Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

CL: Juventus FC-The Blues

Hej alle sammen:-).

Juventus hedder modstanderen i den femte kamp i Champions League gruppespillet.

Vi er lidt presset for, hvis vi taber og S. Donetsk vinder, skal Shakhtar vinde over Juventus, og det samme skal vi mod Nordsjælland i næste runde.

Vi kan dog også sende Juventus ud ved at vinde over dem, imens Shakhter vinder over FCN.

Karantæner og skader:

Frank Lampard og JT er ude med skader samtidig er A. Cole og Sturridge tvivlsomme.

Juventus\' Fabio Quagliarella er også tvivlsom grundet sygdom.

Startopstilling:

Hvilken startopstilling tror i der vil blive brugt?

Min er som følgende:

P.Cech

Ivan-Luiz-Cahill-Cole

Mikel-Ramires

Hazard-Oscar-Mata

Torres

Resultat:

Tror det desværre bliver en 2-1 sejr til Juventus, fordi de er meget stærke på hjemmebane.

Hvad tror i?

Fakta:

Kampen bliver spillet klokken 20.45 på Juventus Stadium.

Kampen kan ses på Tv2Sport.

Kampens dommer er Cüneyt Çak?r fra Tyrkiet.

God Kamp:-)

13 år siden
1946 visninger

Kommentarer

AnnemarieA13 år siden
Efter hvad jeg kan læse, så er Sturrigde skadet, Torres bænket, og det er Hazard der er i front..
simonmathiesen13 år siden

Der ikke noget officielt endnu.

AnnemarieA13 år siden
På Torres\' vegne, så håber jeg ikke det passer. Men for holdets skyld, så vakler jeg faktisk lidt.. Også irriterer det mig grænseløst, at jeg ikke kan se kampen!
Drogba13 år siden

Hvor er det folk læser at Sturridge er skadet? Chelsea Support Danmark har også skrevet det, men synes ikke at kan finde det nogen steder.

AnnemarieA13 år siden
Jeg har en app med Chelsea nyheder, der skriver de det forskellige steder i de engelske medier, blandt andet The Guardian. Noget med en skade der skulle være opstået under træning..
Torres913 år siden

Hvor finder man den APP.?

padefar13 år siden

Det bliver en meget svær kamp, men jeg tror nu godt at vi kan tage dem! Deres ubesejrede magi er væk, og de har vist tegn på menneskelighed her på det seneste. Jeg håber meget på at vi prøver Hazard som falsk 9\'er som jeg har læst flere steder, - som så mange andre :)

Startopstillingen ser ud til at blive

Cech, Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole, Mikel, Ramires, Azpilicueta, Mata, Oscar, Hazard.

Jeg tror på at vi får os en 1-3 sejr :)

Ihvertfald er jeg sikker på at det bliver en fantastisk kamp, som jeg glæder mig meget til at se i aften! :)

God kamp til jer!

AnnemarieA13 år siden
Torres9, det er en app jeg har fundet til min iPad, den hedder vist bare Team Chelsea. Den smaler alle nyheder ang. Chelsea, nærmest fra det øjeblik de ligger på nettet :)
AnnemarieA13 år siden
Smaler = samler
WilliamB13 år siden

Ifølge Goal.com, så skulle det se nogenlunde således ud.

Michael8213 år siden

En anderledes opstilling WilliamB.Det ligner jo en 3-2-2-2-1 opstilling. Det er i hvert fald nyt

Snitteman13 år siden
Nogen der har Live stream. Kan sku ikke huske hvad jeg plejer og se den.
Snitteman13 år siden
Michael: jeg vil nærmere kalde det en god gammeldags 5-4-1. Det kan godt være det andet ser bedre ud/ lyder bedre.
WilliamB13 år siden

De stiller sådan op, men for pokker hvor fungerer det ikke særlig godt!

Snitteman13 år siden
De er jo helt væk. Juventus har jo alt spillet. Dejligt hvis vi kan få hjælp fra FCN. Man kunne også kalde opstillingen 5-5-0 med en falsk 10er.
Snitteman13 år siden
Så nu er vi tæt på at være ude. Det er så skod at RDM går ud og siger man vil angribe og så spiller man 5-4-1 ude en desideret angriber. Men man ligger som man har redt. Det er bare så skuffende. Hvis vi skal tabe skal det være med stil og ikke fodri vi vil fedte en 0-0 hjem.
Dwise13 år siden

Er enig i at RDM må tage meget af ansvaret for denne ydmygelse. Hans taktik fejlede, og vi fik ikke et ben til jorden. Nøj hvor er det vigtigt at vi får en sejr mod City. Denne triste rytme skal brydes!

Obi13 år siden

Juventus var bedre, de havde spil og chancer, men noget der at værd ligge mærke til, at 2-0 og 3-0, at det bliver spillet i dybten hvor Chelsea bliver fanget, det er set før, når den defensiv midtbane svigter. Det har jeg vært inde på før, når Mikel sover, så bliver Chelsea straffet. En ny makker til Mikel?

Awekat13 år siden

:) Vi er helt væk... Up Blues

Thorsager13 år siden

Savner JT 

Hvornår begyndte det egentlig at gå galt for de blå - efter en god start på sæsonen - tænker jeg faktisk at JT\'s 4 kamps karantæne var starten på den her triste stime CFC har ramt . Eller er jeg helt forkert på den ? 

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.