Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Kick-Off

Så er det blevet tid til årets første kamp Sounders F.C.


Det er chelsea´s første venskapskamp. Marko Marin håber han kommer til at spille i den blå trøje.


 


Info:


 


Hold: Seatlle Sounders v Chelsea F.C


 


Dag: Onsdag den 18 Juli


 


Tid: Kick-Off 3:30


 


Håber i kan lide tråden.


???


 


 


 


 


 


 

Redigeret: 18/07/2012 - 22:05
Skrevet af chelsealampard
Skrevet af 18/07/2012 - 15:07



Kommentarer

Tror på en 5-0 til os

Skrevet af chelsealampard d. 18/07/2012 - 15:11

ChelseaLampard-  jeg tror altså at du har lavet nogle fejl ved dit forum.


Det er da den 19 Juli at de skal spille, og jeg tror altså at du har skrevet tiden/kick off forkert. Men ellers ser din opstilling fornuftigt ud sammen med resultatet.

Skrevet af GoldForce d. 18/07/2012 - 16:51

Den spilles vel den 18. juli i USA, hvilket så er den 19. juli i Danmark. Og kampen spilles så kl. 2 AM engelsk tid, hvilket så må blive 3 AM dansk tid.. Eller er jeg helt forkert på den? :D


 


 


Og forresten drenge, så har jeg overvejet at købe 1 måned chelsea tv abb. her i pre-season. Er der nogle som har erfaring med dette?


 


Og hvordan var det nu.. var der ikke en som havde et link til online stream af Chelsea TV?

Skrevet af joey d. 18/07/2012 - 17:21

Joey: Here you go http://www.vipbox.tv/watch/23863/1/chelsea-tv-live-stream-online.html Stream til Chelsea TV


 


Jeg tor at nogle af de unge vil starte inde, så vi kan se om de duer til noget. Det samme med de nye


Tror på en god 5-0 sejr. Jeg glæder mig helt til at se de nye drenge i aktion, og jeg glæder mig vildt meget til at se Piazon.


Målscorer: Hazard! Piazon! Torres! Marin! Lampard!

Skrevet af torres9luiz4 d. 18/07/2012 - 17:29

sorry drenge min fejl!


 

Skrevet af chelsealampard d. 18/07/2012 - 22:06
Skrevet af hassan11 d. 19/07/2012 - 00:59

Har lige set første halveg af kampen. Marin, Hazard og Lukaku spiller SINDSSYGT!! De 4 mål: McEachran med LÆKKER assist til Lukaku, Hazard der laver solorate, Marin der laver solorate og rammer modstander inden den går i mål (selvmålet) og til sidst Marin med rigtig lækker assist til Lukaku, som viser styrke og scorer :)


 


Ovenstående var Chelseas opstilling til kampen.

Skrevet af joey d. 19/07/2012 - 04:30

God kamp offensivt! Defensivt var det en skidt kamp. 


Hvis man lige skulle beskrive de nye med få ord.


 


Eden Hazard er som ventet en kanon spiller som modtager bolden og laver nogle vilde vendinger. Masser af bevægelse og fart fra ham.


 


Marin også med masser af bevægelse og fart. Men det kunne være rart at se ham søge mod baglinjen en enkel eller to gange i løbet af en kamp istedet for kun at trække ind i banen med højrebenet. Det bliver for nemt at læse ellers.


 


De Bruyne spillede ikke en vanvittig god kamp. Havde et par skud som røg over mål. 


 

Skrevet af Drogba d. 19/07/2012 - 14:38

Joey: Jeg kan på det kraftigste anbefale dig Chelsea TV. Jeg abb. på det hele året rundt. Det er så fedt. Så skal du benytte dig af Chelsea's officielle app. Så har du altid interne nyheder, film osv ved din hånd :) Jeg er meget tilfreds med det. Alle pengene værd. Det koster jo kun 50-60 kr. i mdr. så det er jo små penge.


 


Drogba: Jeg sad faktisk og tænkte om jeg skulle skrive mit syn på kampen, men du har stort set skrevet hvad jeg ville :) De Bruyne havde en rigtig skidt kamp faktisk. Han lavede nogle afbrændere og var ikke for skarp med bolden i besiddelse.


 


Frank Lampard gjorde det faktisk godt og så nogle gode ting. Udsynet fejlede ihvertfald intet fra hans side af.


 


Er det bare mig, eller ser Lukaku bare helt vildt doven ud? Bl.a. ved deres 2-1 mål, hvor han "nægter" at løbe med retur og bare står og kigger på at bolden passere hans område og afventer og kigger på imens der bliver scoret imod os. Jeg synes også nogle af hans berøringer var skidte. Men så tænker jeg, det er hans første sådan rigtige kamp for Chelsea hvor han starter inde, det er pre-sæson osv, foruden de små minutter han har fået. Så han har vist lidt rust og han kæmper for sin plads i den 25 mands liste over Premier League spillere. Forstår ham godt.

Skrevet af Steen d. 19/07/2012 - 15:55

se målene her :)http://www.dailymotion.com/video/xs944t_seattle-sounders-chelsea-footyroom-com_animals?start=182


 


dejlig start på sæsonen, det skal bare fortsættes mod PSG... 

Skrevet af Tuxen d. 19/07/2012 - 16:47

Steen:


Okay fedt :) Det kunne være man skulle overveje det så!


Og til det du siger med Lukaku. Hmm, jo. Synes jeg du delvist har ret i, men det er også derfor jeg synes han i endnu højere grad minder mig om Drogba. Så længe han kan være den store tank op foran og laver mål på egen hånd er det længe fint. Det er den type angriber vi har haft i Drogba i otte år, så det vil jeg have det fint med :)

Skrevet af joey d. 19/07/2012 - 16:57

Joey: Yea, det kan du have delvist ret i. Men jeg bryder mig ikke om så ung en spiller har den holdning. Han har tiden med sig, og burde tilpasse sig og bestemt vise sig på den positive side. Men okay, vi ved jo heller ikke hvilke ideer og rent taktisk RDM har lagt for ham, at han ikke må komme for langt med retur, fordi han skulle kunne komme med op :) Så ... Men bryder mig ikke om den lasifer holdning til en der løber forbi ham og laver en konge aflevering og et mål.. Så står han bare og glor på :S 

Skrevet af Steen d. 20/07/2012 - 08:33

Steen:


http://www.youtube.com/watch?v=SHooCHRZvYM


 


Lukaku siger han ikke sov godt inden kampen.. kan være det er årsagen :D?


Ej, han siger nu også at det ikke påvirkede hans kamp... :)

Skrevet af Ejerskov d. 20/07/2012 - 10:55

Ejerskov: Ja, så det godt for et par dage siden på Chelsea TV :D eheh.. Han udtalte også kort efter kampen, (hvor han blev interviewet af Gigi på banen) at han synes selv han spillede en god kamp og hans fitness var okay taget i betragtning efter ferie og sådan. Han synes selv at han løb godt med tilbage og deltog i alle aspekter af kampen :) Mon han synes det, når han havde set replay af hans afbrænder :D haha

Skrevet af Steen d. 21/07/2012 - 18:56

Lukaku skal nok blive en stor spiller om et par år!


Han er da sød at ringe til hans mor når han ikke kan sove, det lyder til han er en meget jordnær fyr :)


Også har han en fysik som et monster, Hulk fra porto kommer jo til at ligne en kælling ved siden af Lukaku, om 2 år er han topscore i Premier league! :D

Skrevet af Jimiwissing d. 21/07/2012 - 19:52

Hahaha! :) jeg har sat hele min pensions opsparring på det bliver Torres i år :)! Lige et lille billede i mit indre hovede at Hulk ligner en lille kælling, owh jesus! Så skal Lukaku sku blive en ordentlig bøffel...

Skrevet af Steen d. 22/07/2012 - 15:10


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.