Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea-Liverpool

Så spiller Chelsea-Liverpool på søndag på broen. 

-Hvordan tror i AVB stiller op?

- Hvad bliver resultatet?

-Hvem bliver målscorerne?

Samtlige spillere i truppen er skadesfri pånær Essien selvfølgelig. 

14 år siden
3769 visninger

Kommentarer

Drogba14 år siden

2-1 sejr til Chelsea på mål af Sturridge og Ramires. 

Det kunne også blive Ivan i midterforsvaret, også Bosingwa på højrebacken. Men det er i højresiden de fleste af vores indkasserede mål er kommet fra, og derfor tror jeg han satser på den mere defensiv stærke serber.

Jeg er meget nervøs med Luiz overfor Suarez. Suarez er vanvittig hurtig med bolden og er især god til at drible inde i feltet, og der har vores kære Luiz ikke tålmodighed til at afvente. Jeg tror derfor også på at Luiz begår straffe og de får deres mål derfra...... :-) 

Fruerlund14 år siden

Jeg tror på en 3-1 sejr til vores helte. Jeg tror vi kommer foran 1-0 ved Lampard, og så scorer Suarez til 1-1 og så scorer Torres til 2-1 og Terry til 3-1. Jeg håber inderligt at Chelsea vinder og Torres får banket en basse i kassen. Det kunne være så vildt!

torres9luiz414 år siden

Tror på en 3-1 sejr til Chelsea. Mål af Torres, ramires og ivanovic. Suarez bliver Liverpools målscorer

Steen14 år siden

Jeg er NÆSTEN helt enige med torres9luiz4, jeg tror dog bare at målscoren Ivanovic skal ændres med Terry på et hovedstød (hjørnespark).

Og BATMAN kommer til at gøre det helt fantatisk :)

biggie823014 år siden

Tror på 2-1 sejer til chelsea 1 mål af ramies og et af lampard ... Suarez liverpool mål

padefar14 år siden

Ha! I tar alle fejl mht. til Suarez! Hvorfor? Jo fordi jeg tror nemlig også at han scorer, og jeg har indset, at jeg altid tar fejl. Jeg har jo forhelvede ikke fået min 3-0\'er endnu drenge! Så derfor, stik imod alt fornuft, går jeg i en helt anden retning. 3-0! 

Torres scorer 3! 

Michael8214 år siden

Hvad sker der lige for holdet efter QPR kampen?Målet til 1-0 var et kæmpe koks. Cech sparker den ringe ud til Mikel, som vælger ikke at give den videre, men bliver løbet over enden... må BARE IKKE SKE på så højt niveau

Målet til 2-1 var et godt løb og heldigt at den gik ind... men hvad skete der lige for A.cole?Terry viste også utrolig mange svagheder i den kamp synes jeg :S. Ivanovich måtte jo rydde op mange gange (er så glad for ham). Luiz var også stabil (men er stadig tempremantsfuld).Mata, Lampard, Sturridge, Malouda var jeg egentlig ret godt tilfredse med. Drogba prøvede nogle ting, men han er ikke den samme som før den Malaria ting desværre :/.Eneste jeg har at sige er, at man kan godt se at der er ved at komme generationsskifte i den klub. De virkede ikke helt så oppe på dupperne i den kamp... trist synes jeg :/

Mata14 år siden

Helt enige...godt nok ufortjent nederlag efter al de chancer og boldbesiddelse i anden halvleg...Er du gal vi bli\'r straffet pga af vores egne fejl/daarlig forsvar i de to sidste topkampe og endda paa stamford bridge.. Det goer squ ondt i hjertet..

Awekat14 år siden

Ja, Stamford er ikke så frygtindgydende som det har været (hvis nogensinde, så ville det netop nu være oplagt med et nyt stadion, hehe).

Spøg til side. Forsvaret står individuelt, og ikke som en sammenhængede enhed. Man kunne godt mistænke al balladen om JT off the pitch, til at have påvirket ham mere end man skulle tro. Han viser desværre ikke de samme leder evner, og når der mangler en leder i forsvaret, kan det ikke hænge sammen. Ligeledes mangler vi en leder i angrebet.

Drogba er ved at være gammel, han er kold og stationær, og mangler dynamik. For at få et ordentlig angreb til at hænge sammen, må vi også have en leder, eller i hvert fald en fast mand. Man bør vise fra klubbens side, at man satser 100% på Torres, og så kun bruge Drogba som sub.

Ellers giver det ingen mening, at have 2 uskarpe profiler, og ingen til at dirigere i angrebet. 

Steen14 år siden

Enig med Awekat.

Generationsskiftet er på trapperne, og lederne bør træde i karakter og AVB bør satse 100% på de rigtige roller i spillet.

Raynay14 år siden

Biggie8230 , hvor henne kan man finde dit profil billede? vil gerne bruge det som wallpaper på min comp :) ?

Obi14 år siden

heyPå forsiden unden fanzonehttp://digiq8.deviantart.com/art/Chelsea-F-C-107137774

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.