Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hjælp søges! Chelsea - Crystal Palace

Hej alle,
Jeg og to kammerater er i London når Chelsea hjemme tager i mod Crystal Palace midt i december, og når man først er på den anden side af Nordsøen, skal denne kamp da overværes.
Pt. har vi 2 medlemskaber, men da dette er et lokal derby, tvivler jeg stærkt på at medlemmer får mulighed for at købe mere end en billet pr. medlemskab.
Derfor vil jeg høre om der sidder en venlig sjæl derude, som ikke skal overvære denne kamp, og derfor vil "udlåne" medlemskabs oplysninger. Jeg vil naturligvis kunne være behjælpelig med at udlåne mine oplysninger til en anden kamp som gengæld :)

Håber der er nogen derude der kan hjælpe!

Mvh. Nils
12 år siden
2917 visninger

Kommentarer

Duxii12 år siden
Tag fat i BlueViking her på forummet, han plejer at være meget behjælpelig med billetter og medlemskab.

http://www.chelseafc.dk/profil/blueviking/
Michael8212 år siden
Nemlig - han har styr på sagerne :)

I øvrigt - nogen som ved, hvor kampen bliver vist? Altså kanal?
NilsHasfeldt12 år siden
Hej Gutter,

Tak for input!

BlueViking har allerede været behjælpelig, og hjulpet med et membership.. Men tænkte/håbede at der var andre end ham, som er medlem af CFC fanklub og kunnne hjælpe.

Tak
Steen12 år siden
Jeg vil skynde mig og sige NilsHasfeldt, at BlueViking er champen til at skaffe billetter herinde på siden :)

Ellers vil jeg anbefale dig TomasCook sportsrejser
NilsHasfeldt12 år siden
Hjælp er fundet!

Til andre, som har brug for hjælp vedr. samme problemstilling kan det varm anbefales at henvende jer på følgende side:

www.talkchelsea.net/

http://forum.talkchelsea.net/topic/10351-if-anybody-needs-a-membership-number-this-season/#entry237715

Mvh,

Nils
Michael8212 år siden
Fedt :). Godt at se :)

Næste kamp

Lørdag 15:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. EvertonEverton

Forrige kamp

Tirsdag 20:00
Champions League Champions League
AtalantaAtalanta2 : 1ChelseaChelsea