Chelsea vs Fulham
Hey Blues!
Så går det løs igen.
Hvem vinder, antal mål,Resultat. O.S.V.
Kommentarer
Cole er stadig skadet, men terry og lampard er tilbage, men tror ikk di matteo vil satse på dem, så håber lidt endelig at se Romeu igen.
Tror på en smal sejr 2-1.
Efter at have set @chelseafan17 sætte Romeu på holdkortet, kom jeg til at tænke på om han overhovedet har spillet under Di Matteo. Det er jeg ret sikker på at han ikke har, men jeg ville egentligt gerne se ham spille igen.
Bliver en meget svær kamp at vinde, fordi Fulham er uhyre stærke på hjemmebane, og Chelsea har tit problemer mod dem.
Tror på en 1-1 eller 1-0 til os :)
Mål af Torres!!
Newcastle vandt og Tottenham tabte... Come on you boys in blue!
Bænk:Hilario, Bosingwa, Terry, Essien, Lampard, Lukaku, Kalou
Så er det et London derby, som er nogle af de mest spændende, intense, taktisk velspillet og med en masse kort. Tror ikke at vi satser på Terry, iværtfald ikke fra start. Lampard tror jeg bliver skiftet ind og Cole er stadig skadet og skal vel gemmes til Barcelona kampene.
Resultat: 2-1 til os. Chelseas målscorer: Luiz, Lampard.
Startopstillingen iflg. chelseafc.com.
Efter Spurs satte point til, så er det en gylden mulighed, for at forlavor at komme ind og hente den 4 plads..
MIT TIP : 2-O STURRIDGE TORRES
KAN IKKE FORSTÅ HVORFOR SPILLER MEIRELES FOR CHELSEAFC!
Det var da godt nok en sørgelig indsats og den her kamp kunne ha betyder at vi foralvor var inde i top 4 feltet.Men stiller mig også i den kø af folk der under sig over hva Meireles laver på holdet, for han var da virkelig skidt, men forsvaret stod nu okay, så meget skidt ud da Fulham udlignet og der manglet der sgu en mand ved stolpen. Men det er set så mange gange i år at Chelsea mentalt fløjter kampen af efter 78 min og så ender det galt. Offensivt var der ikke meget positivt, godt nok stod Fulham meget kompakt nede bag, men hvad Kalou & Torres ud af det var da begrænset, og indskiftningen af Drogba var næsten pinligt, ikke mange fødder han satte rigtigt. Men midtbanen kom aldrig igennem og på et tidspunkt tænkte jeg \"hey, hvor er Ramiers skiftet ind?\", for at han var da helt væk igår. Bertrand ligner sgu en med fremtid i klubben og han havde da endelig godt styr på sit.
Det er så pokkers ærgeligt , at vi efter en god periode,nu havde mulighed, at nå top 3-4 . og så aligevel flopper mod Fulham, det bliver ikke let nu, ingen kan være tilfreds med iop 6. Flere spillere under standard.
Håbet lever stadig og resultaterne i går hjalp da lidt. Vi tjente et point på spurs. Så den er stadig åben, men det kræver vel sejre på emirates og Anfield.
Men For 20. gang i denne sæson bliver der scoret et mål mod Chelsea i de sidste 10 minuter. Føj for pokker det er bare ikke godt nok og det burde man ikke med den erfarring og det niveau som forsvaret har.
Sådan nogle kampe skal man kunne dræbe med 0-1 hvis man vil være i det fine selskab næste sæson.
En skidt kamp jeg syntes de så trætte ud. og ja Meirelles var meget lidt god.
Ellers syntes jeg Bertrand var positiv at se, det virker lovende med ham som back up. Lampard var også god.
Ved godt at vi med så mange kampe, bliver nødt til at bruge alle spillere. Men så smæk da Lukaku ind på toppen, og brug Sturridge i stedet for Ramires på en kant.
Meireles er ikke en 10\'er, og Ramires er bestemt ikke en kant.
Sgu ikke noget at sige til at vi havde problemer med at opbygge chancer, når 2 af de assist-givende positioner var besat af spillere, der ikke havde evner til det!
Jeg syntes slet ikke vi glemmer NUFC. men dem skal vi selv spille mod hjemme den 2. maj. Så de 2 point kan vi selv hente. Såfremt de ikke har fået flere point end CFC inden da.
Men ja de er stærke pt. og har haft en god sæson og har nogle spændende spillere.
Spurs skal droppe point.
Jeg vil ikke sige andet end: fuck en lorte kamp
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |