Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hvilken angriber til West Brom kampen?

Jeg er træt af at have en valgmulighed mellem Eto (som er for gammel) og Ba (for ringe) til på lørdag. Hvem tænker I skal starte?
Godt nok bør vores offensive midtbanespillere være gode nok mod WBA. En stille 2-0 uden at en angriber scorer.
12 år siden
2693 visninger

Kommentarer

Blue4Life12 år siden
Mit umiddelbare bud må uden tvivl falde på Eto'o, hvilket vel og mærke kan ændres efter aftnens kamp, hvor jeg også regner med at se ham starte.

Du nævner at Eto'o "er for gammel", hvilket slet ikke har været min opfattelse af ham de sidste par kampe. Mod Arsenal var han livlig, måske en smule uskarp, men altid en trussel på kontraen. Og inden da spillede han en flot rolle i 4-1 sejren mod Cardiff, og krydrede dette med et kvalitetsmål.

Men som du nævner burde vores offensive midtbane være i stand til at bidrage med en scoring eller to. Oscar, Hazard etc. plejer at være garante for et mål i sådan en hjemmekamp.
Dwise12 år siden
Han kan lidt endnu ham den gamle :) Jeg synes egentlig etoo har været en god signing. Han er lidt anderledes end de andre angribere, og jeg synes, det er fint med forskellige typer i truppen. Og med to mål i aften, ligger den vel til etoo.
Zolafan12 år siden
Bevares :-)
Der er intet bedre end at blive modbevist samme aften. Både mål fra Eto'o og Ba, så ser alt jo godt ud. Hvis nu de scorer igen på lørdag, så æder jeg uden forbehold mine ord i mig igen.
Jonas08018812 år siden
Hazard starter desværre måske ude på bænken, fordi han missede mandagens træning.
Awekat12 år siden
Mon ikke han starter inde i weekenden, nu hvor Hazard gerne skulle have fattet pointen? Selvfølgelig en helt klar intention fra Mourinhos side om, at ingen er over holdet, og kan man ikke finde ud af at overholde simple interne regler, så er man ikke at finde på holdkortet.
- Jeg synes i øvrigt at det er en fantastisk side af Mourinho. Ligesom på alle andre arbejdspladser, er der konsekvenser ved ikke at møde op på arbejde, og spillerne - selvom de er stjerner og ser sig selv som selvskrevne på holdkortet - så skal de vise at de vil det, og det gør man i første omgang ved at møde op til træning, og dernæst ved at give sig 100% hver gang.

Når det så er sagt, tror jeg at Mourinho er fair, så hvis Hazard har fortjent gennem træning at være på holdkortet i weekenden, så er han på holdkortet i weekenden.
Zolafan12 år siden
Enig med Awekat. Men er der plads nu, hvor Willian og Schurle klarer sig så godt?
Jonas08018812 år siden
Schürrle spillede satme godt i går.
Awekat12 år siden
Synes Willian var bedre end Schürrle i går, selvom de begge to havde rigtig gode kampe. Måske var det også bare fordi at jeg synes jeg har været vant til at se højt niveau fra Schürrle igennem mange kampe nu, og egentlig synes at Willian i går måske spillede sin bedste kamp hidtil i Chelseatrøjen.

Når det så er sagt, så vil jeg svare på dit spørgsmål, Zolafan, ved at citere mig selv fra kommentaren lige over:
hvis Hazard har fortjent gennem træning at være på holdkortet i weekenden, så er han på holdkortet i weekenden
Blue4Life12 år siden
Dertil skal det lige nævnes, at Hazard er sikker på en plads i truppen, men ikke nødvendigvis en startplads.

"On Saturday, he will be with the team. We know his talent. He will be on the bench or playing but he will be in the squad, for sure.

Zolafan12 år siden
Det rigtig gode ved Schurrle er hans fantastiske arbejdsraseri. En super holdspiller der samtidigt scorer mange mål. Topklasse. Men ok Hazard er jo heller ikke ringe:-)

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.