Opsummering af CHE - SWA :-)
Hey there you Blues,
Hvilken fantastisk lørdag eftermiddag for vores elskede blå. :-)4-1 sejr og et godt stempel fra vores side med sprudlende offensivt spil!En velspillende Ramires smækkede 2 basser ind for os, mens Torres også fik nettet (før han fik marchordre) og samtidig fik Droggen også sit comeback og sit navn noteret på måltavlen.Alt i alt, en fantastisk eftermiddag, hvis jeg selv skal sige det!- Det eneste minus i bogen er selvfølgelig Fernando's åndssvage røde kort, som kommer på et utroligt ærgerligt tidspunkt, nu hvor El Nino var kommet tilbage. Uforståeligt, at han laver tacklingen - men pyt nu med det. For hvor er det dejligt han er her til, at score nogle kasser som han får chancen for igen mod Valencia.Dog også endnu et lille minus ved Bosingwa for den manglende opdækning på Swansea's reducering.Hvad synes I? Man of the Match: Ramires (imo)/Fernando Torres aka. Mikkel
Kommentarer
En udemærket sejr. Bare ærgeligt vi ikke holder 0'et. Har desværre ikke set udvisningen men regner med at han minimum får 2dages karentæne, surt!
Det er bekræftet at han får 3 dages PL :-)- Dvs. han er stadig fri til at spille imod Valencia, og er tilbage på den engelske plæne imod Everton i Carling Cup (såfremt han udtages til den).
FernandoTorres: Du kan godt lave afsnit, du skal bare trykke Enter 2 gange ;). Første gang, så hopper du en ny linje ned, anden gang så er der nyt afsnit :)
mht kampen, så så jeg den desværre ikke :)
Dejlig sejr. De var klart det bedste mandskab over hele kampen. Gode mål fik vi også. Altid dejligt når Torres scorer, men hold dog op hvor er det hjernedødt at lave den tackling. Fantastisk at se Drogba tilbage.
MOM: Ramires. Den mand har udviklet sig så fantastisk meget siden han er kommet til. Han havde en stor afbrænder mod Utd, men den gjorde han op for med sine to flotte scoringer.
Flop of the match from Chelsea: Bosingwa. Han spillede 90 dårlige minutter. Dårlige indlæg og dårlig opdækning ved målet.
Det var en god Chelsea kamp. Torres spiller fantastask og laver et fantastisk mål, tror på at han er igang nu. Tror han får rødt pga. han er meget tændt, det er godt, men et dumt rødt kort, håber han spiller onsdag i Valencia. Remires spiller rigtig godt idag, han skal bare blive ved, synes han bliver bedre og bedre. Mata er bare fantastisk.. Synes at Bosingwa ser skidt ud idag, måske man skulle prøve Luiz på højre back? eller stætte B. ivanovic derud. Jeg mener stadig, at Chelsea mangler en stjerne på midtbanen, prøv og se, hvis vi havde Luka Modric..! Håber du køber en klasse midtbane spiller, helst Modric, ellers er der Kaka og Hamsik.
Jeg synes vi spillede godt i går. jeg synes det var et rigtig flot mål af Torres, fordi han har ryggen til mål og alligevel drejer han rundt og får afsluttet. Hvis man kommer til midtbanen er det så kun mig som synes Mikel havde flere løb frem af banen?? Hvis han begynder på det er det rigtig godt. Forsvaret har problemer på dødbolde (Bosingwa så ikke godt ud ved deres mål) og Cech havde ikke så meget at lave, så ham kan jeg ikke skrive noget om.
MAN OF THE MATCH ifølge mig var Ramires.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Okay... Jeg vidste ikke, at man ikke kunne lave afsnit her på forum - det må I undskylde, håber det er overbæreligt alligevel! :)