Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

chelsea vs fulham

så går det løs igen.

opstilling

resultat

målscorere 

og hvad i nu finder på:)

14 år siden
2444 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

ved ikke helt hvordan situationen er med ivanovic, da det lignede en slem skade han fik mod tottenham. så ferreria starter måske inde istedet for. hvis han er klar kommer han nok ind som central og bosingwa ud på kanten.

tror på en 2-0 sejr begge mål af sturridge.

Drogba1114 år siden

Jeg synes at man skal give Mata en lille pause, da han har set lidt træt ud på det seneste. Den ender 2-0. 1 fra Sturridge og en fra Drogba.

Michael8214 år siden

Kæft et irriterende resultat :(. Vi er bare ikke kyniske nok. Vi kommer jo frem til chancerne, men vi afslutter bare ikke lige godt nok. Virkelig træls.

De ting som jeg så i dag, der virkede både Drogba og Torres i varmere form - er det bare mig som synes det?

Obi14 år siden

Efter City sejren, som gav tro på tingen, og så har man siden blot fået 3 point i 3 kampe, der burde havde vært mindst 2 sejre og vil man til tops må man slå sine rivaler i toppen. For mig er det som om at der mangler lige de sidste 10-15 % over hele banen, det sidste skarphed samt det held man også skal ha.. Et skuffende resultat for Chelsea burde være i stand til at slå Fullham..

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.