EL Semi: Basel FC - Chelsea FC
Vi trak Fussballclub Basel 1893 i Semi-finalen i Europa League.
Den værste lodtrækning hvis du spørger mig, godt hold, der spiller god fodbold, og har en VANVITTIG Hjemmebane, med sindsyge fans på lægterne.
Har tidligere slået Engelske hold som United & Tottenham ud af europæisk fodbold.
Holdet har derudover også en af Europas største målmands talenter i Yann Sommer
Basel ligger pt. nummer 1 i den hjemmelige liga uden nederlag i de seneste 9 kampe, hvor de også er forsvarende mestre og pokal mestre.
Vi starter på udebane mod Basel som imo er rigtigt vigtigt!
Kampene spilles d. 25 april og 2 maj.
Hvad siger folk til lodtrækningen?
Den værste lodtrækning hvis du spørger mig, godt hold, der spiller god fodbold, og har en VANVITTIG Hjemmebane, med sindsyge fans på lægterne.
Har tidligere slået Engelske hold som United & Tottenham ud af europæisk fodbold.
Holdet har derudover også en af Europas største målmands talenter i Yann Sommer
Basel ligger pt. nummer 1 i den hjemmelige liga uden nederlag i de seneste 9 kampe, hvor de også er forsvarende mestre og pokal mestre.
Vi starter på udebane mod Basel som imo er rigtigt vigtigt!
Kampene spilles d. 25 april og 2 maj.
Hvad siger folk til lodtrækningen?
Kommentarer
Vi vandt jo over Benfica sidste sæson:)
De tyrkiske fans er endnu vildere hvis du spørger mig.
Jeg er bare glad for vi slutter hjemme og at vi ikke skal møde Benfica som i mine øjne klart ligger dårligst til os af de tre ! uden dog at være kæmpe forskel på de tre.
Jeg er bare glad for vi slutter hjemme og at vi ikke skal møde Benfica som i mine øjne klart ligger dårligst til os af de tre ! uden dog at være kæmpe forskel på de tre.
Vi skal simpelthen vinde den her turnering. De resterende hold er klasser under vores mandskab.
Er enig i at vi burde være i stand til at tage Europa League-trofæet med hjem til Broen, men jeg må indrømme at jeg nedprioterer både denne turnering of FA-cuppen, da jeg føler fokus skal være på at komme i top-4.
Hvis det ikke lykkedes at få CHL-bold næste sæson går vi glip af ikke bare turneringen, men enorme pengesumme, spillertransfere samt interesserede managers. Desuden er det ikke godt for klubbens status. Europa League ville da helt klart pryde vores pokalskab, men det er en katastrofe hvis denne andenrangsturnering kommer til at spille en afgørende negativ faktor i bestræbelserne på top 4.
Hvis det ikke lykkedes at få CHL-bold næste sæson går vi glip af ikke bare turneringen, men enorme pengesumme, spillertransfere samt interesserede managers. Desuden er det ikke godt for klubbens status. Europa League ville da helt klart pryde vores pokalskab, men det er en katastrofe hvis denne andenrangsturnering kommer til at spille en afgørende negativ faktor i bestræbelserne på top 4.
Blue4life: jeg synes heller ikke at EL er vigtigere end at komme i top 4, men derfor synes jeg stadig at man skal tro på at man kan vinde turneringen. Det vil dog stadig være positivt hvis man kunne være i stand til at vinde en stor turnering 2 år i træk. Og det er selvom der er sket store forandring på holdet og måden vi spiller bold på.
Bedste lodtraekning efter min mening. Nej det bliver bestemt ikke let, men Chelsea er klare favoritter ogsaa til at vinde pokalen. I en semi finale i en europaerisk tournering kan man naesten ikke faa en mere favorabel modstander. Haaber paa en finale mod Benfica.
Jeg regner med at skulle til Amsterdam (anti jinx) og vil meget gerne undgaa tyrkiske fans set i lyset af det daarlige blod i mellem britiske og tyrkiske fans i europaerisk sammenhaeng som bla. Leeds og Arsenal (endda i KBH).
Jeg regner med at skulle til Amsterdam (anti jinx) og vil meget gerne undgaa tyrkiske fans set i lyset af det daarlige blod i mellem britiske og tyrkiske fans i europaerisk sammenhaeng som bla. Leeds og Arsenal (endda i KBH).
Jeg tror Benitez er lidt ligeglad med PrL, han er alligvel færdig efter sæsonen så det ville jo pynte mere med en FA cup titel eller en EL end en eventuel 3.,4. Plads. Men ja jeg har sgu også store forventninger til EL om at skrive historie.
Jeg tror ikke han er ligeglad ellers ville han ikke stille så stærkt mód sunderland
Vi startede stærkt mod Sunderland, og knap så stænkt mod Rubin Kazan , men i Kazan kmapen var vi foran 3-1 fra den første kamp, så kan jeg da godt forstå at Benitez spiller stærkt i PL, når men "næsten" er sikker på at gå videre i Europa League.
VI TVÆRE DEM UD!!!!! .......................................................................................................................... ........... ....håber jeg
Jeg forstaar ikke helt kritikken af TFSWs rotations system (nej jeg er bestemt ikke fan af ham). Naar man har chancen for to pokaler skal man klart gaa efter dem. Selvfoelgelig skal vi i top 4, men jeg mener klart at der skal satses paa at faa to pokaler i skabet. At TFSW satte et reserve hold mod Southampton var efter min mening helt korrekt, da det var en kamp vi kunne taale at tabe. Man U kampen skulle vindes. Selv med et reserve spaekket hold burde Chelsea kunne vinde eller i hvert fald faa uafgjort.
Vi skal ikke ende som Arsenal og vaere tilfreds med top 4. Der skal pokaler i skabet.
Vi skal ikke ende som Arsenal og vaere tilfreds med top 4. Der skal pokaler i skabet.
Enig viking!
okay nu er jeg dum
TFSW ?????
TFSW ?????
The fat Spanish Walter:
En ord flere efter min megning latterlige fans bruger.
Ordet er for folk der ikke støtter holdet men istedet spilder deres tid på øgenavne
Såkaldte Bhuu boys
(Ingen gavn har de)
En ord flere efter min megning latterlige fans bruger.
Ordet er for folk der ikke støtter holdet men istedet spilder deres tid på øgenavne
Såkaldte Bhuu boys
(Ingen gavn har de)
Enig i at alle burde fokusere på at støtte holdet, men øgenavnet "The Fat Spanish Waiter" er godt nok fantastisk fundet på :-) Men endnu en gang enig. Fansene kan latterliggøre ham den dag han ikke er Chelsea manager mere. Lige nu forstyrrer det bare holdets rytme
Det var noget af en generalisering Lampard123. Saa man er latterlig fordi man har en holdning? Som fan synes jeg bestemt jeg har ret til at goere min mening omkring traeneren kendt. For mig er Chelsea ikke bare et produkt hvor man skal vaere glad lige meget hvad. Jeg er ikke enig i fyringen af DM og ikke enig i at TFSW skulle ansaettes.
Jeg kan se paa din signature, at du er ked af at vi intet gjorde da DM blev fyret. Det er netop det mange fans reagerer imod. Jeg er overbevist om at mange fans negative holdning til TFSW dels er grundet i at man ikke er enig i DMs fyring og dels hans nedladende udtalelser omkring Chelsea da han var i Liverpool. Det er i hvert fald derfor jeg ikke kan lide ham (og han har ikke gjort det nemmere for sig selv med flere underlige udtalelser siden hen).
Anyway vi har alle vores meninger (ellers ville det ogsaa vaere kedeligt). Jeg er paa vej til Wembley for at stoette holdet og bliver der sunget en sang om TFSW saa synger jeg nok ogsaa med paa den;)
Jeg kan se paa din signature, at du er ked af at vi intet gjorde da DM blev fyret. Det er netop det mange fans reagerer imod. Jeg er overbevist om at mange fans negative holdning til TFSW dels er grundet i at man ikke er enig i DMs fyring og dels hans nedladende udtalelser omkring Chelsea da han var i Liverpool. Det er i hvert fald derfor jeg ikke kan lide ham (og han har ikke gjort det nemmere for sig selv med flere underlige udtalelser siden hen).
Anyway vi har alle vores meninger (ellers ville det ogsaa vaere kedeligt). Jeg er paa vej til Wembley for at stoette holdet og bliver der sunget en sang om TFSW saa synger jeg nok ogsaa med paa den;)
Latterligt synes jeg. Og man støtter ikke holdet ved at synge det
Når jeg skriver "vi intet gjorde" så mener jeg man skulle have meldt sig ud af klubben. I en periode for at vise at man ikke støttede det. Hvis der kun havde vænt 3 tusind på Stamford brigde under strejken så havde de nok givet ham jobbet igen!!
Gad vide hvornår det går op for folk VI er klubben
Når jeg skriver "vi intet gjorde" så mener jeg man skulle have meldt sig ud af klubben. I en periode for at vise at man ikke støttede det. Hvis der kun havde vænt 3 tusind på Stamford brigde under strejken så havde de nok givet ham jobbet igen!!
Gad vide hvornår det går op for folk VI er klubben
Lampard123:
Synes du tager det lidt ud af proportioner.. Man kan jo aldrig få folk til at stoppe med at komme på stadion. Fanklubben, som er dem du refererer til når du siger "vi", er jo netop dem der står for at synge (og derved vise deres utilfredshed).
Synes du tager det lidt ud af proportioner.. Man kan jo aldrig få folk til at stoppe med at komme på stadion. Fanklubben, som er dem du refererer til når du siger "vi", er jo netop dem der står for at synge (og derved vise deres utilfredshed).
Det er ønske modstanderen af de 3 der var, men samtidig må man ikke undervurdere dem, de er jo ikke kommet til semi finalen fordi de er elendige, men at man slipper for at spille i Tyrkiet er jo næsten det bedste af det hele. Tror og håber at vi tager i finalen og så møder Benfica..
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Vi har, som Duxii skriver, fordelen af at være hjemme i den anden kamp, og vi må betegnes som favoritter. Men Tottenham fik selvfølgelig en lærestreg, og det skal vi tage ved lære af. Så tror da på, at vi klare den videre til finalen.