Chelsea vs PSG
Hey boys,
Så er det PSG vi snart skal i mod. PSG er et rigtig godt hold med masser af gode spiller, så denne kamp bliver svære end dem vi sidst var i mod.
PSG har fået masser af forstærkninger til holdet i dette tranfers.
Bla. Thiago Silva, Ibrahimovic, Lavezzi.OSV.
Vi kommer måske også i mod en af vores gamle spiller. ( Alex )
Så må vi da håbe at han ikke scroor på et af han kraftige Frispark. He he. Jeg håber at vi ser meget til Marin og Hazard.
Info
Chelsea Vs PSG
Spilles i New York.
Dato: Søndag d. 22 Juli
Tror at den spilles kl. 12:30 i dansk tid.
Hvad tror i kampen ender, opstilling, hvor godt chelsea spiller, hvem vinder? OSV:
God Kamp! :)
Kommentarer
Lige lidt mere info: :) Thiago Silva er med Brasilien til OL så han er ikke med, og Zlatan tiltræder først til PSG truppen efter kampen :)
Sådan tror jeg Chelsea vil stille op:-).
GoldForce Bertrand er med til ol så han kan ikke være med.
Men tror det bliver en 2-2 desværre...
Tror på en 3-2 sejr. Vi kommer nok bgud 1-0 men vi ender med at vinde den kamp! Men da vi tester vores unge talenter ved pre-season så ville jeg ikke blive sur over et nederlag.
Målscorer: Piazon! Hazard! Mceachran
Jeg er optimistisk og siger 3-1. For Chelsea score: Lukaku, Hazard og Ivanovic
De nye spillere, samt de unge spillere på holdet, tror jeg på vil skabe en masse intensitet fordi at de vil vise at de godt kan være en del af den næste sæsons trup, imens nogle af de større stjerner er med i OL.
Men samme tid tror jeg også at PSG´s spillere primært angreb og forsvar vil kæmpe for at holde deres plads på holder med signings som Ibrahimovic og T. Silva.
Jeg tror alt i alt det bliver en meget intens kamp.
Haaber `paa en god gang smaek til PSG og tror paa en 3-1 sejr.
Kampen bliver desuden spillet natten til mandag kl 01:00 dansk tid.
Tror pà en 3-1. mål:Lukaku,Hazard,Marin
Nogle der ved hvilken kanal den bliver sendt på?
Den bliver vist på Chelsea TV :) Og her er et link til Chelsea TV: http://www.flashwebtown.com/mediaplayer/mediaplayer.swf?backcolor=0x000000&frontcolor=0xFFFFFF&file=rtmp%3A%2F%2Fcp96798.live.edgefcs.net%2Flive%2F&id=ChelTV_Ch01_1000k%4026291&
Var der nogen der så young Luce Piazon igår? Lige præcis derfor gider jeg ikke have Oscar til klubben. Med Oscar i truppen forværrer det 100 % Piazons chancer for spilletid, og han er altså en guldklump der skal have spilletid for at udvikle sig. Uden Oscar er jeg sikker på at Piazon mindst vil sidde på bænken i de fleste kampe næste sæson, men med Oscar på holdet vil han rådne op på reserve holdet som vi har set så mange andre Chelsea talenter gør det.
Ja jeg så ham spille mod PSG. Han spillede spydspids, som er en uvant position for ham. Han gjorde det okay, har en god speed i benene. Ville gerne havde haft set ham på en kant eller bag angriberen for at se hans protientale.
Du har nok ret i at, hvis Oscar kommer til klubben vil det blive svært for Piazon at slåg igennem :)
Jeg havde forestillet mig en kamp med masser af mål!
Men pyt med det, for jeg kunne se mange positive ting i kampen Bla. Piazon.
Han lavede altså bare et fantastisk mål. :)
Ralfe: Jeg vil også gerne se ham spille bag angriberen, men skulle jeg ser ham altså ikke tage den plads fra Mata og Hazard, Medmindre man rykker enten Mata eller Hazard ud på højresiden, som jeg tror begge spillere ville blive yderst utilfredse med :)
Oscar er en fremragende spiller i en ung alder, men i nat viste L. Piazon altså også at han kan spille med på et rimeligt højt niveau. og han er jo lige blevet 18 for nogle måneder siden, så hvorfor smide så mange penge efter en spiller, hvor vi har en at jeg tror på kan blive lige så god og spille samme plads, hvis han får chancen, at købe Oscar kan ende ud i spildte penge og værst af alt, et spildt talent i form af Lucas Piazon......
Nogen der ved hvornår Chelsea vs MLS allstars skal spilles? Det er simpelthen forvirrende med alt det der engelsk tid :)
Torres9luiz4 --- Tror det er klokken 03:30 i nat:-). Men er ikke sikker.
Simonmathiesen: Så holder jeg mig bare vågen til 03.30, jeg har jo alligevel ferie, så det kan vel ikke skade, at blive lidt længere oppe :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |