Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Genk vs. Chelsea

Hey blues.

Så er det iaften vi skal have en \"oprejsning\" ovenpå 2 dårlige resultater, hvor spillet ikke helt har hængt sammen. Der har været flere forskellige grunde til vi ikke har fået point for vores indsats, og det er jo hvad det er..

Hvordan får vi 3 point ude mod Genk iaften? Hvem stiller vi med? Hvem scorer mål og i hvilken rækkefølge? Hvad tror du der sker i kampenshede og vil AVB gentage successen fra hjemmebane, eller ændrer han på tempoet og spillestilen?

14 år siden
2529 visninger

Kommentarer

Abdik14 år siden

bænk: lukaku, maireles, luiz, mata, malouda og mikel.

jeg vælger denne 11er fra start, fordi jeg synes romeu skal spil noget mere og kalou er begyndt at gøre det godt igen.. jeg har valgt bertrand frem for cole, fordi jeg synes han spillede forrygende mod everton i curling cuppen. så synes jeg alex skal ind fra start.

Abdik14 år siden

torrs, anelka eller lampard scorer...

og chelsea vinder 3-0.

Drogba14 år siden

En sejr kan sende os videre fra gruppen, så jeg tror han stiller stærkest op.  

Og jeg mener Romeu er bedre end Mikel og derfor fortjener at starte inde. 

Luiz fordi han ikke spillede sidst, og Ivanovic havde en dårlig dag. 

Måske kunne jeg godt forestille mig Meireles starte inde istedet for enten Ramires eller Lampard. 

Awekat14 år siden

Tror han sparer Lampard, og bruger Meireless. Terry får en mindre pause efter uheldig kamp mod Arsenal + mediestormen omkring racismeanklagerne. Obi Mikel er ikke med flyveren til Genk da han eftersigende døjer med lidt rygproblemer, det giver plads til Romeu.Ramires er tilbage, så han får fuld skrue - Sturridge starter ude efter en skidt kamp mod Arsenal, og Anelka/Kalou får lov at boltre sig på højrekanten mens Torres og Mata kører på. Mata bliver senere skiftet ud til med den som ikke starter inde af Anelka/Kalou, og så får sturridge nok også en sub.Og angående bænken AbdiK så er lukaku ikke medi CHL-truppen ;) 

Awekat14 år siden

Shiiiit jeg var tæt på... SKulle bare bytte Mata ud:

Her er startopstillingen fra Chelseas Official Website: 

1 Petr Cech (c) 17 Jose Bosingwa 2 Branislav Ivanovic 4 David Luiz 3 Ashley Cole 7 Ramires 6 Oriol Romeu 16 Raul Meireles 39 Nicolas Anelka 9 Fernando Torres 15 Florent Malouda 

Steen14 år siden

Det er lækkerier at se de stiller som de gjorde. :)

Michael8214 år siden

Hvorfor Steen?

Michael8214 år siden

Har lige set highlights fra kampen... fandme irriterende at de ikke scorede på nogle af de mega chancer de havde :S... eksempelvis Lampard der bare skulle prikke den over (og selvfølgelig undrer jeg mig over hvorfor Luiz sparkede)

Anywho, jeg forventer stadig at de går videre... men nu kan de ikke spare spillere :/. Well, hvis de nakker Valencia næste gang og Genk hiver point fra Leverkusen, kan vi selvfølgelig spare i sidste kamp :)

Og Valencia har vi hjemme... burde hjælpe på det :)

Mata14 år siden

Kan heller ikk vaere stolt af vores defensiv arbejde.. ikk kun den her kamp man vi har da skuffer faelt i hele saesonen paa det defensive.. Nogen gang har vi bare vaert heldige og hive den hjem selvom vi var fuldstandig exposed bag ved .. Der ska da helt sikkert ske noget i det defensive hvis vi ska ha\'s chance for at vinde noget..Jeg ka virklig kun se Ashley cole som den eneste forsvar spiller som ku vaere i start opstilligen i Man City<<<< NOT GOOD

Off topic:

Er der andre der synes at Terry ska til at taenke paa hans retirement? Han har mistet det fart han aldrig havde og begynder at minde om Hierro i hans sidste dage hvor han spillede pga af hans status istedet for hans evner, Ferdinand er vist ogsaa i samme situation.

Obi14 år siden

Lige nu er problemet at intet fungere når midtforsvaret er så elendigt som det er PT, og det har svinget meget siden Carvalho forlod klubbe og Luiz, Alex eller Ivanovic har kunne følge op på siden hen..Mata@ Det \"emne\" kan ikke komme bag på Terry, men fart har aldrig vært hans store styrke og hans form har vært nedafgåen og tilbøjlig til nemmefejl.

Det er bare noget jeg tror, men det virker som om at det kun er Chelsea fans der kan se lyset i Terry, og forrig sæson kom han på holdet over årest dårligst spillere. Hvilket jo er rystenden.

Men Hierro delen, go samligning, men han bandt \"forsvaret\" sammen og der var helt kaos når han ikke var der klar. Men inden han stoppet vandt han Cl ;)

Oscar7Skipper14 år siden

AVB må snart indrømme at der skal ske noget defensivt.

Steen14 år siden

Tror ikke AVB indrømmer noget. Men arbejder på sagen. Jeg glæder mig til at få Essein tilbage!

Mata14 år siden

Har helt glemt om Essien>>> Det hele gi\'r mening nu :P ... Nogen der ved hvornaar han kommer tilbage ?

Steen14 år siden

Der er snak om juleferien

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold