Chelsea vs Manchester City
Hey Blues.
Så skal vi se hvor meget en trænerfyring kan påvirke et hold, og det er jo også lige en af de værest tænklige hold at møde oven på en trænerfyring nemlig Manchester City. Det er 2 hold der virkelig vil have godt af en sejr.
Chelsea
Chelsea ville virkelig have godt af en sjer pga at deres dårlige form på det seneste, CHelsea har nemlig kun fået 2 point ud af 12 mulige i de sidste 4 runder.
Trænerfyring
Det alt overskyggende emne i Chelsea i denne uge har selfølgelig været den chokerende træner fyring af RDM men med andsættelsen af Rafael Benitez som skal få Chelsea tilbage på det rette spor.
Profiler
Tja det ville være højst overraskende hvis Benites ikke valgte alle de tre bagved Torres ( eller hvem det er) men den nok største af de alle 3 bagved er nok Mata som virkelig har været i god form, nogle småskader/træthed har sat Mata ud af de seneste PL kampe men vi håber alle at han kan helt klar til opgøret mod City.
Manchester City
Roberts Manchinis mandskab fører lige nu PL med 1 point ned til United og 3 pinot ned til Chelsea, Manchester City som igen i år har skuffet røg ud af Champions league for andet år itræk, Robert Manchini skal håbe på at kalre sig godt i især PL for ikke at blive fyret.
Profiler
Der er rigtig mange profiler på city men jeg syntes at Yaya Toure nok er den største profile hos City han er den midtbanegeneral som måske nok er den bedste i PL og han var en stor skyld til at City vandt mesterskabet sidste år, så vi skal prøve at lukke ham ned.
Hvem skal starte inde, hvor mange mål bliver der scoret, kan Chelsea vende deres krise og kan Benites for Torres igang.
Kamp info
Dag: Søndag d 25/11
Tid:17.00
Stadion: Stamford Bridge.
Kommentarer
Jeg tror på en sejr til de blå. City er svagt spillende og det virker som om at de kun vinder på deres gode dage. Med vores nye træner, kan vi se fremad mod en bedre spillende Fernando og måske mere vilje! 2-0 til os på søndag!
Svær kamp at forudse... Man ved sku aldrog med Chelsea i øjeblikket! Og er spændt på hvordan Benitez vil stille op. Ville være meget overrasket hvis Fernando ikke startede inde, og kunne også godt forestille mig at han prøvede en ny formation af... vi skal gå til kampen med vilje, og blodtørst... og så lad os da forhelvede få Torres i gang!!!
Come on Chelsea!!!!!
2-1 til os.
Håber at der er kommet en trods reaktion oven på alt det shit der sket de sidste par uger, og så håbe at City ikke er kommet sig over Cl exit. Siger 2-1 til Chelsea, og Torres laver en pind tidligt.. Elsker navnet The Oil Firm..
Obi:\"\"Elsker navnet The Oil Firm..\"\"
Jeg tror vist også kampen bliver kaldt El Plastico af nogen :-D
Anyways, jeg har på fornemmelsen at det bliver en god dag i dag. Håber bare ikke at Benitez bliver modtaget helt forfærdeligt.
Han blev da mindre pænt modtaget, må man sige :)\"You\'re just a fat Spanish waiter, fat Spanish waiter, you\'re just a fat Spanish waiter.\" \"You\'re not wanted here, you\'re not wanted here. Fuck off Benitez, you\'re not wanted here.\" \"One Di Matteo, there\'s only one Di Matteo.\" \"You\'re getting sacked in the morning, sacked in the morning.\"
https://twitter.com/FootyMemes/status/272732579990478849/photo/1
Og El Ca$hico :)
Rart at se en god defensiv hvor der var struktur, selv uden JT.
Godt disciplineret spil, mod et godt hold.
Benitez coachede spillerne og sikrede de holdt tæt. Hvilket desværre gik ud over offensiven
Det var vigtigt at vi ikke tabte den kamp, man kunne godt ønske sig mere af offensiven. Men så er det fedt at man spiller til 0 igen. Det var på tide.
Glæder mig til Lampard og JT er tilbage holdet mangler ledere på banen pt.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Alt andet end et nederlag vil være en positiv overraskelse, efter den seneste form og turmult omkring holdet..