Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Retur kamp:Barcelona vs Chelsea

Så er det tid til Camp Nou det er er måske den vigtigste kamp i sæsonen. Men Barcelona er en svær modstander og de er helt enorm svære at spille imod Camp Nou.

Men de har lige tabt til Real Mardrid på Camp Nou i ligaen som sikkert har afgjort den.

I Champions League har Barcelona alle de kampe de har spillet scoret 2 mål hvilket Kan være nok til at gå videre.

Chelsea har lige haft et hårdt program, men husk lige på at Chelsea har vundet 2 ud af 3 af kampene og det er imod storhold.

I Champions League har Chelsea haft det svært på udebane kun med 1 sejr i deres 5 udekampe, men i alle Chelsea udekampe har Chelsea scoret og husk på hvis Chelsea scorer et mål så skal Barcelona op og score 3 gange

Kamp Info

Dag: Tirsdag d 24/4

Tid: optakt fra kl 19:30 begynder kl 20:45

Vises på 3+

God kamp

14 år siden
4485 visninger

Kommentarer

chelsea210114 år siden
Undskyld det er lidt rodet men jeg skrev det altså så det var overskueligt at læse
SebastianLunnDK14 år siden

Jeg har valgt samme opstilling som i den omvændte kamp (medmindre Luiz er kommet tilbage fra skade) Den fungerede jo godt, og vi stod godt og kompakt i defensiven. Håber virkelig på at Drogba bliver klar! vi kan ikke undvære ham, men han skal ikke få et gult kort, ellers får han karantæne i finalen hvis vi når dertil

Tror på en 1-1

Mål af Drogba og Sanches.

Drogba14 år siden

Samme formation og opstilling som den første kamp hvor vi stod godt defensivt selvom vi til tider var heldige. Drogba ved jeg er tvivlsom, men er sikker på at han er at finde på banen.

At Barca tabte mod Real i weekenden på Camp Nou ved jeg ikke helt om er godt for Chelsea. Real viser naturligvis at Barca kan besejres i egen hule, men til gengæld er Barca så godt som ude af mesterskabskampen i ligaen og har derfor kun Champions League at fokusere på. 

Jeg håber dog på at Barca fører 2-0 næsten hele kampen indtil det 90\'ende minut hvor Drogba banker en kasse ind og sender Chelsea videre. Og rent realistisk set tror jeg også godt den kan ende 2-1 til Barca . 

chelseafan1714 år siden

Der var en grund til at 8 spillere blev sparret mod Arsenal, vi skal bruge det samme hold.

Ramires gjorde det godt med at lukke ned for Alves, og Maireles og Mikel gjorde det godt mod Messi, men denne gang er det på Camp Nou, og med en Dommer der er kendt for at være let påvirkelig af spillere og publikum(Har jeg fået at vide af en der følger Tyrkisk liga), så tror Barca får et straffe, men alt i alt tror jeg på en 2-1 sejr til dem.

Messi, Messi Drogba bliver målscorene

JMR14 år siden

det bliver en herlig 0-0  kamp.

Jimiwissing14 år siden

2-1 til Barca - Ramires score.

Steen14 år siden

Jeg mener helt bestemt vi skal stille stærkt! Vi skal gå efter kontra angrebet som vi så fint viste på broen i den første kamp. Cahill har efterhånden vist for mig, hvorfor netop lige han bliver den nye John Terry. Ofre sig i hver enkel bold, og kæmper til det sidste. Mikel i bunden, for at støtte op i det centrale med Meireles, som viste et fantastisk defensivt arbejde også i den første kamp. Jeg er lidt nervøs for at komme for langt frem på banen. Derfor mener jeg Ramires og Mata skal arbejde defensivt og lade Drogba flytte på deres bagerste kæder. Ramires sprint vil kunne skabe huller for Drogba. Jeg tror muligvis at Mata kan følge med rent boldmæssigt mod stærke Barcelona, hvor man muligvis bør tage chancen og sætte en fysisk stærk Kalou ind. Vi har vist hvor stærke vi er imod Barcelona hvis vi spiller på fysisken og løber for hver bold.

Rent defensivt, er det UALMINDELIG vigtigt at vi får centraliseret deres spil(hvilket de meget gerne vil) og vi får lukket det ned, med en meget defensiv midtbane. \"Parker bussen\" om man vil. I dont care. Vi vider på det skidt, det er vores force.

Jeg tror på vi kan gå videre til finalen, efter Barcelona\'s fald imod Real på netop Camp Nou i weekenden. Jeg tror på et 1-2 nederlag. Drogba, Xavi og Messi.

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Jeg er enig med den opstilling som Steen har. er dpg overbevist om at drogba starter på toppen. Ellers samme hold som på hjemme bane.

Vi bør have friske ben efter mange blev sparet i lørdags.

Come on Chelsea- lets go to Munich

MaxAbdi14 år siden

ifølge statistikkerne har vi næsten scoret hver gang vi på camp nou, mon ikke vi også scorer en eller to mål imorgen. vi skal står stærk i defensiv og ikke give dem mange chancer som vi gjorte på broen... vi skal gå fysisk til dem og ødelægge deres måde at spille på.

GoldForce14 år siden

Bliver en svær kamp!

Bænk: Kalou-Torres-Mikel-Meireles-Luiz-Bosingwa-Hillario.

Tror det bliver en 2-1 til os.

Mål af Essien-Sturridge-Sanchez

chelsealampard14 år siden

Barcalona 1-2 Chelsea                                                                                                                                  (Messi 1-0) (Drogba 1-1 Lampard 1-2 )                                                                                                                                            BŒNK  Hillario,Malouda,Cahill,Mikel,Romeu,Ferreria                                        

padefar14 år siden

Tror det bliver enten 0-0 eller 1-1. Uanset hvad, så gør jeg mig klar til endnu engang at skulle høre på b*tches wine over Chelsea\'s flotte defensive indgang til kampen :)

chelsea210114 år siden

Samme opstilling som sidste.

2-1 til barca 1-0 Messi starffe 2-0 lidt en drøm men Torres kommer ind og scorer i overtiden med et langskudmål :) 

Obi14 år siden

WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

WilliamB14 år siden

BEST! NIGHT! EVER!

SebastianLunnDK14 år siden

Hvor er det fantastisk! <3 Jeg synes vi havde fortjent det til sidst med den måde vi kæmpede på!! 200% fra alle!!

Men hold kæft det var dumt af Terry... dårlig stil! Super mål af Ramires (ærgeligt han misser finalen...) Og selvfølgelig El Niño!!!

TILLYKKE! KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH!!!!!

Awekat14 år siden

HAhahaha jeg griner stadig over replay af målene

Michael8214 år siden

YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!! CECH DU ER FOR VILD!!!!!!

Seriøst, jeg kom til at banke lidt hårdt i bordet da Torres scorede!!! Så den (heldigvis) tomme øldåse røg på jorden! Mine kammerater flækkede af grin :D.

Seriøst hvor er jeg flad af grin nu! Det her var bedre end at vinde finalen!!! Fuck hvor barcafans whiner over alt om hvor ufortjent det var :D

Hahahah luuuuuv! Og KÆFT et lækkert mål af Ramires! Din lille wunderbare negerbasse!!! Vi elsker dig!

JMR14 år siden

En forsvarsmæssig genialitet, sådan lukker man af for Barcelona, selvfølgelig også med lidt held,lidt dumt at Terry tænder af, hvor skal vi være glad for super peter Chech.

Nu er det finalen   Madrid eller Bayern  nu kan vi slå alle...............................

chelseafan1714 år siden

Tror sku ikk jeg nogensinde har været så stolt af holdet som idag, fantastisk indsats af hver spiller, undtagen Terry, en svinestreg der ikk ligner ham.

Retfærdighed for 09 kampen, og så var det bare en ekstra dejlig følelse når man så kampen med 3 arogante Barcelona fans.

chelsea210114 år siden
Hvad sagde jeg.... Torres kom ind og scoredes overtiden godt nok ik ti 2-1 eller på et langskudsmål men stadigvæk. Super kamp fra hele holdet bare en dum svindestreg af Terry syndt at Ivan og ramíres misser finalen... Ps går meireles også glip af finalen???
Steen14 år siden

Meireles går også glip af finalen... :(

STORT TILLYKKE skal det lyde herfra til alle jer Chelsea fans :) fuck hvor er det konge! Jeg er helt oppe og kører... Jeg klappede sku også lille mor i numsen efter kampen :) amen helt fantastisk....

Stort tillykke til Ramires for et pragt eksemplar af en kasse.

Stort tillykke til Torres for et ualmindeligt lækkert træk og kasse.

Stort tillykke til hele Chelsea truppen for den flotte indsats og alt for flotte sammenspil og spilforståelse!

Og et kærligt klap til Terry på skulderen...

By the way ... Jeg har en kammerat der har en små 15 billetter til finalen ;)? Skal man tage med? Hmmm...

Roberto udtaler omkring John Terry: \"He is a fantastic leader of this group and he is the captain of our club. Anyone can make a mistake in life and we are just so happy that this group has managed to go to the final.\" Roberto di Matteo.

Awekat14 år siden

Har han 15 billetter til finalen?! 

Som han sælger ud af eller hvordan?

padefar14 år siden

ENDELIG PAYBACK BITCHES!!! Jeg har ventet på denne dag i 3 år! For 3 år siden var der er et røveri på Stamford Bridge, og igår blev straffen så givet! 

CFC <3

Steen14 år siden

Awekatten: Jep, 15 stk. Han er Bayern fan, og er taget til Madrid igår for at se dem gå videre. Hvis de går videre har han lovet de fleste af dem til \"billige\" penge nede i den lokale Bayern klub, og hvis de ikke går videre - tjaeh, skal de alle sælges ... :) Så sidder lidt og pynser på om jeg skal tage afsted eller arrangere drenge aften at my place :)

Pade: MHM!!! Well spoken!

Awekat14 år siden

Hvad sælger han dem for hvis Bayern ikke går videre?

Duxii14 år siden

Jeg er også intresseret i 2 hvis han sælger ud!

Mht. kampen så har jeg en ting at sige.

Scoringer > pasninger

Steen14 år siden

Awekatten: Jeg kan lige hører ham ad imorgen når han kommer hjem.

JGRAVESEN14 år siden

jeg kunn e også bruge styks billetter

munk9014 år siden

jeg vil og gerne have 2 billeter hvis der r flere skal nok gi hva han vil ha for dem :D

Steen14 år siden

Er vi ved at være ude i at vi skal have fat i en med en familie æsk med plads til en flok halvfulde Chelsea fans også roadtrip med TEAM Chelseafc.dk? :)

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.