Chelsea vs. Arsenal
Hej Blues.
Statestiskerne taler til vores favør. Hvordan udvikler kampen sig, hvilke starter inde, hvem bliver skiftet ind - hvad sker der?
Hvem tror i vinder og hvad bliver resultatet?
Kommentarer
2-1 sejr :)
Sturridge scorer. Forhåbentlig scorer Torres også. Hvis ikke så scorer Ramires :-)
Måske skifter han Kalou ind? Han har scoret to kampe i streg. Det er ikke gode mål, men det er mål.
Ellers kunne jeg forestille mig Malouda og Meireles.
Er Bosingwa ikke stadig ude?. Han fik da rødt kort imod QPR
tror på en 3-1 sejr. Så må vi håbe at Luiz ikke laver straffe igen.
2x Torres 1 Sturridge
Jeg mener at Carling cup\'en og Premier League er kædet sammen mht. karantæner så Bosingwa\'s skulle gerne være overstået :) Satser på en 3-1\'er med 2 x Torres, 1 x Sturridge og Van Persie fra Arsenal :)
Jeg tror Chelsea vinder 3-1 og målscore bliver Torres, Lampard, Sturridge :) jeg tror Lukaku og Drogba og meireles bliver skiftet ind :)
Jeg bløder blåt. Det gør ondt. Lorte-dag.
Så er vi fandme to ... lorte dag!
Pinligt at vi ikke vandt idag øv og hold da kæft nu kommer alle de Arsenal fans ud af deres skjul og hoverer.
Så er vi 3... eneste grund til jeg synes lørdag var nice, var fordi jeg var til fødselsdagsfest, housewarming og Sensation (ja, i\'m getting to old for this shit... fandme mange ting på en dag)
Du er for gammel Michael, indse det....
Det var bare skidt.. Chelsea havdeingen forsvar, dog var de uheldig med 3-4 målet, hvor Terry (nok en gang) sover. Men Cech så ikke altid lige heldig, men hans \"forsvar\" svigtet totalt.. Et nederlag, jo det er skidt, men at Assnal lavet 5 mål (!!) det er bare ikke godt nok..
Engang var Drogba altid vores dræber mod Arsenal, men der skal nok noget nyt til. har aldrig kunne lide Van Persi, men efter den her kamp, hader jeg ham nok mest af alle..
Obi - lidt til hadet...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1648898.ece
Christ... no offence... RVP var genial i den kamp og al respekt for det... men at sige at han heilede?
Nå ja... hvis man ikke kan kritisere hans evner, så kan man vel lige så godt gå efter hans person (var der nogen som sagde Terrys racismeanklager?)
Lige nøjagtig :) men den ser sku ikke helt god ud, men okay okay - den var sku nok ikke ment som et heil.. Og hvis man egentligt vender det er om, er det ulovligt at heile? Det tror jeg faktisk ikke det er ....
Tror kun det er moralsk forkert at Heile, men det sender jo et dårligt signal og stort set hele verden afskyer nazi..Men da jeg så det første gang, troet jeg også det lige hurtigt, men da jeg så det igen, så var det ikke en hilsen til der Füre..Ang Terrys sag vs Ferdinand, så kom det bag på mig at det lige var Terry der var indblandet. Ikke lige ham jeg forbinder med racisme og går ud fra han er klogere, i og med han er anføre og Chelsea har flere \"sorte\" spillere på holdet. Men omvedt så har han gjort så mange andre dumme ting gennemtiden, men racist tror jeg ike han er..
Og ser man den her film om alan shearer, så forbandt man aldrig ham med nazi, tiltrods han fejret sine 283 mål må sin særlige måde..http://www.youtube.com/watch?v=aWNCwHNsuuU
Tror verden er idag sådan at man leder efter ting man kan blive sure eller stødt over, at man ikke bare sige \"nå, lad dem om det\" og ignore man folk, så går det gerne i sig selv igen og de fik ikke den ønsket ommærksomhed. Her tænker jeg på bla South park, som jo gang på gang har fået forskellige folke grupper op i det røde feldt, men jeg spør lige: Hvis Matt & Trey (South Park skaberne) er så forfærdelige? hvorfor ser i det så gang på gang? Total off topic og tvivler på at de båtnakker fra USA læser på det her forum...
Obi - vi er helt enige. Hvorfor fanden skal man fare op i en flint. Det er virkelig at gøre 1 fjer til 10 høns... Terry fik det skudt i mod sig fordi nogen MENER at han sagde det pga. de mener at de kan aflæse hans læber.
Ingen af QPR spillerne (eller Ferdinand) var i det hele taget klar over det... flot siger jeg bare
Lad RVP være. Han er en dygtig angriber og tvivler inderligt på at han er nazist
Jeg tror ikk der kan nævnes en eneste professionel fodbold spiller der er nazist? Hvis der var det, ville FIFA udelukke spilleren, iht. Racismereglerne
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Tror på denne opstilling! Bliver bestemt en spændende kamp, med aktion og masser af spænding.
Jeg satser på en 3-1 sejr, med Ramires, Torres og Sturridge som målscorere! Fingrene er krydset, god kamp!