Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Man City vs Chelsea

Hej Blues,

Efter min mening ser vores håb om at vinde premier league færdig!!!

Vi er op til 9 point fra at nå 1st pladsen som er man utd.

Men vi kan stadig godt komme på en flot 2 plads i premier league.

Men så ville det være et godt mål, hvis vi vinder over Man City.

Vi er nu 4 point fra at nå dem, og hvis vi vinder er vi kun et point fra dem. Derudover tror jeg heller ikke, at en uaffgjort ville være godt, da vi stadig har spurs i hællende på os!

Jeg synes ikke, at det har været en af de bedste season i historien, da vi er røget ud af Champions League, tabte den første pokal kamp i starten af seasonen, og er også røget ud af kampen om premier league titlen.

Hvad tror i opstillingen,målscroore og kampen ender?

Håber at i alle får en god kamp :-)

13 år siden
1286 visninger

Kommentarer

Obi13 år siden

Det var sgu en til dels skidt kamp, og det brændte straffe gjorde Chelsea faldt nogen % og Shitty steg modsat og de var kyniske når de fik chancen, hvor Chelsea manglet det når de kom frem og det tit blev spillen rundt. City stod til dels godt bag i, men det blev aldrig den store oplevelse set med blå øjne (dahh), rigtig blå øjne.. Men vi er efterhånden ved at ha en dårligt tag på City. Men helt klart en nøgle kamp med 1 point kunne havde lukket guld kampen og satte os det længere foran Spurs og Assenal. Men det er 3 pladsen der er målet i ligaen og så ellers hive FA og europa league hjem.

Michael8213 år siden

Enig med Obi... men det er mere Tevez som er styg ved os... ikke city :/

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Trist at se at Chelsea blev spillet ud af banen i store dele af kampen.

Jeg forstår ikke udskiftningen af Lampard, da holdet går ned efter han forlader banen da de kommer til at mangel en leder på banen.

Vi taber på fight og det er ganske enkelt ikke godt nok.

Dog syntes jeg Cahil var meget imponerende. Han hodlt os meget inde i kampen de første 25 minutter. Havde gerne set Luiz være på midten med lamps i denne type kamp og JT som general.

Dwise13 år siden

av av det var noget af en afklapsning. Det var ikke så godt at se, men jeg synes dog, at der var nogle få lyspunkter. Cahill spillede en af sine bedste kampe, og Mikel gjorde det også godt i sin rolle på midtbanen.

Forstår ikke, hvorfor man vælger at pille Hazard ud, som vel havde været vores mest udfordrende spiller, og havde egentlig fået et okay spil i gang med Mata. Synes til gengæld Ramires beviser endnu engang, at han ikke fungerer på fløjen. I det hele taget har han ikke været god denne sæson i mine øjne, og tvivler lidt på, om han har niveaut til en plads i start 11\'eren. 

Snitteman13 år siden
Chelsea4evertrueblue: ja vil give dig ret i at cahill havde nogle super indgreb. Men ved målene bakker han i stedet for at skubbe op. Derudover synes jeg han er meget dårlig med bolden han ved ikke hvor man skal spille den hen hvis han bliver presset. Men generalt var det igen en skidt hold præstation. Der var ikke mange lys punkter. Man tænker mere og mere på at en ny coach kunne være fint. Denne sæson skal bare overståes og håbe vi kan holde den 3 plads og så vinde EL. FA er jeg bange for vi ikke vinder og klamme man u. Hvis vi kommer forbi Boro.
Duxii13 år siden

http://sporten.tv2.dk/2013-02-26-avis-sk%C3%A6nderi-hos-chelsea?forside

SMID HAM NU BARE UD!!!111

Æv hvor kan jeg blive irriteret over at han er træner i klubben.

Det giver mindre og mindre mening at man fyrede Di Matteo .

Michael8213 år siden

Pis af Benitez... you sir... are not welcome in this establishment!

Steen13 år siden

There is only one Roberto Di Matteo!!!

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold