chelsea vs fulham
så går det løs igen.
opstilling
resultat
målscorere
og hvad i nu finder på:)
Kommentarer
Jeg synes at man skal give Mata en lille pause, da han har set lidt træt ud på det seneste. Den ender 2-0. 1 fra Sturridge og en fra Drogba.
Kæft et irriterende resultat :(. Vi er bare ikke kyniske nok. Vi kommer jo frem til chancerne, men vi afslutter bare ikke lige godt nok. Virkelig træls.
De ting som jeg så i dag, der virkede både Drogba og Torres i varmere form - er det bare mig som synes det?
Efter City sejren, som gav tro på tingen, og så har man siden blot fået 3 point i 3 kampe, der burde havde vært mindst 2 sejre og vil man til tops må man slå sine rivaler i toppen. For mig er det som om at der mangler lige de sidste 10-15 % over hele banen, det sidste skarphed samt det held man også skal ha.. Et skuffende resultat for Chelsea burde være i stand til at slå Fullham..
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

ved ikke helt hvordan situationen er med ivanovic, da det lignede en slem skade han fik mod tottenham. så ferreria starter måske inde istedet for. hvis han er klar kommer han nok ind som central og bosingwa ud på kanten.
tror på en 2-0 sejr begge mål af sturridge.