Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Dommerne :(

Jeg ved godt at vores spil ikke hænger sammen, og at vi ikke får det store udbygge af vores chancer, men hvad sker der lige for dommerne?!
De har gennem hele sæsonen dømt mod Chelsea, og jeg er efterhånden træt af at se på det. Mourinho har ret i sine udtagelser, for det er jo ikke fair, at dommer skal have så stor ind indflydelse på klubbens dårlige resultater!*

Skrevet af Rygtemaskinen
Skrevet af 07/12/2015 - 15:18

Kommentarer

Men det er ikke dommernes skyld at vi ikke kan score.

Skrevet af Ehazard17 d. 07/12/2015 - 21:05

Vi kan ikke give dommerne skylden for vi er så elendige til selv ikke at holde nullet og selv få den ind, at Terry snork sover og Begovic fumler kan man aldrig give dommeren. Det er den nemmest undskyldning at komme med at bare give lorten videre.

Kan godt være der har vært episoder hvor det er gået lidt vores vej, men det sker sgu for alle hold. Når de 38 kampe er rundet er sol og regn lige fordelt..

Skrevet af Obi d. 08/12/2015 - 10:49

I kampen mod Watford var dommeren langt fra unfair. Troy Deeneys straffespark var jo ikke dårligt dommerspil. Det var jo bare verdens mest klodsede aktion af Matic. Chelsea fik jo også et par farlige frispark og endda et straffespark, Oscar fejlede det bare stort!

Alt det brokkeri over dommerne er jo tåbeligt. Det er jo udelukkende spillerne og deres motivation der går galt.

Skrevet af HanniCFC d. 27/12/2015 - 21:40

Anthony Taylor var skræmmende dårlig i dag. Jeg synes faktisk ikke, at PL-dommerne er specielt heldige, og i en sæson hvor det ikke kører, så er det bare ekstra frustrerende.
Det er helt vores egen skyld, at vi ligger, som vi gør. Men jeg forstår godt, at spillere, træner og fans bliver frustreret nogle gange.

Skrevet af Dwise d. 13/01/2016 - 23:10

Helt enig vi spillede en forfærdelig kamp men jeg har aldrig nogensinde siddet foran fjernsynet og været så frustreret over dommeren som jeg var idag...

Skrevet af Jorneii d. 13/01/2016 - 23:57

Nogle gange er dommerens fejl til at leve med :)

Skrevet af Dwise d. 16/01/2016 - 21:31

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.