Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Napoli

Holdet til at smaske Napoli!

14 år siden
3587 visninger

Kommentarer

Chelseagrunge14 år siden

Prøv Luiz ofsensive kvaliteter og lad Terry og Cahill klare forsvaret. Resten er rent guf!

Abdik14 år siden

Bænk: meireles, drogba, kalou, cahill, romeu og malouda.

SebastianLunnDK14 år siden

Tror det bliver den her. Mener også det er den stærkeste opstilling PT. Tror vi kommer til at se et meget offensivt indstillet Chelsea hold og forhåbeligt kan de vinde 2-0

Henssel14 år siden

vinder 3-0 Drogba laver alle 

Steen14 år siden

Sådan her tror jeg vi stiller mod Napoli, for at tænke lidt ud af boksen og samtidig med prøve at centrer vores spil så vidt muligt. Bruge Mata og Ramires løbekraft, for at samle op og bruge Essein lidt mere defensivt, og trække Sturridge lidt ind på midten og skifte/rotere med Torres.

Sådan en tråd som denne - bør der ikke være lidt guf i den? Hvorfor ikke tænke lidt ud over boksen og sætte sig ind i kampen, hvilke spørgsmål opstår der når du tænker på kampen og Chelsea\'s rolle i den. Det er lidt svært at tænke ud af boksen for dig, når det eneste der ønskes egentligt bare er en startopstilling - åbenbart?

Jeg håber/tror Chelsea vinder 2-0.

Awekat14 år siden

Jeg har også lidt svært ved at finde ud af om man skal skrive den omstilling man håber på at se, eller den opstilling man tror vi kommer til at se.

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Det er da helt sikkert at Drogba bør starte på toppen.

Jeg deler klart den opstilling som SebastianLunn og Hensel har sat.

Vi skal smadre dem på fyssiken og råstyrken. Højt tempo og sikre at Napoli ikke får mulighed for at trække tiden som Italienere har for vane og er dygtige til.

Masser af nærkampe og presse dem overalt.

Men samtidig passe på at forsvaret ikke kommer for højt så Napolis omstillings spil med deres offensive 3 kløver ikke får en rolle.

Vi bør være bedre end Napoli.

2-0 er mit store håb.

Awekat14 år siden

Også meget enig i opstillingen. Ser helst midtenbanen som SebastianLunn har sat den

GoldForce14 år siden

Jeg vil også gerne se Luiz på defensiv.

Tror/Hårber Chelsea vinder 2-0 eller mere. :)

Bænk: Torres-Ramires-Romeru-Lampard-Hillario.

Michael8214 år siden

Det er hvad jeg tror kommer til at ske. Sejren bliver 3-1 til Chelsea og så vinder vi i overtiden.Bænk: Torres, Lukaku, Ramires, Mikel, Hilario  

torres9luiz414 år siden

Jeg tror at den kommer til at se sådan ud. En 4-2-3-1.

Jeg tror desværre på en 2-1 sejr

chelseafan1714 år siden

Ligesom i kampen mod Valencia i gruppespillet hvor vi havde brug for en sejr, på hjemmebane, mod Valencia der på det tidspunkt var i ret god form, alligevel smadred Chelsea dem 3-0 på Stamford, og jeg tror på det samme igen, 3-0.

Forsvaret har spillet godt de seneste 2 kampe, og jeg tror godt kan håndtere Hamsik/Cavani/Lavezzi på hjemmebane.

3-0 Drogba, Lampard og Sturridge score.

christensen14 år siden

Krydser fingre og ber til at Chelsea virkelig kan overraske på Broen! Onsdag skal Chelsea virkelig vise deres værd!! De skal vise at de stadig er, og forbliver et top klasse hold!! De store stjerner skal Gå forrest og kæmpe, som det var CHL finalen!! Der SKAL Fightes!!! for en ordenlig sejr!!!  

Steen14 år siden

#12  chelseafan17> Du mener da ikke helt seriøst at Romeu skal starte inde, og Luiz skal ud på kanten? Jesus .... Hvis de stiller sådan der - så får vi smadderkasse...

Spørgsmålet er vel om det er rigtigt at vi skal starte inde med Terry? Det vil jeg mene er forkert.

Michael8214 år siden

Steen: Jeg mener at Cahill/Terry ville være et godt makkerpar. De to kender hinanden fra landsholdsregi og Terry er immervæk en god leder nede bagi.

Ivan the Terrible på kanten til at hjælpe og så er vi stærke. Luiz bør være klar som indskifter i den kamp da han i min optik skal lære at klare sig med Cahill :).

Noget andet...

Hvor kan man se kampen drenge? Den vises vel i fjernsynet ik?

Jimiwissing14 år siden

3+ kl. 20:45, Onsdag 14-03 (:

Jimiwissing14 år siden

3-0, Drogba x2, Ramires.

Steen14 år siden

Michael: Vi er fuldstændige enige omkring at Terry & Cahill er et glimrende makkerpar, men jeg har ikke megen fidus i at Terry skal komme ind fra en skadesperiode mod lyn hurtige Napoli, som om det var en \"walk in the park\" ...

Luiz & Cahill i centrum, med Ivan i kanten til at støtte op om f.eks. Luiz. Så kan det vurderes om Cahill skal på venstre side eller ej. Det var en mulighed, at sige:

Cole - Cahill - Luiz - Ivan

chelseafan1714 år siden

Steen: Jeg lagde os kun Luiz der fordi jeg ikke ved om Ivanovic er skadet, han blev jo skiftet ud mod Stoke, og Bosingwa tror jeg os er skadet, han var slet ikk på holdet mod stoke.

Og det med Romeu er der god grund til, tjek lige den her artikel om Romeu.

http://alrickbrown.com/romeu-to-the-bench-good-or-bad/

Tal og statistiker lyver ikk.

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Steen: Jeg ved ikke hvad du har mod Terry lige pt (se artikel om anfører).

Han er da stadig vores bedste midt Stopper og leder på holdet,

Han vidste det igen i denne weekend hvor han og Cahill spillede til 0. Han skal nok kompensere for sin hurtighed ved at placere sig bedre. Cahill er fornuftig hurtig til at løbe med angriberne.

Desuden spille Napoli sikkert 4-3-3 så det er kanterne der samler op på de hurtige folk. Syntes den centrale midt bør være Ramires - Essien og Frank.

Det er nu noget af sæsonen kan reddes.

Lad os håbe på en magisk aften på Broen og naturligvis med JT som leder.

Don14 år siden
Steen14 år siden

#20  Chelsea4evertrueblue: Nu har jeg som sådan ikke rigtig noget mod Terry, hvilket du nok højst sandsynlig også ville vide, hvis du læste nogle flere af mine indlæg. Tværtimod. Jeg har hele vejen til varmt omkring vores ældne spillere, og har også ofte sagt at jeg håber generationsskiftet foregår i en glidende overgang, og de unge skulle lære fra de gamle. Så forstår ikke din kommentar?

Grunden til jeg tænker Cahill og Luiz er hurtigheden i Napoli, og ovenpå hans skade, ville det måske være fornuftigt at spare Terry. Men vi har jo allesammen hver vores holdninger, og gudske tak og lov for det :)

Snitteman14 år siden
Chelseafan17: jeg er helt enig med dig i at Romeu skal spille. Han er ikke kun god defensiv som mikel er. Hans afleveringer op igen midten er helt perfekte. Har lagt mærke til han er den eneste der rigtig benytter disse afleveringer. I stedet for alibi tilbage eller til siden.
Michael8214 år siden

Steen for satan min ven :D.

Ej, jeg mener selv at Terry og Cahill ville passe fint. Yeps, Italienerne har mere speed, men Terry skal jo netop tage dem på styrke sammen med Cahill. Jeg er nemlig bange for at Luiz måske ikke ville kunne styre sit temprament.

Hvad angår Romeu sagen... så kan jeg snildt se ham spille. Spørgsmålet er om han får lov eller om RDM tænker at han vil forsøge sig med de gamle rotter i denne kamp.

Awekat14 år siden

Taget ud af pre-match brief, fra officielle hjemmesiden under Tactical Brief:

Tonight is a time for lions and leaders. Chelsea have proved in the past that we have both. It\'s time for them to roar again. Risks will have to be taken, and mistakes will be made, but it\'s time for the Stamford Bridge crowd to roar with them.

Damn, fik kuldegysninger og sank en ekstra gang.

CAREFREE, WHEREVER YOU MAY BE, WE ARE THE FAMOUS CFC, AND WE DON\'T GIVE A FUCK, WHOEVER YOU MAY BE, CAUSE WE ARE THE FAMOUS CFC! (skal helst synges/råbes)

Michael8214 år siden

Awekat, kommer selv til at se den derhjemme med 4 andre. Ingen af dem er CFC fans, så jeg håber på at CFC fucker Napoli så jeg ikke skal lide!

1 Gunners fan, 1 Utd fan, 1 BIF fan og 1 FCK fan... 3 af dem har grund til at håbe på at Napoli klarer den... men jeg ved at vi vinder... STORT!

Steen14 år siden

Michael - giv dem noget at klynke over :)!

Michael8214 år siden

Steen - Hvis ikke, så kan jeg altid komme afføringsmiddel i deres øl og se dem lave en \"Dum & Dummere\" scene ;)

torres9luiz414 år siden

Chelsea SKAL bare videre! Ellers bliver jeg nok mobbet lidt af nogle Man Utd fans. Men de ryger da snart ud af Europa League, så de har da heller ikke så meget at råbe \'hurra\' for.

Jeg håber at de stiller med Terry og Cahill. Luiz tager for mange chancer, og det har vi ikke brug for, i en kamp hvor vi skal stå stærk defensiv, for ikke at lukke mål ind. Han kan jo godt score mål, hvilket vi jo mangler, men Terry og Cahill står stærkt i forsvaret. Terry kan jo stoppe de farlige angriber, og han er ikke så usikker med bolden, som Luiz er.

Jeg tror ikke at Romeu for spillet den her kamp. Jeg håber også mest på at Essien-Lampard-Ramires starter inde. Ramires er hurtig, og kan lave nogle gode afleveringer, og Essien og Lampard er mere solide midtbanespillere. 

Steen14 år siden

God idé Michael  :) giv dem noget at tænke over....

Er der nogle der ved hvor den bliver streamet henne?

Awekat14 år siden

En skam at du ikke skal se den i ordentlig kvalitet.. men her:

http://www.firstrowsports.eu/watch/113145/1/watch-chelsea-vs-napoli.html

skib9714 år siden

RDM vil sikkert starte rimeligt offensivt. Dette ville nok være en god mulighed for at jorde deres 3 forsvare. Jeg tror nu nærmere at det bliver en 4-3-3 med fra bagerst og venste: Cole, Terry, Cahill, Ivanovic. Essien, Lampard, Ramires. Mata, Drogba og Sturridge. Resultat: Drogba 9 min 1-0, Ramires 33 min 2-0 Cavani 74 min 2-1 Drogba 87 min 3-1. I forlænget: Mata 106 min 4-1. Så jeg tror det bliver en lang og god offensiv kamp med mange defensive fejl.

Tuxen14 år siden

Du tog sgu ikke helt fejl skib :)

Steen14 år siden

Fuuuck Torres gjorde et godt eksempel af sig selv!

Tillykke med sejren drenge!!

torres9luiz414 år siden

Hold kæft en vigtig sejr. Videre i Champions League. Nice!!

Michael8214 år siden

HVA SAGDE JEG!!!! SE #10!!!

3-1 og i overtiden vandt vi!!!! OOOHHHH!!! YEEEAAAHH!!!

Men selvfølgelig oddsede jeg ikke... flot

Awekat14 år siden

Fuck en fed kamp - mit hjerte kan desværre ikke holde til det... Lå med en hvilepuls på 200 hele vejen igennem kampen! Fantastisk arbejde af samtlige spillere, det gav sig bogstavelig talt 110%.

Og FUCK en fed reaktion af Robbie efter kampen...

Michael8214 år siden

Awekat

Så du da han hoppede på Torres? :D. Torres så den slet ikke komme :D

Awekat14 år siden

Michael82 Haha, ja, Torres havde nær brækket nakken... Det så alt for sjovt ud!

JMR14 år siden

Super flot indsats, man må sige at Robbie er kommet ok fra start, nu gælder det FA-cup mod  Leicester.

Steen14 år siden

Bliver nød til at dele det her billede med jer :)

http://www.flickr.com/photos/officialchelseafc/6983339587/in/photostream/

Snitteman14 år siden
Det var så godt i går. Virkelig en forløsning. Dejligt at se alt den glæde de spillere udviste Drogba viste også flere glimt at gammel fordoms styrke. Ramires er bare så god. Han bliver hele tiden bedre og bedre. Torres gjorde det igen rigtig godt. Dog igen uden og score. Forza CFC.
nikoskov14 år siden

Fantastisk kamp! Den første halve time var jeg godt nok nervøs, da vores spil slet ikke hængte sammen. Det blev dog bedre og bedre som kampen gik. Napoli er fantastiske i omstillingsspillet, og vi formåede da heller ikke at holde dem væk hele tiden, men alligevel synes jeg, at forsvaret spillede en rigtig god kamp. Generelt udviste alle spillerne en kæmpe holdånd og fightervilje - specielt illustreret ved Ivanovic\' præstation og jubelen, da vi vandt. Af andre spillere vil jeg fremhæve Luiz, som jeg synes var fremragende, da det brændte på. På midten spillede Ramires en super kamp rent offensivt, mens Essien lavede et kæmpe defensivt arbejde. Offensivt strålede Drogba!

SebastianLunnDK14 år siden

Super kamp!! Alle kæmpede til det sidste.. selv Luiz som ikke kunne gå, gav alt hvad han havde! Super offensivt og Midtbanen fungerede godt. Var utroligt stolt over at være Chelsea fan igår! <3

Obi14 år siden

Det var da Chelseas bedste præstastion i 2012, måske i hele sæsonen.

Men det var tydeligt at se at var de klar og tændte, og det var ikke til at se de skulle hente  2 mål, og de kørte bare på, alle spillet sgu godt, og var selvom vi gik til halvleg med 1-0, så var jeg og alle andre på broen overbevist om at det ikke var over endnu. Selvom at Napoli score til 2-1, så slog det ikke holdet ud, nej, de kørte bare mere på, og i hele kampen var det tydeligt at se at Chelsea har den internationale rutine i de her kampe, den manglet Napoli. Min puls var også høj under hele kampen, og det blev da ikke bedre i den forlænget, men hjertet stoppet lige kort da Ivanovic smækket den ind. Men de sidste 5-7 min var spændene og slut fløjet var forløsningen, især mit helbred...

Michael8214 år siden

Obi - sad selv med 4 andre ikke CFC fans... kæft de havde det sjovt på min bekostning. Da Lampard skulle sparke, så tog jeg en pude op foran ansigtet og min kammerat sagde \"NO! HAN BRÆNDTE!\"... fuck et svin... smed puden lige i ansigtet på ham :D.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.