CL: Juventus FC-The Blues
Hej alle sammen:-).
Juventus hedder modstanderen i den femte kamp i Champions League gruppespillet.
Vi er lidt presset for, hvis vi taber og S. Donetsk vinder, skal Shakhtar vinde over Juventus, og det samme skal vi mod Nordsjælland i næste runde.
Vi kan dog også sende Juventus ud ved at vinde over dem, imens Shakhter vinder over FCN.
Karantæner og skader:
Frank Lampard og JT er ude med skader samtidig er A. Cole og Sturridge tvivlsomme.
Juventus\' Fabio Quagliarella er også tvivlsom grundet sygdom.
Startopstilling:
Hvilken startopstilling tror i der vil blive brugt?
Min er som følgende:
P.Cech
Ivan-Luiz-Cahill-Cole
Mikel-Ramires
Hazard-Oscar-Mata
Torres
Resultat:
Tror det desværre bliver en 2-1 sejr til Juventus, fordi de er meget stærke på hjemmebane.
Hvad tror i?
Fakta:
Kampen bliver spillet klokken 20.45 på Juventus Stadium.
Kampen kan ses på Tv2Sport.
Kampens dommer er Cüneyt Çak?r fra Tyrkiet.
God Kamp:-)
Kommentarer
Der ikke noget officielt endnu.
Hvor er det folk læser at Sturridge er skadet? Chelsea Support Danmark har også skrevet det, men synes ikke at kan finde det nogen steder.
Hvor finder man den APP.?
Det bliver en meget svær kamp, men jeg tror nu godt at vi kan tage dem! Deres ubesejrede magi er væk, og de har vist tegn på menneskelighed her på det seneste. Jeg håber meget på at vi prøver Hazard som falsk 9\'er som jeg har læst flere steder, - som så mange andre :)
Startopstillingen ser ud til at blive
Cech, Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole, Mikel, Ramires, Azpilicueta, Mata, Oscar, Hazard.
Jeg tror på at vi får os en 1-3 sejr :)
Ihvertfald er jeg sikker på at det bliver en fantastisk kamp, som jeg glæder mig meget til at se i aften! :)
God kamp til jer!
Ifølge Goal.com, så skulle det se nogenlunde således ud.
En anderledes opstilling WilliamB.Det ligner jo en 3-2-2-2-1 opstilling. Det er i hvert fald nyt
De stiller sådan op, men for pokker hvor fungerer det ikke særlig godt!
Er enig i at RDM må tage meget af ansvaret for denne ydmygelse. Hans taktik fejlede, og vi fik ikke et ben til jorden. Nøj hvor er det vigtigt at vi får en sejr mod City. Denne triste rytme skal brydes!
Juventus var bedre, de havde spil og chancer, men noget der at værd ligge mærke til, at 2-0 og 3-0, at det bliver spillet i dybten hvor Chelsea bliver fanget, det er set før, når den defensiv midtbane svigter. Det har jeg vært inde på før, når Mikel sover, så bliver Chelsea straffet. En ny makker til Mikel?
:) Vi er helt væk... Up Blues
Savner JT
Hvornår begyndte det egentlig at gå galt for de blå - efter en god start på sæsonen - tænker jeg faktisk at JT\'s 4 kamps karantæne var starten på den her triste stime CFC har ramt . Eller er jeg helt forkert på den ?
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |