Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

EPL- Chelsea F.C - Liverpool F.C

Hej drenge.


Siden der på det seneste ikke rigtigt har været nogle kampoplæg, tænkte jeg at jeg hellere måtte tage at gøre det, og vi kunne da ikke undgå at have et oplæg til Liverpool kampen!


 


Men nu til kampen... De sidste par gange vi har mødt Liverpool, har vi haft det svært i mod dem, og det er som om de bliver en tand bedre når de møder os, og efter deres 4-1 sejr, har vi noget at revancere! Med vores nye superoffensiv, og forhåbelig en masse selvtillid ovenpå Shaktar kampen kommer vi meget stærkt hen til kampen, og tror selv på en sejr!


 


Chelsea sidste PL kamp mod Swansea, blev ikke som vi havde forventet, og vi "tabte" point til dem, og har ikke vundet de sidste 2 kampe, og derfor SKAL vi have 3 point, hvis vi gerne vil blive i toppen. Vi har vundet 2 ud af 3 "store" kampe i PL indtil videre... Altså mod Arsenal, og Tottenham (så var der selvfølgelig Man. U kampen, men det gider vi ikke at snakke om) og vi har været skarpe mod de store hold som er vigtigt, og vi må håbe vi kan fortsætte den gode statistik mod Liverpøl...


 


Liverpool har spillet uafgjort i deres sidste 2 kampe, og er også sultne efter en sejr! Liverpool er et meget svingene hold, og man kan aldrig rigtigt regne med dem, men man kan ikke tage fra dem at de kæmper for det, og Suarez har været helt suværen for dem. Liverpool har tabt til både Arsenal og Man. U, og der kan vi måske have en fordel, da de slet ikke kunne få tingene til at hænge ammen i de to kampe! At de simpelthen ikke har et godt nok mandskab til de store kampe... men vi får se.


 


Det bliver også et speciel kamp for Fernando Torres, og jeg håber så meget at han gør det onde mod Liverpool! Selvom han siger at de stadig er en stor del af hans liv, og han nok ikke jubler hvis han scorer mod dem. Glæder mig til at se ham i kampen!


 


Hvad bliver kampen?


Vil Di Matteo stille med "standart opstillingen eller rotere?


Kan Torres score mod sin gamle klub?


Diskutér, og god kamp til alle! :-)


 


Kamp info.


Chelsea-Liverpool.


Stamford Bridge.


d. 11/11/12


Kickoff: 17:00

Skrevet af SebastianLunnDK
Skrevet af 08/11/2012 - 20:47



Kommentarer

En ting er sikkert. Liverpool sparede spiller i deres EL kamp her til aften, så de stiller i klart stærkeste opstilling!

Skrevet af Michael82 d. 08/11/2012 - 22:02

Dette er mit bud på en opstilling: 


RDM - vil forsøge at holde en af dem fra 3-kløveren på bænken, for at give plads til Moses. (Er træt af hans attitude. Han skal spille langt mere direkte og udfordre istedet - han skal nok blive god, hvis han for det ind i hans spil.)- Terry: Håber han kan spille i weekend, og dermed sætte DL ud på bænken, for han har skuffet mig de sidste par kampe. Mit håb om Terry, er at han kan gå ind og stabalisere forsvaret. Det trænger det i den grad at blive.  


Cole/Bertrand: Ja, hvem det bliver afhænger af Coles skade, om han når at blive klar. 


 


Resultat;


3-2:


Mata, Ramiers, Cahill. (Mit største ønske ville være hvis Torres puttede en enkelt ind, men han er i oplæggerens


rolle i denne kamp!!)


2x Suarez. 

Skrevet af Enevo d. 08/11/2012 - 22:40

Hader Liverpool kampe, de spiller oftes op til deres bedste når de møder Chelsea. Tror og håber naturligvis på en sejre, men før et det set at røvpool lige har det ekstra. Enevo, er ret enig med din opstilling, men er Hazzard skadet eller?

Skrevet af Obi d. 09/11/2012 - 09:10

Obi; Nej, ikke lige jeg ved.. Det er bare et gæt han starter ude, men kommer ind og spiller en stor rolle alligevel..


Jeg hader også Liverpool kampe, de er så trælse når de møder Chelsea. De vil stensikkert gå efter at presse os.


 

Skrevet af Enevo d. 09/11/2012 - 10:47

 


Jeg er er også meget spændt på kampen, håber dog at A. Cole kan nå at blive klar, han er mere vigtig en mange ser. Jeg er dog overbevist om at Hazard spiller fra start, der skal lidt mere til for Moses.


 


Håber virkelig vi kan få vores Liverpool kompleks udryddet. Det er møg iriterende at der kun er et hold de spiller godt i mod og det lige er vores hold.


 


3 point vil lune

Skrevet af Chelsea4evertrueblue d. 09/11/2012 - 16:11

Ved ikke om Lampard stadig er skadet tror på en 3-1 sejr Mata, Sturridge og Ivanovic

Skrevet af WilliamGj02 d. 10/11/2012 - 12:22

Jeg har virkelig svært ved at finde ud af, om Torres er den rigtige at have på toppen fra start mod Liverpool... Og med de præstationer som Moses har lavet de sidste kampe bør han også overvejes seriøst til en kant... Evt. rykke Oscar ned sammen med Mikel/Ramires? 

Skrevet af Awekat d. 10/11/2012 - 19:53

Siden Fernando Torres' skifte til Chelsea har vi mødt Liverpool 5 gange. I de 4 kampe Torres har været med har vi tabt. Den ene gang hvor Torres ikke var med (FA cup finalen) vandt vi. SÅ JEG STEMMER FOR INGEN TORRES


Hvis jeg skal være lidt seriøst.... Som der er blevet nævnt har vi på det seneste haft det svært mod Liverpool. De finder simpelthen et helt andet niveau når de skal møde os.  


Men når jeg kigger på de to spilletrupper er jeg forstrøstningsfuld. Vores trup er simpelthen meget stærkere og bedre end deres, hvilket vi må håbe de også viser i kampen. 


Men jeg er også nervøs, specielt medhenhold til Suarez. Vores forsvar er ikke noget at prale af, og Suarez er i sin bedste form siden skiftet til Liverpool. Cahill burde være en sikker starter i forsvaret, men hvem han skal spille ved siden af er jeg i tvivl om. Sidste sæson kørte Suarez rundt med Terry og lavede den ene tunnel efter den anden. Luiz derimod er lidt kvikkere på fødderne, men han mister hovedet tit, og jeg kunne lige forestille mig han lavede nogle dumme fejl. Hehe, det skal nok blive en god kamp for den neutrale seer ;-)


 


 


 

Skrevet af Drogba d. 11/11/2012 - 10:47

Enig med Drogba.. Synes godt nok også vores forsvar har været helt ude og *****... og har kostet os mange mål! Enig med at du siger Cahill starter inde, han er helt klart vores bedste for tiden, og han er dødsensfarlig på hjørnespark. Så har vi så diskutionen om Luiz eller Terry skal starte. Synes i de sidste par kampe at vi har manglet en rigtig anfører med både Terry, og Lamps ude, og det har vi sku brug for mod Liverpool.


 


Jeg foretrækker Terry frem for Luiz... 

Skrevet af SebastianLunnDK d. 11/11/2012 - 11:59

Tror på 2-1. Mata Oscar Suarez. Synes vi skal holde fat i Torres. Han skal lige ha 1 chance mere.;-D

Skrevet af FREDE9torres d. 11/11/2012 - 16:33

Havde Chelsea vært lidt mere skarpe så var den kamp lukket efter 60 min, men score du ikke, vinder du ikke. Sådan har det altid vært. Prisen betaler vi igen, for ikke at lukke kampen, men tak spids for Cech, han redet da lige vores røv med et par gode redninger og frygtet sgu et par gange at Liverpool, men heldigvis havde han Cech på det.. Som der blev joket med, 1 Racist vs Racist 1 og det var racister der var målscoren.. :P

Skrevet af Obi d. 13/11/2012 - 09:01


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.