Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea VS Manchester City

Startopstilling?

Resultat?

Andre tanker om kampen ?

14 år siden
4756 visninger

Kommentarer

chelseafan1714 år siden

Tror på  en 1-0 eller 1-1. vores defensiv har været fin på det seneste, 2 premier league kampe, 6 mål scoret, 0 imod, og den seneste mod Valencia 3-0.

Kennii14 år siden

Jeg er faktisk enig i det du skriver Chelseafan17, dog kunne jeg godt mistænke at Frank Lampard starter inde i stedet for Meireles. Tror det bliver en fysisk hård kamp. :)

Steen14 år siden

Jeg vil se Torres på toppen...

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Tror de bruger lidt den samme tilgang til kampen som den mod Valencia.

Dog forventer jeg og håber Lampard starter inde. evt i stedet for Meirelles.

Ikke at han har været skidt Lampard har bare meget at bevise og kan passende gøre det som match vinder på mandag. Chelsea med en enkelt. målscorer Lampard.

Drogba14 år siden

Samme opstilling som mod Valencia og en uafgjort kamp tror jeg på :) 

@Steen

For mig at se er den eneste måde Torres har mulighed for at starte på toppen i den kamp er hvis Drogba bliver skadet. 

Obi14 år siden

Tja, City ser stærke ud, dog kommer det første nederlag før eller siden, så hvorfor ikke på mandag? Det er offensivt at Chelsea skal passe på, for City har spilleren til at dirke et hvilkens som helts forsvar op, dog er City defensiv del til at snakke med, fra den defensive midt og hele forsvaret, der er jeg altså ikke vildt imponeret. 1-1 virker meget realistisk, for det plejer altid være mål når City og Chelsea spiller.

chelseafan1714 år siden

Ivanovic istedet for luiz. og bosingwa på højre, siden Luiz er ude med karantæne

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2072168/CHELSEA-v-Manchester-City-Blues-suspended-David-Luiz-visit-league-leaders.html

TrueBlue14 år siden

Er meget sikker på at Lampard kommer til at spille istedet for Meireles som jeg ser kun er en middelmådig spiller. Lampard kender den engelske liga så godt at det næsten ville være dumt at lade ham side over til en så vigtig kamp i Premier League. Tror Mikel kommer til at spille istedet for Romeu fordi at Mikel har bedere fysik og han bedre tæmme spillere som Balotelli og Toure. 

Awekat14 år siden

Ved ikke hvor mange af jer der så kampen sidste år på broen, men her er lidt highlights:http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2542925,00.html 

Michael8214 år siden

Chelsea vinder 2-0. Drogba starter - og Sturridge sænker City.

Assist fra Mata og Ramires.

Tør til og med at byde på en enkelt udvisning til City pga. frustration samt et par (2-3) vilde redninger fra Joe Hart der bl.a. forhindrer Torres i at score.

Ret vildt hvis jeg rammer med det hele :D

ivanovic214 år siden

tror på en 2-1 sejr. mål af drogba, sturridge og et fra arguero

assist fra mata begge gange.

der kommer sikkert et kort til problembarnet Balotelli.

KTBFFH!

Hvis de vinder kender jeg sgu nogen der skal mobbes for groft!! :)

TrueBlue14 år siden

Hvad fanden sker for at Lampard ikke starter inde i kampen, Hold da kæft man!

Obi14 år siden

Det var så super godt! Efter sejres målet væltet jeg rundt i sofaen mens konen lignet ud fra ansigsudtrykket hende fra odds reklarmerne. Endnu værre blev det efter slut føjtet, hvor hun så på som om jeg havde blokering i hjernen, og svaret \" Du fatter da heller ikke en skid\".. \"Det kan da godt være at jeg gør\".. Yeah right!Men go kamp, skidt start, men som kampen skred frem så fik Chelsea styr på det hele og kom rigtig godt ud til anden halvleg, hvor City ikke kom frem til meget, og vil sige at Der stod Chelsea i det meste. Fortjent sejre og det må give smag for mere. Er jeg den eneste synes Romeu bare er en ren fryd at se spille. Forsætter han så bliver Mikel fast inventar som indskifter...

nikoskov14 år siden

Kanon sejr! Rimelig fortjent omend vi blev løbet totalt over ende i den første halve time, hvor jeg frygtede en kæmpe afklapsning. Vi kom dog meget bedre med og var klart bedst i 2. halvleg, hvor vi jo som bekendt kom i overtal.

Romeu er den rene fryd! Han er virkelig et stort talent, og han har i mine øjne været en af de vigtigste spillere i de sidste par kampe.

Drogba spillede endnu en god kamp, der får mig til at ønske en forlængelse med ham endnu mere. Hvis han som rygtet skifter væk, synes jeg nu, at de seneste kampe er en rigtig god måde at slutte af på for ham. Han har været en af vores vigtigste og bedste spillere i omkring 6 år, så han fortjener virkelig en ordentlig afsked - og hvad er bedre end at slutte på toppen..

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.