Everton - Chelsea (Carling Cup)
Ja, glem QPR kampen. Drengen viste mere fightervilje 9 mand end United gjorde 10 mand i deres respektive kampe. Så jeg er faktisk ikke helt så skuffet...
Anywho, nu gælder det Everton i Carling Cuppen aka. Mickey Mouse cuppen!
Hvad tror i der sker? Hvem spiller? Hvem får rødt? Hvem scorer? Er der nogen som kommer til skade? Får vi en streaker hen over banen og hvem dræber dragen og får det halve kongerige!
...
...
...
Nej, jeg har ikke drukket og nej jeg har ikke indhaleret mærkelige ting. Jeg sidder bare i solen lige nu (stråler ind på mit kontor)
Anywho, Chelsea har følgende spillere at vælge fra:
Husk, vi har 3 karantæner i form af A.Cole (5 gule kort), Drogba og Bosingwa.
Hvem tror i spiller og hvordan går det? Jeg tror personligt på en 2-1\'er og meget tæt kamp! Målscorer er Lukaku og Romeou
Kommentarer
Jeg er stortset enig med Michael82.
Jeg tror dog på Luiz fremfor Terry og Ivanovic da jeg tænker at han vil starte med dem mod Arsenal. Derfor kommer de til at sidde på bænken.
AVB har dog udtalt at han gerne vil vinde alle tuneringer han deltager i. Derfor tænker jeg alligevel måske at det er for en svag startopstilling mod et Everton hold der spiller på hjemmebane og formentlig ikke sparer nogle spillere.
Desuden så jeg lige et interview med David Luiz hvor han fortalte at han i sine ungdomsår spillede på den offensiv midtbane. Og jeg tænker derfor at det kunne være spændende at prøve ham længere op ad banen i en mindre vigtig kamp som denne. Han har jo allerede vist sin teknisk kunnen og hans fremragende sparketeknik. Jeg tror dog ikke AVB gider at eksperimentere med ham :-)
tror på en 3-0 2x Torres 1 Lukaku
Jeg syntes det er lidt en sjov opstilling, ville et eller andet sted gerne se dem stille således, men er sku lidt bange for det godt kan koste os sejren! Jeg ønsker de vinder 2-1, hvilket nok er realistisk, men det kunne sagtens ende med et nederlag, hvis bagerste kæde ikke har spillet nok sammen til det, med Romeu til prøve at løse opgaverne med Alex og Luiz. Bliver spændende at se.
Sturride, Kalou scorer vores 2 mål. Og Malouda spiller en stor rolle i det offensive.
Samme som Drogba - bare omvendt med Kalou / Anelka...Guldhornene i aften anyone?
Awekat:
God idé, men kan desværre ikke. Har en date med damen i aften - skal ind og se den nye TinTin :). I må drikke en ekstra for mig ;)
Hva helved Michael, fik i løst det så? Det lød lidt som en af de større opgaver :) Giv lige en tilbagemelding om jeg skal bruge krudt på at tage ind og se Peter Jackson og Stephen lege...
Hvis jeg giver en tilbagemelding på stemningen i aften, så giver du en tilbagemelding på filmen, Michael. Jeg er, ligesom Steen, interesseret i at høre om den.
Ja steen - det har vi gjort :). Nu ser jeg bare hvordan og hvorledes det går :). Er 29 og vil gerne se hvordan og hvorledes med hende her (hun er 34).
Men går det skidt, så kan jeg godt mærke interesse fra andre :D.
Anywho, Steen og awekat skal nok give feedback om filmen :). Ser den i 3D (Kan i hvert fald godt anbefale De 3 Musketerer i 3D :D. 4/6 stjerner fra mig (god søndagsunderholdning :D)
Okay, der kan man bare se... Jeg overvejede De 3 Musketerer, men kunne ikke lokke min date på det - her på lørdag, så jeg trak det korteste lod, og skal ind og se Klassefesten! Men okay - det går vel nok :)
Nå cafe guldhornene viser ikke Everton - Chelsea i dag. Såååå deeeet.
nogen der har nogle streams? Kan ikke finde en eneste
Der er ingen streams eller noget som helst :(( !!
Men må da lige knytte en kommentar til startopstillingen, det er da ret spændende at se Malouda som kaptajn, og hvad sker der for Bertrand inde, og Ivan ude på kanten istedet for Ferreira og Sturridge på bænken kontra Lukaku?
Indtil videre går det jo godt nok (0-1) :)
Ivanovich er nok på backen fordi han skal spille der istedet for Bosingwa pga det røde kort. Derudover er det fedt at både Lukaku, eachran, bertrand og kalou får spilletid, da normalt er bagerst i køen.
Sturridge skal nok få spilletid i de store kampe :)
Everton 1-2 Chelsea.
Turnbull rødt - Cech redder kampen for Chelseas vedkommende. Redder straffe, har en håndfuld vitale redninger.Phew - sikken kamp. Endnu et rødt kort, det er så whack
Prøv lige at overveje hvem der har tips 1-2 til Chelsea med Kalou & Sturridge som målscorer? ;-) ooow shit....
Så er det meget heldigt at i konkurrencen det kun gælder om at have målscore ;)...
Har selv 2-1 :D
EDIT: Damnit!!! Har lige set at kampen ikke er med!!! Hvad sker der! Piv! :D
Ja, den er ikke med i konkurrencen - WHY EJERSKOV? Det var her jeg ville kunne have givet Obi røv... Satans...
http://footyroom.com/everton-1-2-chelsea-2011-10/
Til folk der ikke har set kampen, værsgo 10 minutters highlights! Fandme en smuk dobbeltredning af Cech!
Men fatter ikke at de på bold.dk ikke nævner at Chelsea også havde et straffe (som Anelka skød ved siden af?!)
Billedet virker desværre ikke :/
Tak for det Michael82. Dejlige billeder, men det kunne sgu da være rart hvis vi snart kunne slutte med 11 mand på banen, også bliver det rart at få Torres tilbage til Arsenal. De andre strikere ser ikke umiddelbart ud til at være i kanonform (Det er selvfølgelig svært at vurdere Drogba udfra hans stupide opførsel i søndags).
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |