Euro League: Chelsea F.C - Steaua Bukarest
Hej alle blues tilhængere her på siden! Det er lang tid siden, der har været lavet en \"rigtig\" optakts tråd, og så synes jeg at det var på tide at der blev lavet en igen.
Denne kamp er uhyre vigtig, hvis vi vil have nogle forhåbninger om et trofæ i denne sæson, og efter en skuffende kamp i Bukarest, vil vi gerne \"bounce back\" og få endnu en fantastisk aften på Stamford Bridge. Det bliver svært at komme tilbage, men vi har gjort det før, og vi kan gøre det igen!
Chelsea kommer med massere af selvtillid efter det flotte comeback imod \"scums\" og det virkede som om at spillerne var tændte både i kampen (anden halveg) og efter kampen. Mikel har været ude og sige at Benitez, havde givet en god lille \"tale\" til spillerne, og havde været god til at motivere holdet til det flotte resultat... endelig noget positivt ved Benitez.
Apropos Benitez, hvis nu Chelsea ikke formår at gå videre.. kan en fyreseddel være aktuel? Skriv jeres mening.
Steaua Bukarest er i en fantastisk stime fortiden med 5 sejre i træk, bla. imod Chelsea, og de kommer derfor også med massere af selvtillid, og vil helt sikkert komme for at vinde! Nu ser jeg dem ikke spille så tit, og kender ikke rigtig deres taktiske sider, så om de stiller defensivt, eller offensivt aner jeg ikke. Chelsea fungerer ikke godt mod defensive hold, og er bedst på deres kontra stød, med vores hurtige offensive spillere. Jeg kunne dog godt forestille mig at Steaua stillede sig ned, og lod Chelsea styre kampen.
Hvordan skal Chelsea stille op til kampen? Torres spillede nok hans værste Chelsea kamp nogensinde, mod Steaua, men han er vores eneste mulighed i angrebet. Mata? Moses? Oscar? Hazard? Ramires?
Der er så mange muligheder på den kanter, og de har alle deres fordele, og ulemper. Hvordan synes i vi skal stille op?
Kamp Info:
Chelsea F.C - Steaua Bukarest
Stamford BridgeKick Off: 21:00 (dansk tid)God kamp til alle! :-)
Kommentarer
Men omvendt, vandt vi El, så vil vi være det første hold til at være Cl mestre der vinder EL, det er sgu da også noget... Men det er bare at blæse til angreb fra første fløjt og så få et tidligt mål. Når Chelsea kan og gider, spille deres pres spil, så med deres fysik kan de ganske enkel nedkæmpe hvilken hold i Europa..
Men omvendt, vandt vi El, så vil vi være det første hold til at være Cl mestre der vinder EL, det er sgu da også noget...
Rigtig nok, men ville sige at Porto's bedrift, ved at vinde først vinde UEFA Cuppen og året efter Champions League, er noget vildere! :P
Vi skal ind og styre kampen fra start, presse på fra første minut! :-)
super mål og er sådan set lidt ligeglad med han brændte straffe for det var dejligt at se at han havde lyst til at spille!!!
http://i4.mirror.co.uk/incoming/article1770172.ece/ALTERNATES/s615/Fernando%20Torres-1770172.jpg
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Cech: Det giver vidst sig selv.
Ivan: Han startede ikke inde mod Manshit, og det var vel på grund at han skulle spares til euroleage. Og jeg ser ham også som den bedste højreback i CFC.
David Luiz: Han spillede fantastisk mod Manshit, så jeg ser ikke hvorfor han ikke skulle starte inde.
Cahill: John T. hvar ret ustabil mod steaua sidste gang de spillede. Og så syntes jeg at han generelt er en bedre en bedre fosvars spiller end John T.
Cole: Tjaa, jeg ved ikke hvorfor jeg tror bare at han starter inde.
Lampard: Han er jo anføren.
Ramires: Er i rigtig god form for tiden, så hvorfor ikke.
Hazard: Han er den bedste i CFC fortiden udover Mata. Og så scorede han et sindsygt mål i søndags.
Mata: Han er den spiller der bære Chelsea frem. Han er vores bedste mand.
Moses: God teknik. Og kan udrete noget på egen hånd. (Oscar skal have en pause).
Torres: Pga. at det ville være et alt for stort sats at sætte en ikke angriber på den plads i sådan en vigtig kamp.