Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

QPR - CFC

Opsummering af 1-0 nederlaget til QPR.

Bosingwa så rødt

Drogba så rødt

Mata fik en skade

Jeg er godt nok i tvivl om Bosingwa skal se rødt.. Alt i alt.. Uheldigt, og jeg er sikker på at Bosingwa nok skal vende tilbage med fornyet selvtillid. Drogba derimod, er jeg ikke i tvivl om fortjener at se rødt. Og jeg synes at han fortjener at blive straffet af klubben i form af en bøde, OG misse et par kampe.. Han spiller en væsentligt rolle i nederlaget i dag. De eneste spillere jeg vil give thumbs up, er Cech og Mata. Ellers er der ikke noget respekt og disciplin i dag. Og Davids aktion, synes jeg starter en kædereaktion, som ikke kan bruges til noget! Lad os håbe at det bare var en engangs svipser. For vi er jo klart stadigvæk med i gamet! Hvad siger I?

14 år siden
2518 visninger

Kommentarer

Jeppe14 år siden

Jamen alt i alt en meget forfærdentlig kamp. Straffesparket er tyndt og inden straffet begåes, laver Helguson frispark på Luiz, men han spiller meget urutineret her (Minder meget om det han lavede sidste år mod Fulham, hvor Cech dog reddede ham). Han må lære at styre sit temperament og ikke spille så aggressivt på forsvaret i feltet.

Bosingwas røde kort er meget kontroversielt. De har fat i hinanden, Terry er på vej ned. Til gengæld er drogbas fuldstændig rigtigt til direkte rødt. Det utilgiveligt dumt. Jeg er til gengæld ikke enig med dig i vurderingen af de resterende spillere. Tyve minutter ind i anden halvleg har 9-mands Chelsea haft 65% ball-possession mod 11 QPR spillere. Det viser vilje og nosser. Lampard synes jeg yder en fantastisk indsats.

Bottom line. det her var en svipser, som i høj grad affødes af dommerens inkompetence. Hvis han dømmer straffe til Helguson, må han også dømme straffe til Lampard og Luiz. At spillerne reagerer så uprofessionelt er dog bekymrende, men jeg havde heller ikke kunne kontrollere det, specielt efter den behandling vi fik af dommeren på Old Trafford. Det er frustrerende når de to kampe vi taber oplever så massive dommerfejl. Det eneste man kan frygte er, at spillerne taber moral efter at have misset en god chance for at overhale kære United (det var til gengæld en fantastisk kamp:)) og nu er seks points efter ret suveræne City, der skal begynde at spille betydelig ringere hvis vi skal indhente dem. Men det er sjældent et hold spiller så godt en hel sæson. Husk på hvordan vi selv var suveræne indtil vi mødte City sidste år i november. Lad os håbe de laver en chelsea december 2010, så er vi hurtigt med igen.

Cheer up. Vi er stadig med i gamet. I øvrigt var jeg på Guldhornene til kampen mod Genk for første gang i mit liv. Det er en fantastisk oplevelse, som alle der har mulighed for det bør opleve. Slut med barer fyldt med United og Liverpool fans. Her ser man kun blot og tallet 26 overalt. Det er fedt.    

Michael8214 år siden

Aranza: Var allerede en tråd med QPR/Chelsea kampen :). Mine kommentarer er der, men lige for at sige noget.

Jeg er dybt uenig. 1 Halvleg var dum ja... men 2 halvleg vil jeg fremhæve Cech, Ivanovich, Anelka, Lampard, Luiz, Cole, Terry.

Bemærk hvor meget de drenge løber. Det er helt VILDT. De kæmper 9 mand mod 11 og det er tættere på 1-1 end det er på 2-0. QPR kom til den ene chance på frisparket... ellers var det halve ting.

Og forstår udmærket deres frustration. Bemærk Mata og Lampard hvordan de flækkes ned på et tidspunkt hhv. en albue i hovedet (mata) og en grov tackling (lampard) hvor ingenting gives. Selvfølgelig bliver man irriteret. Men må sgu indrømme at AVB tager alting hen på sine skuldre (i bedste SAF stil) og selv er utilfreds med dommeren... stort kadou herfra.

Jeppe:

Har været på Guldhornene flere gange ;). Dejligt sted.

Og lad være med at overvurdere City - har de sidste mange uger sagt til folk som mente at United var ustyrlige i denne sæson \"Bare vent... det var CFC også sidste år\".

Mit bud i år på mestre - Chelsea el. United. Bemærk en vigtig ting som Chelsea gør, som City IKKE gør...

Rotation. Spillerne i Chelsea lærer at spille sammen med mange... City kan kun spille med få andre. Det skal skader og karantæner nok få gjort kål på ;)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.