chelsea vs napoli CL
Hvor store chancer har chelsea mod napoli, som er et af de bedste 2\'er hold.
Llidt uheldigt at vi lige møder dem, men tror chelsea går videre, nu hvor vi har lidt mere styr på vores spil, og jeg håber bare ikke at cavani driller vores forsvar, og gøre det sværer for os. Det bliver helt sikkert 2 gode kampe, forhåbentlig uden forsvarsfejl.
Kommentarer
Mon ikke at vi napper Napoli (hø hø hø).
Nu har jeg ikke set hvordan det er for de andre, men ved at Basel møder Bayern, så tyskerne er nok videre og mener at det var Lyon som mødte Apoel. Som minimum regner jeg med at vi skal komme i semien.Har dog ikke set fordelingen (altså hvordan knockout skemaet ser ud), men kunne da være fantastisk hvis Basel nakkede Bayern og vi nuppede Basel i kvarten :D
Jeg er stærkt overbevist om vi ACER Napoli. 2-0.
Vores spil er begyndt at hænge sammen igen, og ovenpå City sejren osv. jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle vinde den også :)
Selvfølgelig vinder vi :) vi SKAL!!
Er der forresten nogen som ved hvor man kan købe billetter til sådan et brag ? :) og evt hvad prisen ligger på ? :)
Woop
@Woop
Jeg kan varmt anbefale Thomascooksport.com. De er også officielle sponsor for Chelsea. Priserne derinde ligger på mellem 1500-2000 kr alt efter hvilket hotel du vælger. Men her er hvad du får for den pris: En kampbillet på West Stand Upper tribunen (kanon udsigt), 1 nat på et hotel med morgenmad og en stadion rundvisning.
Fly er det eneste du selv skal sørger for.
Alt andet en videre tiltagelse vil være en skuffelse. Vu har rutinen, mens Napoli er \"ny\" i europa. Dog har de altså et spændene hold og tror hvis de forsætter deres udvikling kan de vinde guld inden for få år, hvis de altså kan holde på Hamsik, Cavani ect. Tror på et tæt opgør i Napoli, som skulle være et svært sted at spille og burde vi tage dem hjemme. 3-1 sammenlagt.Hamsik, er jeg iøvrigt helt vildt med og håber han blive manden efter Lampard..
Synes det er lidt sjovt at i allerede gør jer forhåbninger, og kommer med resultet til kampe der først spilles i februar. Der kan ske meget, og Napoli har et stærkt hold :)
@pade, optimisme er vejen frem :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Det var den jeg helst ville undgå efter deres præstationer i gruppespillet.
De har om nogen spillerne der kan gør det vanskeligt for vores forsvar. Det et meget offensivt hold som oftest spiller 3-4-3 hvilket kan komme til fordel for Chelsea med vores hurtige wings Mata og Sturridge.
I Serie A denne sæson er de ligesom Liverpool i PL. De er gode mod de gode hold, og de sætter point til mod de mindre hold.
Vi er dog favoritterne, og burde at gå videre. Og det tror jeg også på, men det bliver vanskeligt er jeg sikker på.
Her er lige en mindre god statistik.
\"Chelsea have won just one of their last five matches against Italian opposition and just one of seven games ever away in Italy. \"