Sparta prag - Chelsea
Hey! er der nogen der ved hvilken kanal aftenens kamp spilles på? :-)
Kommentarer
Ba kan desværre ikke spille kampen så Torres er vist den eneste angriber og synes Bertrand skal prøves på back pladsen
Lort... den eneste sports kanal jeg ikke har :(
Mit bud
Ingen Oscar på banen, derimod Marin :)
Jeg er måske en af de få som stadig tror på Torres, så syntes det er godt han får noget spilletid :)
Med venlig hilsen
Henrik
Jeg tror skam også på torres :) Demba Ba er ikke på niveau med Torres :)
Bare min mening
Godt at høre Stentz, er glad for jeg ikke er den eneste, men lad os nu se hvordan det går med ham i aften :)
Men selvfølelig er Ba og Torres også forskellige typer, og også to forkellige slags angribere,
så jeg er meget i tvivl om hvem der har det største potentiale og passer bedst ind i de fremtidige planer for Chelsea :)
Vi håber nogen sende et link hvor vi kan livestreame :D
BTW Sparta har faktisk også en målmand på udskiftningsbænken der hedder Cech!! UHYGGELIGT!!!!!!!!!!!!
Hvis Sparta\'s reserve målmand Cech kommer på banen,
skal verdens kommentartere nok få fucket det op ;)
Jeg siger ikke at Demba Ba er dårlig... han er jo en fantastisk angriber :-)
Torrres er lort :)
kommer vel an på hvordan du ser på det ? Han er med i kampen som den her tråd handler om, og han kommer sikkert til at spiller dårligt endnu en gang ;)
Stentz -
Heller ikk min mening at ligge de ord i din mund, beklager hvis du har opfattet det sådan,
syntes også bestemt Ba er en dygtig angriber, mener bare Torres er bedre :)
Jeg tror Torres score idag ;)
Torres har brændt nogle kæmpe chancer men det skal nok komme i anden halvleg :)
Han lavede sku et flot skud ham Torres, synd at målmanden var lidt for hurtig :)
Ja :) og dejligt med en sejr :)
Hvis jeg må sige noget om det jeg så (ca de sidste 40 min), så var vi utrolige gode til vores pasninger og forsvarsmæssigt var vi også sikre. det var dejligt at se. Og jeg synes torres spiller som den klasse spiller han er, ved at være god til at holde i bolden og gøre de andre gode, og så selv forsøge.
Men kampen synes jeg var godkendt.
Hvem syntes i var kampens spiller?
- jeg syntes PetrCech
Nået ikke hjem til kampen, men så målet, det var da nu et godt nok et :) Men et fornuftigt udgangspunkt frem til retur opgøret.
Synes Hazard som kampens spiller fordi han skabte mange angreb men ja hvis Oscar havde spillet hele kampen burde det nok være ham men Hazard du er for sej
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

19:55 på CANAL8, her vises dog kun 2. halvleg.