Hjælp til billet - official fanklub
Er der en der vil være behjælpelig og låne mig sit medlemsnummer til den officiale fanklub.? Jeg vil utrolig gerne købe en ekstra billet til en chelsea hjemme kamp senere på året. Håber at høre fra jer Mvh Mickey
Kommentarer
Hvis du ønsker til de to store kampe, skal det vel også være en med en god bunke loyalty points.
BLueviking: Plejer sådan en kamp ikke at \'koste\' 42-55 points?
Mens i er igang med disse Loyalty points: Jeg er lige købt membership derinde for denne sæson. For man kun Loyalty points ved at bestille billetter til deres kampe? eller er der andre måder (:
Loyalty points er så vidt jeg ved efter hvor mange kampe du har set, ude som hjemme.
Et system som man burde indføre i de danske klubber!
Det kan godt være man skal have mange points for at have muligheden for de store kampe.
Den eneste måde jeg ved man kan tjene points på er ved at købe billetter til kampene.
Er der en af jer der vil låne sit medlemsnummer ud?
Hvis jeg ikke kan få en af de store kampe vil jeg fortsat købe til en mindre kamp.
Man faar point ved at koebe billetter. Hvor mange point man faar kan man se ud for hver kamp paa hjemmesiden http://www.chelseafc.com/ticket-news .
Hvor mange point man skal have afhaenger af kampen og hvornaar i seasonen kampen spilles. Arsenal kampen er foerste kamp i denne season, hvor man skal bruge point. Man kan altid se paa forhaand hvor mange man skal bruge.
Jeg kan desvaerre ikke hjaelpe med hverken Man U eller Liverpool kampen. Men hvis jeg ikke selv skal bruge mine medlemskaber laaner jeg dem gerne ud.
@Duxii - man kunne godt indfoere lignedende i DK, men de vil altid gaa i general sale da der aldrig er udsolgt til danske kampe:))
Viking: Helt enig.
Dog kunne man sikre sig at det var de \'rigtige\' fans der fik billetter til de store kampe på de gode pladser f.eks
Enig og jeg er stor fan af ideen da det sikrer at folk tager til de mindre attraktive kampe for netop at kunne koebe billet til de store.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |