CHELSEA VS LEVERKUSEN
Så er der Champions League!.
Hvem vinder?
Holdopstilling?
Hvem scorer?
Resultatet?
Og hvad i nu selv kan finde på :)
Kommentarer
Hehe, den med 2-3 kasser fra Torres, bliver aldrig gammel....
Det er sådan jeg håber de stiller op. Vi har i de seneste mange kampe ikke fået noget kreativt fra midtbanen, og det er fordi vi ingen kreatører har i Ramires, Meireles og Mikel. McEachran har tilgengæld hvergang han har spillet vist glimrende overblik. Det er formentlig fordi han er ung og uerfaren AVB ikke har brugt ham, men vi ved alle hvad han kan.
Så synes jeg det ligger mellem Ramires og Lampard hvem der skal have den anden midtbane rolle. De har begge kun imponeret. Vi ved hvad de kan. Men jeg fortrækker Lampard fordi at jeg ikke har Terry med og vi derfor mangler en leder på banen.
Og Romeu fordi Mikel har skuffet lidt.
Det bliver en svær kamp da vi kommer fra nederlag i ligaen og moralen i truppen nok ikke er højst på nuværende tidspunkt. En smal sejr tror jeg og håber på.
^Fuldstændig enig med Drogba :)
Smal sejr. 1-2 :)
mata og sturridge scorer. 2-1 til chelsea
Tror på et mål fra Torres og Mata, og evt Sturridge :-)
Enten 2-0 eller 3-1
Av av av hvor gør det ondt at se drengene tabe idag. Synes næsten ikke at resultatet er det værste idag, men mere at spillerne ser helt umotiverede ud og ingen selvtillid har. Vi må erkende at spillet ikke hænger sammen, men jeg tror stadig på AVB. Ved dog bare ikke hvor god han er til at tackle modgang, det har han jo ikke rigtigt prøvet før i Porto.
Men vi må videre og Wolves i weekende er en meget vigtig kamp så vi kan få tanket noget selvtillid til den desværre alt for spændene kamp mod Valencia.
Kom så Chelsea, gør os nu stolte!!
Det ligner det efterhånden det vi så i sidste sæson, det mentale og når det kommer modgang, så falder holdet fra hinanden og der bliver lavet alt for mange fejl, vi så det under Scolari, under Carlo og nu under Boas. Scolari var dog en fejl at ansætte i første omgang, men Boas er igang med opbygning af holdet og jeg holder på at problemet løses ikke bare ved at man køber et par nye spillere og en ny træner, slet ikke hvis \"problemet\" omkring holdet ikke er løst.En ting Chelsea ikke har vært gode er at man løbenen har fornyet holdet, men holdet fast i det stor flok spiller, som har vært af højklasse og man fik en go solid grundstamme, dog er alderen indhentet flere af dem, motivationen er måske heller ikke den største hos alle. Sir Alex Furgusson synes jeg har hele tiden har fornyet lidt, et par nye spillere fra tid til anden og givet de unge spillere chancen, og når han kunne se nu var tiden inde, så røg spilleren, og det har han skidt højt og helligt på hvem det var. Ingen var større en holdet..
Off topic, sory guys..Men kampen igår var skidt, især målet til 1-1 var flot lavet, men det burde ikke lade sig gøre..
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Vi spiller godt i CL, så jeg tror på en 3-1 sejr. Tror på 2 Torres kasser og en Lampard kasse
Og så håber jeg at han vil bruge Romeu