Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Dagens kamp! VS Poyet (Black cats)

Hvor bliver kampen vist?

Hvordan tror vi stiller op ? :)

God kamp!
12 år siden
2876 visninger

Kommentarer

SebastianLunnDK12 år siden
Den bliver vist på 7'eren (som jeg selvfølgelig ikke har... -.-)

Men tror vi stiller sådan her op, så vi kan hvile nogle spillere, og lade nogle af de unge få en chance for at spille. Ivanovic har karantæne og kan derfor ikke spille.
Håber vi stiller op i en 4-3-3 og måske med en KDB nede på Lampars plads.
munk9012 år siden
Kanal 7 opstilling ved jeg ikke endnu :)
Poyet12 år siden
Okay 7`eren tak :-)
Håber Ba spiller, men tror du har ret i at Eto`o spiller Sebastian!
Blue4Life12 år siden
@Poyet: Bliver nødt til lige at give dig credit for at Poyet, åbenlyst er en af dine ynglingsspillere. Danske Chelsea supportere før Abramovich hænger ikke på træerne, og jeg bliver altid glad for at se en :-) Kampen i aften må vel i så fald være lidt ekstra speciel for dig.

Har ikke rigtigt nogle indvendinger i forhold til jeres to bud på startopstillinger... Så der er ikke andet tilbage end at sige, god kamp!
Poyet12 år siden
Blue4life. Mange tak :-)
Brugte de fleste af mine konfirmationspenge på at komme på broen første gang i 2000. De vandt 2-0 over Liverpool ( Weah og Di Matteo ) og Poyet var/er min favorit ja :-) håber det bedste for ham, men ikke i aften :-)

God kamp :-)
SebastianLunnDK12 år siden
Detter er vores opstilling til i aften. Er ikke sikker på formationen.. Kunne også være en 4-3-3 med De Bruyne dybere i banen, men fedt at se ham tilbage.

Uden Mata.. Kunne det betyde at han har en rolle at spille mod The Gooners?
Zola8612 år siden
Jeg tror vi blæser Leicester ud af banen idag. Der er mange spillere som vil vise deres værd idag.
EmilMiddleton12 år siden
vi skal altså spille mod Sunderland.
Zola8612 år siden
hehe. Havde lige set lineup for leicester - city kampen, så dem havde jeg i hovedet ;)
Poyet12 år siden
Ganske enkelt ikke godt nok vi ikke afgør den her kamp, de har ikke en chance før de score!!!!!
ANGRIBER SØGES???

Diego Costa ? andre bud :)
AnnemarieA12 år siden
Det kunne være vi bare skulle lade U21 holdet tage et par kampe, de vinder da :-P
Elholm8912 år siden
Det eneste positive jeg kunne tage med fra kampen, var præstationerne fra Azpilicueta, Willian og Schürrle.

(Schwarzer og Cole havde også en stabil kamp)
Poyet12 år siden
Må indrømme jeg havde/har større forventninger til Schürrle! Men tror nok han skal blive en stor gevinst for os, men måske fra næste sæson af for alvor.
Morten12 år siden
Så afgør dog den kamp når i har chancen!!!

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.