Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Drogba og Torres!

hey blues.. jeg har længe ønsket at se Drogba og Torres sammen fra start på toppen, og nu er der endelig en som har det på samme måde som mig. jeg har nemlig læst at Petr Cech (Batman) stemmer på de to på toppen. jeg var meget tilfreds med kampen mod QPR hvor der kom masser af mål. det er meget meget længe siden jeg har set chelsea spil så flot angrebs fodbold. alle var fantastiske. hvad siger i til at Chelsea stiller op som 4-4-2 med Drogba og Torres fra start? jeg er ret sikker på der kan komme masser af mål i hver kamp! eller 4-5-1, med Torres lige bagved Drogba!

Skrevet af Abdik
Skrevet af 01/05/2012 - 09:14



Kommentarer

Hej Abdik,


 


Ønsketænkning, for terori er altid dejligt. Statistiskerne taler imod det. De kan bare ikke spille sammen. Men okay, det er selvfølgelig lang tid siden de har prøvet det i en kamp, men tror ikke på det, og det ville være dumt at begynde på noget pjat, når vi er så tæt på sæson afslutning, samtidig med vi ved endnu ikke om Drogba er historie om 2 mdr.


 


Med det sagt - vil jeg gerne sige én ting. Jeg tror på at Fernando Torres er fremtiden for Chelsea's mål fest, og Drogba for muligvis chancen en enkelt sæson mere, også heller ikke mere, men det ville da være dumt at ødelægge Torres nu, efter han har vist skarphed og vilje igen, men at sætte ham op ved siden af Drogba der ville fungere som hans egen lille drøm af "one man army" ville ødelægge Torres igen. Det er ikke for sjov at AVB er historik.

Skrevet af Steen d. 01/05/2012 - 09:34

http://www.chelseafc.dk/forum/drogba-eller-torres-paa-toppen-152/ En tidligere afstemning, der nu er blevet til en debat om det skal være Torres eller Drogba.


Dobbeltjek lige næste gang

Skrevet af torres9luiz4 d. 01/05/2012 - 12:20

Til CHL-Finalen, Ja Drogba på midtbanen!! .. Jeg tror han vil få en afgørende rolle hvis vi kan få ham til at styrepresspillet.. 


 


 

Skrevet af Don d. 02/05/2012 - 10:20

Drogba på midtbanen?? :O Det forslag troede jeg aldrig jeg sku høre. Don er det sådan du tror de vil stille op, eller er det sådan du håber de vil stille op?

Skrevet af WilliamB d. 02/05/2012 - 12:15

William: Det er sundt at brainstorme... Det siger vi ihvertfald i den koncern jeg arbejder for... Men må også sige, vi tæsker folk for så dumme bemærkninger!

Skrevet af Steen d. 02/05/2012 - 12:24
Don kan ikke lige se din opstilling:)
De tre bagerste? Kan kan jeg ikke lige se hvorfor skal være ned i midterforsvaret:-)
Men det kan måske godt komme til at ske(tror ikke) hvo sLuiz og Cahill er ude med skader:-(
Men bare du lige kan give mig en forklaring på hvorfor de tre bagerste:-)
Og Don hvorfor er Juan Mata ikke med i en Champions League finale og Malouda istedet for Mata???
Og til sidst hvorfor Drogba på midtbanen?
Skrevet af chelsea2101 d. 02/05/2012 - 14:12

Steen, så skal jeg lige høre om det er min bemærkning du hentyder til? :)

Skrevet af WilliamB d. 02/05/2012 - 14:16

Tror det var til dig William.. Men synes det er lidt hårdt sagt af Steen, Alle har jo deres "blondine" momenter.. og synes vi skal grine af dem i stedet for at kritisere :)


Kan også godt være han ikke snakkede til dig, men at det er mig der er helt galt på den! 


 


Men med hensyn til Tråden, synes jeg godt at vi kunne prøve det, og hvis det ikke holder kan man vel godt rykke lidt eller bytte ud :) Det er jo bare med de to, at de er begge vant til at være alene på toppen, og at deres holdkammerater fodrer dem med chancer, men de skal jo også kunne samarbejde selvfølgelig!


 


Synes man skulle give et forsøg :)

Skrevet af SebastianLunnDK d. 02/05/2012 - 19:36

Jeg kan sagtens forstå at I bliver våde i trusserne, men jeg tror sgu ikke på det.


 


Og så tror jeg i øvrigt, at Steens besked til William, var med henblik på Don's opstilling.


 


Og nu skal vi tæve Newcastle 

Skrevet af Awekat d. 02/05/2012 - 20:20

William: det var til Don's fantastisk drømme opstilling. Aldrig i mit liv har jeg set noget dummere :)

Skrevet af Steen d. 03/05/2012 - 08:10

Jeg tænkte det sgu også nok Steen hehe Ku heller ikke helt se, hvor i min kommentar Sebastian, synes der lå et "blondine-moment".Nej det er en vild opstilling han foreslår der. 

Skrevet af WilliamB d. 03/05/2012 - 09:19


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.