Chelsea vs Newcarstle
Vi har vundet mod Wigan 2-0 og Reading 4-2 og nu skal vi spille mod Newcarstle United. Lad os håbe det ikke går lige som sidst mod dem. Da vi tabte 0-2. Og vi vandt så 3-0 ude den 3. december hvor Drogba,Kalou og Sturridge scorede. Og Lampard brændte straffespark. Newcarstle United kom nummer 5. sidste sæson. Og de bliver ledt af Alan Pardew. Som gjorde en god indsats sidste sæson. Newcarstle har nogle par farlige spillere fks. Papiss Cisse med hans mål,Demba Ba også med hans mål,Ben Arfa med hans driblinger,Jonas Gutirez,Check Tiote med hans langskud og Yohan Cabaye med hans langskud og aflevinger. Og så på forsvaret er de ikke lige så gode der har de kun Coliccini og Simpson og Santon. Mærkeligt hold egenligt
Kamp imformation
Hold: Chelsea vs Newcarstle United
Dato: Lørdag d. 25 august 2012
Tunering: Barclays Premier League
Tid: 18:30
Stadion: Stamford Brigde. Kanaler: 6\'eren, TV2 stadion.Kommentarer
Fornuftig bud på en startopstilling William :-)
Jeg vil dog gerne give Mata en pause. Han linkede fint op med Hazard mod Reading, men spiller ganske enkelt ikke med den samme energi, som jeg ved han kunne, hvis han ikke var så træt som han nu engang er. Det er tydeligt at se han har brug for en ordentlig pause. Sturridge spillede en stor rolle i vores jagt på at komme tilbage i kampen i går, og har fortjent en startplads.
I min startopstilling vil jeg gerne se Hazard og Sturridge være bevægelige over midten såvel som kanterne. Sturridge virker som regel bedst på højrekanten, men i den her situation vil det passe bedst hvis hans position bliver på venstrekanten. Så er der samtidig plads til at Ramires kan tage sine løb over på højre side af banen.
Det er endnu for tidligt at smide Oscar ind i start-11\'en mod Newcastle, så det ser jeg slet ikke som en overvejelse. Han ser fantastisk ud, men har kun trænet med truppen i ganske kort tid, og skal stadigvæk vende sig til folks løbemønstre, såvel som spillet i Premier League.
Det er dem jeg gerne vil se når jeg sidder på the Shed End på lørdag!
Jeg tror dog Mikel starter endnu en gang da det ikke virker til at Di Matteo har den store fidus til Romeu.
Jeg tror på en lille sejr på måske 2-1. Vi holder ihvertfald ikke cleen sheat med det usikre forsvar og Newcastles farlige offensiv.
Torres og Hazard scorer. Demba Ba scorer for the magpies.
Ej undskyld WilliamGj02.. men er flad af grin over dit inslag! (ikke ondt ment!) synes bare det er sjovt skrevet :D du skriver bla. \"Og vi vandt så 3-0 ude den 3. december hvor Drogba,Kalou og Sturridge og Lampard brændte straffespark\" Lyder som om de alle brændte straffespark :D
også: \"nu skal vi spille mod Newcarstle United.Så skal vi spille mod Newcarstle United\"
Også til sidst da du skrev \"cHelsea\". haha :D
Men ej.. Bliver en svær kamp, og newcastle er generalt et svært hold at spille imod! Men håber vi trækker den længste snor!
Her er hvad der skal til for at slå Newcastle på lørdag. Vi skal have bolden meget, for at domminere dem. Jeg håber virkelig ikke han bruger Mikel til den midtbane. mit bud på kampens Resultat er 3-2 til Chelsea. Torres, Sturridge og Mata.
Jeg bliver altså også nød til lige at blande mig i snakken omkring dit indlæg. Lidt research om en kamp William vil være på sin plads, også gå lige dit indlæg igennem, inden du poster det. Alle kan lave fejl, det er også cool nok. Men lidt selvkritik kommer man langt med :) Jeg kunne godt forestille mig at du ville blive en flittig debatør herinde, så gå lige dine indlæg igennem, og se om de kan blive lidt strømlinet.
Jeg synes godt man kan lave et standard for en kamp beskrivelse, og kan se du har snuppet lidt fra tidligere indlæg her på siden og det synes jeg er cool.
Jeg ser en kamp tråd således:
Introduktion til kampen
Overblik omkring den nuværende situation for Chelsea og hvordan ser Premier League ud i helhed lige pt.
Kamp information, (stadium, tv muligheder, kommentator, evt. billetsalg, osv.)Statistisk for tidligere kampe.
Teaser for udfordringer til kampen, stil nogle sprøgsmål der evt. kan sætte nogle tanker igang omkring en stilling og udfald :)
Er jeg helt fra den? For jeg gider ikke bruge min tid på et indlæg, som personen bagved indlægget heller ikke har gidet at bruge sin tid på. Så kan jeg godt finde noget bedre at tage mig til :)
Steen: Tror ikke WilliamGJ02 er en meget ældre end 10 år, så tror det er meget forlangt af ham.Men måske der skulle være en aldersgrænse for at oprette forumtråde. Ikke for at være en flueknepper, men for pokker altså, ikke engang \"Newcastle\" er stavet rigtigt i overskriften.
Man kan også argumentere for, at man kunne opdele dette forum i 2, en der hed <15 år og >15 år. For det er dejligt med entuisiastiske unge chelsea fans, men niveauet er desværre også derefter. Men så kunne de \"unge mennesker\" jo diskutere sammen...
Det er selvfølgelig meget arbejde for Ejerskov og måske p.t. rimelig urealistisk, men blot en tanke.
Okay, så må jeg træde i karakter som den hårde autoritere person ;) (Hah)
Jeg er enig med Steen. Kan godt være William kun er 9 år, og flot at han allerede har så stor passion og viden omkring Chelsea. Respekt!
Men Pre-Match indlæg vil jeg nu helst have at det bliver overladt til en mere erfaren person!
Desværre William, men dine indlæg virker ikke altid super \"professionelle\"! Hvorfor jeg ville bede dig om evt. bare at holde dig til at debattere i de forskellige tråde, og IKKE oprette dem.
På forhånd tak :)
Awekat: Nej, han introducerede sig selv for at være en passioneret 9 årig med et brænende ønske om at deltage i debatteren herinde. Hvilket jeg har stor respekt for, og hvis jeg havde haft de muligheder dengang jeg var 9 år, så ville jeg have gjort det samme som han. Jeg havde nok stadigvæk ikke oprettede tråede osv. men nøjes med at debatere med :) Men det er blot mig.
Jeg mener ikke det er rimeligt eller masse nok til at dele det op i aldersgrænser, selvom ideen var sjov og god :) som du nok mente :)
Jeg ved ikke om man kan tillade sig rent praktisk at sætte en aldersgrænse på for at oprette indlæg, men må da sige jeg er fortaler for det og jeg er fortaler for at man skal nå en bestemt rank for at kan oprette indlæg. For er da lidt træt af sådanne indlæg. Det sjove var faktisk at jeg sad og skrev om Newcastle kampen, også så jeg tilfældigt at den var oprettet. Og vi skal jo ikke have den oprettet dobbelt :)
Det er lækkert, at han har/vil bruge sin tid på at lave det indlæg, ?thumbs up! Om der så er stavefejl og lign. underordnet, men igen selvkritik er en god ting :)
Et eksempel kunne være at en admin eller lign. kunne starte en tråd med et kampindlæg, hvis tiden er der, eller en anden \"udnævnt\" der kunne klare det.
Boucher: Det plejer vi også at gøre. Det er lidt \"nyt\" at han er herinde og er begyndt med det :)
Vil lige anbefale det her også: http://www1.skysports.com/football/live/match/261572/preview
Prøv at tjekke \"previous starting line-ups\". Se Chelseas og så klik på Newcastle (haha, ligner jo at det er klippet ind i Paint)
Det er ihvertfald ikke den bedste grafiker de har sat på den opgave :)!
Drogba@ Indtil videre har dine målscore holdt stik :)Men var lidt usikker på kampen og Newcastle er altid svære at spille imod, tit for de kan velske mellem super indsats og så bund elendig, men Chelsea har tit og oftes haft svært med dem. Men at dømme for første halvleg så ser det rigtig godt ud, og torres har lavet 3 mål i 4 kampe, hvilket er rigtig godt (!!). Hazard, han ligner efter kort tid et kæmpe scoop (godt til 300 mio), men er det hans stil frem over, wow..
Torreeeeees!
Tror godt vi fleste kan blive enige om at gense Torres\' perle fra gårsdagens kamp;
http://i.minus.com/iqb4neTbfHOXu.gif
Og denne her godbid fra Torres, kan man sagtes lige se et par gange;
http://www.youtube.com/watch?v=DRv_Bio1kYc
Steen og Awekat; Som vi alle sammen nok har lagt mærke til, har der på det seneste været mange useriøse tråde, alt for tyndt indhold, og at tråde som er flere måneder og år gamle bliver hevet frem igen, og derfor vil standarden på forumet selvfølgelig kun gå en vej, og det er nedad.
Jeg tror meget af det er pga. at der er så mange nye medlemmer som vælter nærmest ind ad døren. Det er selvfølgelig også godt nok, men problemet ligger i at det ikke er alle nye medlemmer, som sætter sig ordentlig ind i forumet før de begynder at oprette tråde, og hvordan forumet burde bruges. Måden at det her problem bl.a. kan løses på, er at vi bliver nød til at få flere admins. på siden, hvor at admins. kunne fjerne useriøse og for tynde tråde. Jeg syntes også at gamle tråde som ikke er aktuelle mere, burde låses, hvis de blev genåbnet igen. Her tænker jeg på \"Torres sælges?\" som sidst blev skrevet på 14/4/2011 - 10:45. Her for nyligt genåbnede WillamGj02 så tråden igen (22/8/2012 - 14:27) hvor det egentlig ikke var aktuelt mere. Og det burde også være en del af admins. job at låse dem pga. at det desværre skubber mere aktuelle tråde til siden på startsiden.
Jeg tror ikke at WillamGj02 hensigt er at trække standarden ned, men bare at han er ivrig for at kommenterer og vise at han også kan lege med her på forumet, hvilket er fair nok. Men alt med måde. (Nu skal det også lige nævnes i WillamGj02\'s forsvar at han også laver nogle gode kommentarer, men desværre også laver nogle alt for tynde tråde som denne her.)
Vi burde sætte et regelsæt op med hvad der forventes af tråde og kommentarer og hvordan man generalt bør bruge forumet.
Angående Prematches skulle det nærmest være et krav at standarden er høj. Chelsea vs Reading f.eks. (http://www.chelseafc.dk/forum/pl-chelsea-vs-reading-497/) er en fornøjelse at læse da sådan et indlæg og andre gode pre-matches indlæg, er skrevet af personer som ved hvad de snakker om. (Det skal du ha\' Steen. Du gør det fanme godt med de indlæg!) Og derfor bør de også kun oprettes af lidt mere erfarne brugere, hvor at et evt. ranksystem ville være godt.
Men hvad skulle kravene så være for nye admins.? Det er op til Ejerskov, men hvis jeg skulle byde ind med noget så skulle det være personer, der er flittige brugere af forumet og ved hvad de snakker om. Steen ville være en god kandidat til at være admin. Men igen, det er op til Ejerskov, og Steen selvfølgelig. ingen skal tvinges til noget :P
Men kort og godt, så er det sådan her jeg føler omkring forumet, at det desværre er igang med at tage en forkert retning og burde skubbes tilbage på rette spor :)
Nu er jeg desværre på vej ud ad døren, så det bliver ikke en lang smøre herfra.
Men jeg tænker det mest retfærdigt, hvis alle har lov at oprette tråde, og så får vi et par ekstra admins som så kan slette/låse tråde, hvis de er for tynde/useriøse.På den måde har alle muligheden for at byde ind med noget. Grunden til at der skulle være flere \"admins\", eller bare brugere med rettigheder til at slette tråde, er udelukkende for at spare Ejerskov for arbejdet.
Mikkel og Awekat - er enig med jer. Som jeg har nævnt tidligere, så måtte vi komme det her til livs fordi kvalitetet vil forsvinde i mængden.
Synes det er fint med enten admins eller at man lige skal ha\' fået level 2 eller 3 for at kunne oprette tråde.
Ejerskov skal nemlig aflastes. Er trods alt frivilligt arbejde han laver og det påskønner vi alle (i hvert fald mig, men formoder også jer andre :))
Godt at læse jeres kommentare og idéer!
Jeg overvejer pt. hvordan det skal løses med de tynde tråde osv. Lige nu tænker jeg at gøre flere til admins el. lign., men så skal et sådan system lige udvikles først.
SebastianLunnDK: En hurtlig løsning lige for at læse det værste, ville nok være som du foreslår at man skal have RANK3-4 i \"KAMP\"-emnet. Resten er frit slag fra leveren. Dette ville helt sikkert kunne hindre de tynde tråde pt. men ikke på sigt. Men så ville Ejerskov også få muligheden for at udvikle det system han mener er det rigtige for os :)
Michael: Jeg er meget enig med dig i, at frivillig arbejdskraft skal værdsættes og ikke forventes! Vi er et eller andet sted bare heldige at vi har sådan et forum her og dele vores passion med hinanden i. Vi kan debatere og være regulær uenige til tider, men én ting kan alle medlemmer da blive enige om, og det er, at vi vil høje den gode kvalitet. Det er også det der fik nye medlemmer som: Mikkel & Zola til at \"Jeg er nød til at komme med min mening her!\", så vidt jeg kan huske :) Var det en tynd tråd, så var de nok blevet væk. Jeg får ihvertfald ikke megen lyst til at bidrage med mine holdninger til en der ikke selv gider at bruge sin tid på det :)
Mikkel: Røde kinder må være på sin plads. Tak :)
Noget rigtig pis jeg ikke nået at give mit bud på et resultat, havde ellers tænkt 2-0.. Grrrr!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Sådan håber jeg Chelsea spiller mod Newcarstle United.