Mission Impossible: Gennemført
Hvem troede på at Chelsea ville være CL finale bare for et par måneder siden. Vi kom på uhyggelig svære opgave, men vist holdånd, fighter mentalitet og sammenhold i verdensklasse. Jeg tror faktisk på at vi kan vinde finalen både FA Cuppen og CL. Tror I på at det er i år vi vinder CL?
Kommentarer
Jeg tør ikke bette på CL finalen...
Men jeg drømte for nogle dage siden at vi slog Liverpool 3-1 i FA finalen... og 2 mål af Torres... overvejer at ligge en 100 mand på det :)
Michael: Den hopper jeg sku satme fadme også på! 3-1 til Chelsea i FA Cuppen imod PØBLEN... Jeg er stærk overbevist om det dur, det dér shiaaat med dine drømme... Gjorde du det egentligt ikke også i sidste sæson eller tidligere i denne, med noget drømme tamtam også skete det?
MaxAbdi: Jeg tror du har ret. Vi kan gå hele vejen, og det er jo et eller andet sted 50/50. Jeg tror ligemeget hvad, vores modstandere i CL Finalen er skræmte pga. vores præstation imod Barcelona, Napoli osv. vi har vist vi vil og vi kan... Så kan vi også gå hele vejen!
Kæft det bliver spændene i finalerne!! Men svært!
Steen: Nej ikke drømme. Jeg blev bare ved med at sige at top2 ville være ManUtd/Chelsea... ingen troede på mig da vi var fucked ved nytårstid... men lur mig om det hele ikke blev afgjort på Old Trafford (desværre ved et forsvarskiks).
Men tror sgu jeg sætter en 100mand på det :). Skal bare se om man ikke kan sige \"3-1, 2 mål torres\" på samme kupon for bedre odds :)
En 3-1 sejr over Liverpool er bestemt en mulighed. 2 mål af Torres ville være så lækkert.
CL finalen bliver sku spændene. Jeg tror sku vi går hele vejen. Kan vi slå Barca kan vi også slå Madrid eller Bayern.
Selvfølgelig kan vi slå Bayern.. :)!
Michael, når du har fundet det tips, så meld det lige ud, så vi andre også kan tipse det :)!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Nu er det måske ikke den bedste sammenligning, men i NFL, det hold der vandt superbowl, Giants, de var et middel hold den regulære sæson, men de begyndte at spille godt i playoffs og så havde de momentum og til sidst så vandt de mod storfavoritterne Patriots, også selvom de iløbet af sæsonene havde en pæn antal skader, og jeg er sikker på det samme sker med Chelsea, de har momentum og en FA cup sejr vil give dem endnu mere selvtilid til at vinde CL.