Trænerstaben
Hello Geezers!!
Jeg vil godt lige høre jeres mening om vores nuværende træner Rafa Banitez?
Jeg synes at han (Rafa) er en klog træner som har vundet meget i sin tid og dermed også dygtige taktiker.. Jeg synes tilgængeld ikke han har ændret særlige meget på holdet, siden RDM´s afgang, fordi vi vinder ikke nok vigtige kampe og er meget ustabil i vores kampe uanset hvem modstanderene er.. Jeg savner det tider hvor alle hold frygtede Chelsea og alle oddsene var med dem.. det giver meget mere selvtillid til truppen og fansene synes jeg.. Hvad der angår Rafa, så synes jeg ikke han har tilføjt noget positivt overhovedet, fordi hans startopstilling er noget mærkelige nogle gange, også falder hans udskiftninger meget sent og ikke nok med det, så skifter han de forkerete ud?
Jeg tror det er den 4-5 trofæ vi er røget ud af indtil videre, og hvis det forsætter med denne stil, så er det ingen modstadere der vil respektere Chelsea længere.. Nu er det så galt at vi engang kan vinde vores hjemmekampe.. bare se på City, United, Barca og Juve..
min point er at vi skal have Mourinho tilbage!!
Abdik..
Kommentarer
Jeg kommer aldrig til at følge RA, ikke med hans trænere fyringere, få af dem kan jeg forstå, men synes omvendt at man skal give træneren tid til at få sine ideer kørt helt igennem. Men fyringen af RDM må høre til en af dem jeg aldrig kommer til at forstå. Men tvivler på at FSW har nogen fremtid i klubben til sommer, efter han har spillet også lige så stille ud af titel kampen, ud af Liga cupen og samt et VM der også lod lidt mere tilbage at ønske og lige nu, er vi en halvleg fra at ryge ud til Brentford (!). Han fik til start lidt styr på defensiven, og Torres lavet da et par mål og der er da også undervejs, vært nogen store sejere, meeeen så stopper det også der, for der har vært de 2 Swansea kampe i semi finalen, QPR, West Ham og Southampton skulle havde (på papiret være 9 point og en finale plads), men lige nu skal vi kæmpe om 3-4 plads. #Rafaout
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Vi bliver nød til at starte forfra, Roman og ledelsen skal finde en mand, som de tror på, også give vedkommende TID!.. Det som f.eks. Liverpool har gang i med Rodgers mener jeg er det helt rigtige..
En træner som Klopp er en våd drøm for mig, men jeg tror ærlig talt, at han er skræmtvæk af Roman og alle fyringerne.. Præcis lige som Pep blev det (gudskelov)
Jeg tror vi får Murinho igen, men spørgsmålet er om det er fint nok for Roman, at spille Murinho bold igen.