Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Kampen mod Bolton

jeg troer at Chelsea vinder 3-0.

hvad troer i.

14 år siden
2008 visninger

Kommentarer

Obi14 år siden

Troet på 4-0, men kunne se efter at 25 min, det nok ikke kom til at holde, men Chelsea spillet som ingen go kamp, de var effektive, og Struigde var i sær klasse og Lampard spillet som i gamle dage. Men det skal lige siges at Bolton leveret en så elendig indsats, kan ikke mindes jeg har set noget så skidt længe.. En skam var at de unge nye spillere ikke kom ind, hvorfor skulle Anelka ind?!? Sæt da Lukaku ind i stedet. Men en ting Chelsea ikke har forbedret sig på siden Mourinho's afgang, er det defensive, det stadig svagheden, for de giver stadig alt for mange chancer væk, selv til et hold som Bolton, som faktisk havde lige mange skud på mål som Chelsea.

Steen14 år siden

Jeg var da ihvertfald oppe og kører da jeg så efter 25 min spil førte vi 4-0 :-) ! (jeg hørte den i radioen + livestream på telefonen da jeg var ude og kører)

Mata14 år siden

effektive + en meget dårlig kamp af deres reserve keeper som uden tvivl var skyld i 2 af målene.. det var en sjov reaktion fra bolton fansene efter deres keeper lavede den anden kikser(looked like they wanna eat him Alive :P)..

Men det var godt og se lampard i hopla igen, flot sammenspil mellem ham og drogba for det sidste mål... rutine sejr !!!  http://www.brevguld.dk

Steen14 år siden

Når du skriver sådan Mata, så tænker jeg altid: "Fuck han må have været presset!" Prøv tænk at være reserve keeper, og komme ind i Chelsea kampen på hjemmebane? Oddsene for at han ikke bliver skudt i sænk er jo ligmed 0.. Også laver han et drop, også et mere, også ... jamen det kan jo kun gå galt for den stakkels fyr :( Men dejligt for os! - Det var jo sådan set, det vi alle håbede vi have været sket i Mancherster United kampen, på Old Trafford, med De Gea..

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.