Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Cheslea-Sunderland

Så er det blevet tid til CFCs kamp mod Sunderland.

Cheslea skal vinde for at følge med i Premier League(efter min mennig)

det er pinligt hvis CFC taber det burde i andre være enige med at det er noget ****.

lav opstillingen her og hvis hvad i tænker

INFO_____________________________

Cheslea vs Sunderland

Klokken 16:00

6eren

Stamford Bridge

8.December 2012

13 år siden
2572 visninger

Kommentarer

chelsealampard13 år siden

Tror en 5-1

___________________________Goals_____________________________________________

1-o Torres 2-0 Torres 3-1 Larson 4-1 Hazard 5-1 Oscar

Elholm8913 år siden

Btw, 6\'eren viser Swansea - Norwich. Ikke denne kamp.

Og derudover har Mikel karantæne og kan derfor ikke spille.

Tror desværre ikke Cahill starter inde, selvom jeg elsker den mand!

Ellers skulle det være fordi Luiz tager Romeu\'s plads på midtbanen, som han gjorde det sidste kvarter mod Nordsjælland, hvilket faktisk var en dejlig oplevelse.

Tror på en 3-0 sejr.

Målscorer: Mata, Moses, Mata.

Duxii13 år siden

chelsealampard skrev:

Tror en 5-1

___________________________Goals_____________________________________________

1-o Torres 2-0 Torres 3-1 Larson 4-1 Hazard 5-1 Oscar 

Hvem scorer så til 3-0? ;)

Poyet13 år siden

synes Mata skal spille den off-midt da jeg synes man klart for mest ud af ham - afleveringer og sammenspil med Hazard er i høj høj klasse :)  Vil gerne prøve Oscar på den centrale, nu hvor Mikel har karentæne. Er ikke stor fan af Romeu må jeg indrømme, men nok ham der starter inde. 

Gjorde det fint imod nordsjælland, men på en billig baggrund!

1-3 Mata, Torres, Fletcher, Hazard.

Zola8613 år siden

Vores nærmeste konkurrenter (både over og under os), skal spille imod hinanden i weekenden (City-United, Everton-Spurs, og Gunners-WBA) Det kunne være virkelig være fedt at nappe 3 point og så se flere af vores konkurrenter tabe point idag!

Nordsjælland var ekstremt dårligere forleden, så jeg tror (desværre) ikke på at vi har fået løst målkrisen. Jeg håber/tror på en 0-1 sejr idag, men den kan meget vel også gå hen og blive 0-0!

JodyMorris13 år siden

Ja jeg synes også den her kamp stinker af 0-0

AnnemarieA13 år siden
Det kan godt være at det bare er mig, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor Oscar er startet på bænken de 2 sidste kampe, og nu også i denne
padefar13 år siden

Det er ikke bare dig..

Obi13 år siden

Der er skal nok bare nye spillere ind, for holdet har vært skidt og det kan skabe noget nyt med nye spillere, for RDM holdte meget fast i de samme 11, og det giver måske/forhåbelig en trods reaktion at de er bænket. Men siger 0-2 til Chelsea, der skal komme en reaktion efter Cl exit, og de bør tage 3 point idag, for ikke at skal blive hægtet helt af toppen, desuden er Sunderland blandt de aller mest uskabe hold. De bør og skal vinde.

Enevo13 år siden

Vores offensive folk begynder igen at vise tænder! Især Torres synes jeg går i godt sammenspil med de andre! 

Torres2013 år siden

Hvor er det godt! De spiller genialt, hvilket skud af Torres! 

Blue4Life13 år siden

Wow! Man sætter virkelig ekstra pris på 3 point, når man er blevet skuffet de sidste 7 ligakampe. Thumps up Fernando! Hvis du fortsætter sådan her, behøver vi måske ikke at købe en ny angriber til Januar, eller hvad?.... :-)

Enevo13 år siden

ingen indkøb til januar! torres bliver her hos os.

chelsea210113 år siden

Hey slap nu lige lidt af, ja det var en skide god kamp af TORRES, men det var heller ikke mod en klasse modstander, er rigtig glad for Torres har spillet super i de sensete 2 kampe. Men slap nu lige lidt af.

Poyet13 år siden

God kamp idag os af Torres :) Men jaa lad os nu se, men håber for alt i verden det var startskuddet :) Vi har kun Torres som dissideret angriber, hvilket ikke er nok på det her niveau og alle de kampe, så de henter 1 angriber eller kalder Lukaku hjem, tror det første.

Zola8613 år siden

Hvordan gjorde Oscar det i pivotrollen? 

Duxii13 år siden

Vi spiller jo en helt anden type fodbold nu - det er meget mere direkte.

Jan Mølby sagde for en gangs skyld noget fornuftigt i onside igår.

Ang. Benitez

\"Han bliver aldrig en helt hos Chelseas fans, men han kan vinde lidt respekt, men han bliver aldrig en de kan lide\"

Torres2013 år siden

Det sagde kommentatorene på Sky Sports os ligemeget hvor gode resultater han laver, vil vi stadig i ikke kunne lide ham.. Han er RØD! 

Michael8213 år siden

Torres20 skrev:

Det sagde kommentatorene på Sky Sports os ligemeget hvor gode resultater han laver, vil vi stadig i ikke kunne lide ham.. Han er RØD! 

Jeg er så en af de Chelseafans som godt vil kunne lide ham, såfremt han laver gode resultater.

På samme måde som JM sviner andre, gjorde Benitez det også. Det viser at han støtter om sin klub. Pt. er han en midlertidig løsning og jeg akter at støtte ham, hvis han gør det godt. Men jo, han er ikke lige så populær som de andre, men det er ikke det, det handler om.

Hvis Benitez skaber bedre og flottere fodbold end RDM, så vil jeg hellere se Benitez på trænerbænken, uanset hvor meget jeg mere kan lide RDM

Obi13 år siden

Det er sjovt, for havde Rafa ikke vendt bøtten, var alle på nakken af ham. Nu begynder det da at ligne noget, og virker som om der er lidt mere ro på omkring Rafa. Go pointe Michael med Jm, for han langet da også ud efter, men synes ikke det var klubber han var efter, mere direkte rettet mod personer. At han så havde ret er en anden sag :P Elsker den mand!

Torres2013 år siden

Er helt enig med dig.. hvergang holdet ikke præsterede gik det ud over Torres da han ikke kunne lave målene pga. den spillestil som Di Matteo brugte ikke passede til ham, men nu når Benitez er kommet til er vi begyndt spille direkte flere dybdebolde til wingerne og frontmanden. 

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.