= Turnbull, Ake, Oscar, Piazon, Mikel.

Henssel13 år siden

Tror på 3-0 Torres laver to og Hazard laver en  

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Det er simpelthen for dårligt at vores trup er så tynd, når marginal spillerne får chancen hjemme mod et bund hold at de ikke griber den (Marin, Bertrand, Moses og flere).

Selvfølgelig er man trætte efter det program, men det gælder begge veje.

Jeg ved godt statistikken siger at vi burde have vundet, men det kan man jo ikke bruge til noget.

Så desværre ikke kampen men fulgte med på live score opdateringerne

Drop den snak om mesterskab. EN KAMP AF GANGEN.

Michael8213 år siden

Statistik kan vist ikke bruges til en fløjtende fis - det beviste vi vist rimelig klart under CL sidste år ;).

Nej, kampen var desværre ikke god. Der manglede nogle ting. Mata bør ikke have startet ude vil jeg stadig vove at påstå, men i modsætning til fx QPR, så spillede Chelsea 9 kampe over december hvor QPR var oppe på 6.

Ja, vi burde have vundet, men udfald vil ske. Det gør det desværre ikke lettere når vores angriber er humørspiller. Højt topniveau (se Villa kampen) men lavt bundniveau (se kampen i går). Sådan er det. Målet er i min optik top 3.

Hvis vi skal vinde, kræver det efter min mening en decideret bomber som ikke tøver, ikke er bange og kan afslutte. United har Chicarito og RVP og det er sådanne drenge vi mangler i min verden. Håber at købet af Ba vil reflektere det over de næste par kampe

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Hej Michael.

Meget enig i din analyse af vores angriber situation.

Men QPR har også spillet 4 kampe på samme tidspunkt som vores drenge,

ja så kan vi trække VM flyve tur + den lille cup fra.

Men vi har bedre spillere og et mere proffesionelt set up.

Jeg mener også Mata har brug for hvil, og Oscar har jo ikke spillet så meget på det seneste, så han skulle måske have gjort det bedre uden jeg ved det. Hans karakter i the sun var 6 = middel som de fleste Chelsea spillere.

Det er bare pisse frustrende at mod nr 20 har vi hentet kun 1/6 point i denne sæson.

det gør bare kampen mod feks Everton er ubrugelig.

Anyways, vi er måske bare et cup hold.???

Dwise13 år siden

Synes vi mangler den stabilitet, som kendetegner et tophold. Der vil altid være udfald, men der har bare været lidt for mange i denne sæson. Holdet mangler tid til at finde sammen, og jeg er enig i, at målet må være at kvalificere sig til næste sæsons CL.

Mht til QPR, så skal vi i mine øjne vinde den kamp på hjemmebane. Selv på en dårlig dag må vi have kvaliteterne til at slå PL dårligste hold. Kan ikke se nogle undskyldninger, og synes det er lidt skræmmende. Man kan så diskutere, om det var smart at spare så mange normale startere på samme tid, eller om man skal skifte lidt mere løbende.

Michael8213 år siden

Jeg ved ikke om Mata havde behov for et hvil. Han sagde at han netop ikke havde brug for det (så artikler om at han ville starte). Og kan godt forstå at der blev satset på nogle af de marginalspillere. QPR er jo ikke en stor last, så det er ret skuffende at vi ikke kunne score.

Men igen... så længe vi ikke har en bomber foran, så er det svært :/. Midtbanen arbejder hårdt og det irriterer mig at Torres brænder som han gør. Jeg vil slet ikke kritisere hans arbejde. For han arbejder meget, men han brænder simpelthen for mange chancer. Ja han scorer, men han er ikke stabil og jeg tror personligt at en skarp angriber ville udnytte alle chancerne bedre.

Derudover så synes jeg at hans løb er forkerte eller at han er for bange - alene i går var der et indlæg, som han ikke ofrede sig 100% på... han var nærmest lidt tilbageholdende... ikke noget man skal være som frontangriber og er sikker på Drogba havde headet den omtalte chance ind.

AnnemarieA13 år siden
Vil starte med at sige, at jeg ikke så kampen i går. Jeg fulgte lidt med herinde på chatten og inde på twitter.. Og at jeg ikke lave nyt afsnit, så det kommer i én køre ;) Men jeg tænker, at uanset hvem der sad på bænken, så burde vi kunne have slået QPR - og især på hjemmebane! QPR har vundet hvad, en kamp? Jeg har kun set kampene siden i sommers, og en af de ting jeg har lagt mærke til, er at Chelsea helst skal have det første mål i hus, inden de begynder at spille på den måde de KAN.. Lige så snart det første mål er der, så er de jo flyvende for pokker.. Jeg forstår simpelthen ikke, at et hold af den kaliber, ikke kan spille så flyvende fra start. Eller at de kan spille hele kampe, hvor absolut ingenting kører.. Og Torres? Arhmen for.... :-O Det er SÅ tit, at han i stedet for at løbe ind foran målet, spæner afsted i modsat retning, selv om han er eneste mand der kan spilles. Og ja, han kan trække et par forsvars væk fra midten, men skal have gøre det 35 gange i hver kamp?! Og Rafa havde udtalt, at Torres var okay med, at der blev hentet forstærkninger her i januar.. Nå nå, er han ligefrem blevet spurgt? Og hvad så hvis han havde sagt nej? Han skal ikke behandles som en anden primadonna, når han ikke har noget at have det i.. Hele holdet ryger pga. hans dårlige selvtillid.. Han skal bare lukke, og gøre sit job. Jeg forventer ikke at han scorer i hver kamp, men forventer en attitude ændring, så det ikke smitter af på de andre.

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.